Skocz do zawartości
Gość bania1980

Test klimatyzacji w B6

Rekomendowane odpowiedzi

No i zdaje się że klima mi zmarła, a raczej żonie w aucie. Błąd 4f9. Nie kręci sie wogóle wentylator klimatyzacji. Klapy chodzą na teście, ale tak totalna cisza. Nie słychać wentylatora.

Czy jest ECON czy AUTO - cisza jak makiem zasiał. Hmmm wentylator klimatyzacji ten za schowkiem czy ten przy chłodnicy ?? Jesli ten za schowkiem, to da się go wyjąć bez sciągania deski rozdzielczej ?? Jakieś pomysły co to tak naprawdę może być ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No i zdaje się że klima mi zmarła, a raczej żonie w aucie. Błąd 4f9. Nie kręci sie wogóle wentylator klimatyzacji. Klapy chodzą na teście, ale tak totalna cisza. Nie słychać wentylatora.

Czy jest ECON czy AUTO - cisza jak makiem zasiał. Hmmm wentylator klimatyzacji ten za schowkiem czy ten przy chłodnicy ?? Jesli ten za schowkiem, to da się go wyjąć bez sciągania deski rozdzielczej ?? Jakieś pomysły co to tak naprawdę może być ??

http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=71009&highlight=4f9 szczotki silnika wentylatora wymień :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem że chodzi o ten za schowkiem ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość passatekB6

Witam, czy ktoś z Panów jest w stanie powiedzieć co oznaczają następujące kody: lewy 192 a prawy 04h ?

 

---------- Post added at 13:23 ---------- Previous post was at 13:21 ----------

 

Nadmienię również że "pstrykanie" jest dość częstym zjawiskiem a ponadto klimatyzacja jakby zawiesza się po włączeniu funkcji ECO. Nawiew jest bardzo słaby nawet przy max nastawieniu dmuchawy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam nadmienię iż od 3 dni jestem właścicielem Passata b6 2007 rok i mam problem z,,pstrykaniem,, w okolicy nóg pasażera.Pstrykanie zaczyna się po włączeniu zapłonu i jest przy włączonych i wyłączonych nawiewach oraz po nacisnięciu przycisku OFF jak a jak wyciągnę kluczyk z stacyjki to milknie .Prosze o pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trzeba z tym żyć , albo wywalić na klapy klimy po 700zł na stronę i tak wróci . Ten model tak ma .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Tez mam ten problem z pstrykaniem (silniczek lewy i prawy).

Znalazlem przynajmniej narazie na to rozwiazanie.

Zamienilem silniczki miedzy soba (prawy od pasazera na ten od obiegu zamknietego). Sa w budowie identyczne i poprostu ten od klapy pasazera ma wyrobiony nastawiacz opornosci gdzies w srodkowym zakresie. Jezeli go zamienimy to bedzie dzialal jako obieg zamkniety i otwarty poniewaz nie ma problemu w zakresach skrajnych. Ten od klapy obiegu bedzie dzialal poniewaz nigdy nie chodzil w srodkowym ustawieniu (20 - 22 stopnie).

Mam nadzieje ze troche to wyjasnilem. U mnie po takiej zamianie wszystko dziala. Zniknal blad oraz silniczek nie pstryka tylko ustawia sie ladnie.

Czeka mnie jeszcze to samo od strony kierowcy ale to ciezka sprawa aby sie do niego dostac.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Brak chłodzonego powietrza, sterowanie działa. Auto test klimatyzacji pokazuje ok. Brak błędów na WAG. W warsztacie podczas szybkiej diagnozy stwierdzili że to kompresor. Zatem czy faktycznie podczas awarii kompresora komputer nie sygnalizuje żadnych błędów? Jeżeli to faktycznie kompresor to na jaki zamienić czy może regenerować i gdzie najlepiej zrobić to we Wrocławiu?

Dodam że wentylatory w opcji auto klimy nie startują, pracują dopiero jak silnik wymaga schłodzenia, nie zmienia to faktu ze diagnoza warsztatowa to kompresor.

Dzięki

Edytowane przez jkapitan

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam

Brak chłodzonego powietrza, sterowanie działa. Auto test klimatyzacji pokazuje ok. Brak błędów na WAG. W warsztacie podczas szybkiej diagnozy stwierdzili że to kompresor. Zatem czy faktycznie podczas awarii kompresora komputer nie sygnalizuje żadnych błędów? Jeżeli to faktycznie kompresor to na jaki zamienić czy może regenerować i gdzie najlepiej zrobić to we Wrocławiu?

Dodam że wentylatory w opcji auto klimy nie startują, pracują dopiero jak silnik wymaga schłodzenia, nie zmienia to faktu ze diagnoza warsztatowa to kompresor.

Dzięki

 

Cześć,

U mnie było to samo. Żadnych błędów VAG, żadnych błędów w auto teście klimy. Uszkodzony kompresor (wieloklin i coś tam jeszcze). Zregenerowali.

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Witam

gvvPL Gdzie to regenrowałes w wałbrzychu? Możesz dać jakies namiary?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej,

 

+48606415316 na ulicy Wrocławskiej, jednakże w Świebodzicach są podobno lepsi fachowcy.

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

bardzo dobry serwis jest niestety daleko od was w warszawie

firma euro klima z ulicy szyszkowej są również hurtownią części robi u nich od lat każd auto jakie miałem i mam i polecam.

 

poprostu sie na tym znają.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość jendorek

czy wie ktoś gdzie w passacie b6 znajdę filtr pyłkowy albo inaczej węglowy (kabinowy)?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nad nogami pasażera , pod schowkiem , zdejmij wygłuszenie i zobaczysz obudowę filtra .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

a w czym oni tobie dokładnie pomogli? bo znam opinie że wcele tacy tani nie są.

pozdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość waski2002

Witam,

Mam następujący problem z climatronic, otóż po odpaleniu samochodu nie zawsze działa klima.Musze wyłączyć silnik i jeszcze raz uruchomić wtedy działa. Nie ma takich sytuacji że przestaje działać na włączonym silniku(nawet przy bardzo długiej jeździe) problem pojawia się tylko przy odpalaniu samochodu.Klima nabita sprawdzona,test climatronic zrobiłem wyskoczył błąd -zawieszony silniczek zamkniętego obiegu, wykasowałem.Objawy nie ustąpiły.Może ktoś miał podobne historie, proszę o podpowiedź.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj wreszcie dostalem sie do lewego silniczka (V158) wymineilem go tak jak poprzednio z tym od obiegu zamknietego (sa dwa) i nareszcie cisza w samochodzie. Zobaczymy jak dlugo. Jezeli kogos interesuje jak dobrac sie do V158 albo V159 to pisac.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie włącza sie wiatraczek klimy,juz przy 50-70 stopniach,dmuchawa.Wczesniej tego nie bylo,co moze byc przyczyną?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kameleon7, proponuję opis czynności, punkt po punkcie, wrzucić na forum np. do dokumentacje i opisy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności