Skocz do zawartości
Gość Rafus

Nie mogę uruchomić na benzynie.. - Zakończenie

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Rafus

Witam Wszystkich,

Padło odpalanie na benzynie. jakieś dwa tyg. temu byłem w trasie i jechałem cały czas na benzynie, w drodze powrotnej zaczęły się dziac dziwne rzeczy nie mogłem po zatrzymaniu uruchomic silnika, odpalał i gasł od razu.

Po przełączeniu na lpg było idealnie. Restart komputera pomógł. odpalal jak malina.

Wczoraj znów jeździłem po miescie na benzynie, po zatankowaniu gazu na stacji, znów padło odpalanie.

tym razem na dobre. Nie słysze pompy po przekręceniu kluczyka. W trakcie jazdy próbowałem przełączać na benzynę , nic z tego, żadnej reakcji na wciskanie przyspieszenia.

Bezpiecznik od pompy jest ok.

Dzisiaj wyjmowalem przekaźnik od pompy(był gorący) - Prąd do przekaźnika dochodzi. Zastanawia mnie tylko czy to możliwe żeby na wyłączonym zapłonie na pinie 4 i 6 był prąd 12 v??

 

CZy ktoś z Was mial może podobny przypadek?

Pozdrawiam wszystkich Forumowiczów i dziękują z góry za ewentualne odpowiedzi...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Padło odpalanie na benzynie. jakieś dwa tyg. temu byłem w trasie i jechałem cały czas na benzynie, w drodze powrotnej zaczęły się dziac dziwne rzeczy nie mogłem po zatrzymaniu uruchomic silnika, odpalał i gasł od razu.

 

Ja tak miałem, że jak pojeździłem po mieście - zatrzymałem się i wyłączyłem silnik - próbuje zapalić - odpala - mam już ruszać a tu zonc gaśnie (odpalałem na benzynie - nie próbowałem na lpg) - i tak kilkukrotnie miałem - nieraz musiałem z 20 minut poczekać, żeby mógł go uruchomić a potem, żebym ruszył - za jakiś czas (ok. 2-3 tygodni) już nawet to nie skutkowało i nie mogłem go uruchomić - padła pompa paliwa i musiałem wymienić na nową - może u Ciebie to są objawy padającej pompy??

 

A widzę, że te same silniczki i do tego LPG :ok:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To jes tylko i wyłącznie pompa paliwa Wymień i będzie ok.

Ja tak miałem jechałem na benzynie bo nie było gdzie gazu zatankować i potem zatankowałem ale nie zauważuem ze paliwka było mało i zatarła się -działała jak walnąłem od spodu w zbiornik .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Najprostrzym sposobem odepnij wężyk od paliwa (wsadź do czystej butelki) i przekręć kluczyk - jeśli paliwo nie jest podawane to może być najprawdopodobniej pompa paliwa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Rafus

Witam ponownie

Ogromne dzięki za odpowiedzi, każda rada się przyda.

Też myslę że to pompa paliwka, ponieważ nie ma charakterystycznego odgłosu przy włączeniu zapłonu i pedał przyspieszenia na nic nie reaguje. Zastanawia mnie tylko to napięcie przez cały czas, na przekaźniku. czy ono nie powinno byc podawane tylko przy przekręceniu zapłonu na moment i opóxniej dopiero przez całyczas przy włączonym juz silniku?

 

Czy polecacie pompy zamienniki , które są cenie od 70 do 120 zł?

Mam pytanko do Lukas63, czy pamiętasz jaki symbol miałeś nowej pompy, jaki masz kod silnika?

Pozdrawiam Wszystkich i dziękuję za pomoc...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rafus, jak cos mam chyba taka pompke paliwa od 1.8. Orginal VW.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czy polecacie pompy zamienniki , które są cenie od 70 do 120 zł?

Mam pytanko do Lukas63, czy pamiętasz jaki symbol miałeś nowej pompy, jaki masz kod silnika?

 

Nie znam nr nowej pompy - wszystko robił mechanior (wraz z kupnem pompy) - jak zapytałem się czy poda mi nr pompy, żebym sobie kupił a tylko zapłacił za usługę to zaczął coś kręcić i nie dał wydusić z siebie tej informacji

 

Silnika mam jak w profilu - ABS

 

Mój zamiennik coś kosztował ok.200 zł

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Rafus

Zuczek,

Czy to używka, czy nowa?

I jaką cenę wystawiasz?

Pozdrowionka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Rafus

Witam,

Chyba koniec kłopotów.

Wymieniony wkład pompy paliwa - koszt 95 zł. Zobaczymy jak długo pochodzi na tym zamienniku...

Okazało się, że mialem pompę o wydajności 3 bar.

 

Chciałem podziękować Wszystkim, którzy odpowiedzieli na post oraz Tym, co umieścili opis wymiany - bez niego wynaprawa trwałaby o wiele dłużej.

 

Pozdrowionka dla Forumowiczów..... :vw:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności