Skocz do zawartości
  • 0
lukas63

Co to za część - 357 919 243A

Pytanie

Dzisiaj dostawałem się do gniazda zapalniczki i musiałem zdjąć plastiki przy ręcznym i akurat tam znalazłem luzem takie coś - ma to coś ok.3cm - może wie ktoś co to jest??? Może ktoś sprawdzi to w etce

 

12313rt0.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

9 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

A masz automatyczną skrzynię biegów?

Bo to jest mocowanie żarówki do podświetlenia panelu przy dźwigni zmiany biegów (podświetla literę aktualnie wrzuconego biegu (mam tak u siebie).

W ETKA-ce taki numer ma też oprawa żarówki podświetlenia popielniczki w drzwiach w wersji TAXI.

Tak więc jest stosowana w kilku miejscach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

To jest zarowka od tylnej popielniczki lub od schowka na kasety przy recznym

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dzisiaj dostawałem się do gniazda zapalniczki (...)

 

możesz opisać po kolei co trzeba zdemontować, bo u mnie padło podświetlenie a zupełnie nie wiem jak się do niej dobrać (zapalniczki rzecz jasna ;) ) :mur:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

żeby dostać się do żarówki zapalniczki musisz zdemontować tunel środkowy i schowek (cały ten element w którym siedzi zapalniczka). Wyciągasz osłonki ręcznego (mocno do przodu) i mieszek lewarka skrzyni biegów, dalej pod tylną popielniczką 2 śruby, ciągniesz całość do tyłu i wyciągasz. potem 2 śruby koło lewarka skrzyni (klucz 10) i po jednej śrubie przy nogach kierowcy/pasażera.

nooo chyba że masz rączki chinczyka i dasz radę w ten sposób, że ściągniesz osłonę pokręteł dmuchawy, odkręcisz 4 wkręty trzymające te pokrętła, wepchniesz je do środka i dosięgniesz w jakiś sposób od góry.

aha nie popełniaj mojego błędu, to gniazdo nie wyjdzie do przodu :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
aha nie popełniaj mojego błędu, to gniazdo nie wyjdzie do przodu

Jak dobrze pokombinujesz to wyjdzie :-)

Jak zdejmiesz czarną plastikową osłonę gniazda zapalniczki (tą obok popielniczki) to po wyjęciu zapalniczki musisz odgiąć dwa zatrzaski, które trzymają podświetlenie z metalową częścią gniazda.

Po odgięciu tych zatrzasków trzeba jednocześnie ciągnąć gniazdo i wyciągnąć je samo, bez podświetlenia.

Wychodzi razem z wtyczką zasilającą.

Po wyjęciu gniazda wychodzi poświetlenie i swobodnie można wyjąć oprawkę żarówki.

Z jej wymianą jest więcej zabawy, bo albo masz gotową oprawkę z dobrą żarówką, albo musisz się pomęczyć z wlutowaniem nowej żarówki.

 

Na początku też chciałem rozbierać konsolkę, ale jako, że mam automata i nie miałem pod ręką małego ampula do odkręcenia "gałki" zmiany biegów szukałem innego sposobu :-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
To jest zarowka od tylnej popielniczki lub od schowka na kasety przy recznym

 

Nie mam automatycznej skrzyni więc chyba Twoja wersja jest najbardziej prawdopodobna - tak myślałem, że to jakaś żaróweczka tylko za ..... nie wiedziałem do czego - dzięki za wyjaśnienie

 

możesz opisać po kolei co trzeba zdemontować,

 

Koledzy mnie ubiegli :cisza::ok:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Widzę że do wymiany jednej małej żarówki trzeba zakupić conajmniej sześciopak :D dzięki za rady :ok:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Widzę że do wymiany jednej małej żarówki trzeba zakupić conajmniej sześciopak

 

Zawsze tak jest za pierwszym razem :ok:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Tak się złożyło że dopiero dzisiaj miałem czas żeby wymienić oświetlenie gniazda zapalniczki-myślałem że będzie gorzej ale sobie poradziłem, sześciopak pękł :rotfl:

Obeszło się bez lutowania, bo nie miałem lutownicy :D

Przy okazji pytanie: przy lewarku zmiany biegów jest jedna kostka, kabel brązowy i czerwony, zasilanie non stop-do czego to służy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności