jackdob Zgłoś #1 Napisano 19 Sierpnia 2007 w ostatnich czasach miałem sporo problemu z zamkami, zaczeło się jakiś czas temu od prawego, póżniej przyszedł lewy...... raz działały a potem nie działały.... później doszedł siłownik od otwierania wlewu paliwa...... no i lusterka i ich podgrzewanie...... i doszło też podświetlenie przycisków itd....... początkowo coś tam działało i nie działało na zmiane... w trakcie poszukiwań podpięto inne zamki.....(nie były nowe, i nie było pewności, że są sprawne - choć mechanikowi tak się wydawało) wtedy diagnoza padła na moduł...... i może zamki..... ale nie mogłem w okolicy dostać takiego samego modułu, więc na razie tak sobie jeździłem..... ale pewnego dnia..... pomyślałem że ten moduł wyciągnę, oczyszczę kosteczki, czyli styki i zobaczymy co się zmieni...... nie zmieniło się nic...... elektrosolem potraktowałem także wszystkie styki kostek prawych i lewych drzwi...... dalej bez efektu...... pomyślałem, ze bez nowego modułu ani rusz......... i nagle oglądając cały pęk kabli w okolicy puszki z modułem..... zobaczyłem że......jedno połączenie zaizolowane jest pekniete na pół.....a środek w nim zielony jak cholera........, druga część dokładnie taka sama...... no to zacząłem przeglądać wszystkie łączenia kabli pod oryginalną taśmą izolacyjną...... okazało się, że wilgoć spowodowała, ze na miedzi pojawiła się śniedź..........zrobiło się zielono i przewody zaczęły kruszeć....... rozebrałem wszystkie połączenia kabli w wiązce pokryte taśmą izolacyjną (czarna, materiałowa), oczyściłem przewody, polutowałem, zaizolowałem odpowiedniej jakości taśmą ............................... i jaki efekt?????? działa dosłownie wszystko.....zamki, lusterka, każda dioda podświetlenia...... dlatego też niczym zaczniecie wymieniać moduły i zamki, najpierw sprawdżcie tego typu zaizolowane połaczenia.......szczególnie w autkach które mają już po kilka latek..... pozdrowionka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Skulek Zgłoś #2 Napisano 19 Sierpnia 2007 No właśnie mam problem z podgrzewaniem lusterek, także z podnośnikiem szyby od kierowcy jak naciskam lekko guzik w dół to szyba ma chwile zawiechy i zamiast iść w dół idzie w górę, czasami tylko w dół. Dzięki za Twoje info będzie trzeba sprawdzić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pogromca Zgłoś #3 Napisano 20 Sierpnia 2007 No właśnie mam problem z podgrzewaniem lusterek, także z podnośnikiem szyby od kierowcy jak naciskam lekko guzik w dół to szyba ma chwile zawiechy i zamiast iść w dół idzie w górę, czasami tylko w dół. Dzięki za Twoje info będzie trzeba sprawdzić Rozbierz ten zespół przycisków od elektrycznych szyb na czynniki pierwsze. Tam jest taka guma, np. jak w pilotach od telewizorów-wyjmij ją też, możesz też pozamieniać miejscami takie plastikowe 'popychacze' od przycisków, złóż wszystko z powrotem. Na pewno pomoże, szyby będą reagować jak należy-u mnie pomogło w dwóch passatach. A w lusterkach możesz mieć przepalone maty grzewcze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość kincior Zgłoś #4 Napisano 20 Sierpnia 2007 Podepnę sie do tematu, bo mam podobny problem z centralnym. Otwierany na klucz. Od strony kierowcy otwiera tylko drzwi kierowcy, a od strony pasażera i w bagażniku jak przekręcę to otwiera wszystkie. Z zamykaniem to samo. A może da się z tego zrobić na pilota? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sajo88 Zgłoś #5 Napisano 12 Lipca 2016 Witam, podpinam sie pod temat. Chodzi o Passata b5 1999r. Nie dzialaly zamki z przodu (zamknac mozna bylo tylko manualnie) kolega wymienil na nowe i dalej to samo. przekrecam kliuczyk i zamykaja sie tylko dzrzwi z tylu, obydwa z przodu nawet nie drgna. Na vagu widac reakcje jak recznie zamkne czy otworze drzwi, swiatlo wewnatrz tez reaguje prawidlowo. Nie zamyka tylko drzwi, co toze byc tego przyczyna, dodam ze modul komfortu czysty a styki przeczyszczone... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AndrzejP4 Zgłoś #6 Napisano 12 Lipca 2016 Cała wiązka od modułu komfortu przejrzana ? Jest tam około 10 zgrzanych połączeń, które lubią zgnić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tysszek Zgłoś #7 Napisano 12 Lipca 2016 Lub złamane przewody w drzwiach skoro światełko gaśnie to do modułu idzie sygnał. Wysłane z mojego PE-TL10 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sirGrzesio Zgłoś #8 Napisano 14 Sierpnia 2016 Podepnę się pod temat. Otóż wczoraj po dwudniowym postoju zaczęły się problemy: -nie da sie otworzyć/zamknąć pojazdu z pilota -Nie daje się otworzyć bagażnik z klamki tylko kluczykiem -Nie działa oświetlenie wnętrza -Nie można otworzyć żadnej szyby -Nie można otworzyć bagażnika i wlewu przyciskami z drzwi Z przełączników na drzwiach kierowcy działa jedynie ryglowanie zamków i regulacja lusterek. Dostałem się wstępnie do modułu komfortu i wilgoci nie widać...pomocy koledzy Wysłane z mojego E6653 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piasek1985 Zgłoś #9 Napisano 14 Sierpnia 2016 A sprawdziles wiazke ktora idzie do modulu? Otworzyles modul zeby zobaczyc co sie w srodku dzieje? Ja jak swoj ruszylem to przesniedziale kable rozpadly sie w rekach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sirGrzesio Zgłoś #10 Napisano 14 Sierpnia 2016 Otworzyłem i nie ma tam niczego ze zdjęć.ani grama wilgoci czy zaśniedziałych łączeń Wysłane z mojego E6653 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piasek1985 Zgłoś #11 Napisano 14 Sierpnia 2016 A ta zielona kostke sprawdzałeś? Ona jest przy slupku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sirGrzesio Zgłoś #12 Napisano 14 Sierpnia 2016 A tego nie patrzyłem jeszcze.jak tylko będę miał możliwość to podepnę kompa i sprawdzę błędy Wysłane z mojego E6653 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piasek1985 Zgłoś #13 Napisano 14 Sierpnia 2016 Zapewne pokaze Ci brak komunikacji z modulem komfortu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sirGrzesio Zgłoś #14 Napisano 14 Sierpnia 2016 No i okazało się że zawinił bezpiecznik.... Wysłane z mojego E6653 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
StreamHD Zgłoś #15 Napisano 14 Sierpnia 2016 Czyli najlepsze co mogło się trafić. Ciesz się Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sirGrzesio Zgłoś #16 Napisano 14 Sierpnia 2016 Cieszę się bardzo z takiego obrotu sprawy ale co się nadenerwowałem to moje Wysłane z mojego E6653 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pawlik4411 Zgłoś #17 Napisano 21 Września 2016 Za co odpowiada moduł komfortu? Ja mam taki problem że nie otwiera drzwi na centralke tylko na kluczyk i to tylko od strony kierowcy. Ogrzewanie raz działa raz nie tzn. Nie leci ani zimne ani ciepłe powietrze po przekreceniu pokrętła. Czasem jak stuknie w deskę to zadziała albo jak wjadę w jakaś dziurę to się zalaczy. Teraz zaś problem z oświetleniem wnetrza, wszystko było ok aż tu nagle rano po otworzeniu drzwi zaswieca się lampki o wnętrza i nie gasną nawet po przekreceniu zapłonu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waldi2807 Zgłoś #18 Napisano 21 Września 2016 Właśnie za zamki,oświetlenie,szyby itp do sprawdzenia moduł komfortu i mikrostyki w zamkach drzwiach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pawlik4411 Zgłoś #19 Napisano 21 Września 2016 A jak sprawdzić czy moduł jest sprawny? I jeśli to mikro styki to można je same wymienić czy cały zamek jest do wymiany? I czy można je przeczyscic? Możne to banalne pytanie ale ja jestem zielony co do passatow.dopiero się uczę wcześniej mialem francuza Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waldi2807 Zgłoś #20 Napisano 21 Września 2016 Przede wszystkim komputer i diagnoza jakie błędy pokarze,teoretycznie zamki do wymiany o ile to one szwankują, jak ktoś się zna trochę na elektronice to może rozebrać i próbować reanimować ale to ma różny finał Najlepiej od kogoś na próbę podmienić taki sam moduł i po testować A najszybciej to podnieść dywanik pod nogami kierowcy i sprawdzić w jakim stanie jest w ogóle ten moduł i połączenia? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach