Gość Paulooo Zgłoś #1 Napisano 19 Lutego 2006 Witam wszystkich. Ostatnio zaczęły się dziać dziwne rzeczy w moim Pasku. Otóż fiksują zegary: - prędkościomierz czasem nie działa, czasem "faluje", - wskaźnik poziomu paliwa "faluje", - czasem włącza się kontrolka ciśnienia oleju, - zdarza się że obrotomierz "faluje" Najcześciej wszystko jest OK ale jak coś zaczyna się dziać to wszystkie ww. objawy są najczęściej na raz. Czy ktoś miał takie objawy? Znajomy mechanik mówił, że coś nie łączy na magistrali CAN ale ja nie jestem pewien czy mój samochód ma takie zegary. Dodam, że to rocznik 98, model 99, silnik 1,8T. Jeżeli ktoś ma jakieś przypuszczenia to proszę o porady. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MrWho Zgłoś #2 Napisano 19 Lutego 2006 Na 90% nie masz lini Can.. ale vw z tymi licznikami zrobil taka paranoje żę ja juz sam nie wiem w czym jest can a w czym nie ma w czym jest imo 2gen a w czym jest 3 gen Ogólnie najlepiej podpiać sie pod kompa.. moze tacho nabrało jakis bledow i temu tak jest... mozesz jeszcze sprobować nagrzać dobrze auto żeby sie wysuszyło.. moze gdzieś wilgoć ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość wolf Zgłoś #3 Napisano 27 Kwietnia 2006 Witam pasko maniakow :621: Od wczoraj jestem posiadaczem paska i mam kilka problemow jeden z nich to problem z zegarem predkosciomierza- strzalka nie zjezdza mi na 0 nawet jak stoje, czasami zatrzymuje sie na 20 lub 60,co to moze byc i jak moglbym sobie z tym poradzic. Mozecie mi polecic jakiegos dobrego i niedrogiego mechanika od vw w szczecinie :622: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość iirasek Zgłoś #4 Napisano 21 Maja 2006 Witam wszystkich !!! Już od prawie roku jestem szczęśliwym posiadaczem passata 1.8 20v lecz od jakiegoś czasu mam(miałem) dokładnie takie same objawy jak kolega Paulooo. Podczas wizyty w warsztacie diagnostycznym (a dodam że mieszkam w Angli ) serwisanci rozkładali ręce na znak poddania :615: nie potrafili dojść co jest przyczyną takiego stanu rzeczy. Najbardziej przerażająca była zapalająca się nieustannie kontrolka ciśnienia oleju, dla pewności sprawdziłem ciśnienie i okazało się prawidłowe :611: . W końcu po rozmowie z jednym znajomym diagnostą hobbystą (jedyny gość który wiedział o czym mówi :611: ), nasunęła mi się myśl żeby sprawdzić wszystkie połączenia od komputera do licznika i to co odkryłem było przerażające :628:. O to co ukazało się moim oczom kiedy wyciągnąłem komputer i jego obudowę : zaśniedziałe i uszkodzone połączenia między kostkami prawdopodobnie były powodem warjacji komputera, piszę "prawdopodobnie" bo przy okazji zresetowałem również komputer i jak dotąd jest wszystko dobrze :611: tz. zegary pracują jak najbardziej w porządku (oby jak najdłużej) . Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość pepe_79 Zgłoś #5 Napisano 28 Maja 2006 witam juz od paru tygodni jestem posiadaczem passata 1.9 TDI z 99 roku jest to wersja Angielska. Ostatnio zaczely sie jakies problemy z zegarami tz: oswietlenie czasami nie dziala a wraz z nim wszystkie wskazniki.obrotomiez, predkosciomiez, wskaznik paliwa. Co moze byc przyczyna takiego zachowania? Prosze o pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość iirasek Zgłoś #6 Napisano 28 Maja 2006 Ostatnio zaczely sie jakies problemy z zegarami tz: oswietlenie czasami nie dziala a wraz z nim wszystkie wskazniki.obrotomiez, predkosciomiez, wskaznik paliwa Jeżeli dobrze Cię zrozumiałem to dzieje się to w jednej chwili tak jakby licznik nie dostawał zasilania?? nie wiem dokładnie jak to jest rozwiązane ale na chłopski rozum to tak by to wyglądało. Musisz sobie posprawdzać połączenia elektryczne przy liczniku no i za skrzynką bezpiecznikową może coś tam nie łączy dobrze, albo masz tak jak ja tzn. pełno wilgoci a to niestety częste u Anglików (w kółko tu pada :641: ) pozdro . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MrWho Zgłoś #7 Napisano 29 Maja 2006 iirasek musiałeś mieć ktoregoś razu zatkane kanały odprowadzajace wode... i sie nazbierało tyle ze aż pod kompa podeszło Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość pepe_79 Zgłoś #8 Napisano 4 Czerwca 2006 witam to znowu ja. problem sie powtarza, sprawdzilem wszystkie polaczenia tak jak mowil iirasek i wedlug mnie wszystko jest ok. w tej chwili szaleja mi wskazniki, oswietlenie, kontrolki raz swieca raz nie, kontrolka immobilajzera zaczela mrugac i autko w tej chwili nie odpala. Pomocy co sie dzieje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość marcino Zgłoś #9 Napisano 22 Lipca 2006 witam, od tygodnia mam ten sam problem...najpierw licznik pokazywał max 40km/h a na koniec dnia wskazówkaz pokazywała tylko 0 i licznik kilometrów też stoi...nie będę się bawił w naprawy u kowala i w środe jestem umówiony do serwisu Szewczyka w wawie...wieczorem napisze co było przyczyną... :610: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość marcino Zgłoś #10 Napisano 26 Lipca 2006 jest baaaaaardzo niedobrze :625: . auto stoi od 7.30 w serwisie i nie potrafia znalezc przyczyny nie dzialania licznika km i predkościomierza...mówią tylko, że to coś z instalacją...jak tak dalej pójdzie to dzis nie odbiorę auta a za robote zaplace jak za zboże... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość piotrek_2523 Zgłoś #11 Napisano 5 Listopada 2006 nie działa predkościomierz co może byc nie ma klimatronika wiec jak to sprawdzić bez niego //scaliłem 3 posty - kuczlaw Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marek Zgłoś #12 Napisano 5 Listopada 2006 Najprędzej inatalacja elektryczna - może brak impulsu o prędkości pojazdu z czujnika (jeśli oczywiście reszta instalacji jest ok. Można to sprawdzić (panel klimatronika) róznież można ustawić tak aby pokazywał prędkość pojazdu (cyfrowo) kod 17. Jęśli brak i na klimatroniku więc wina nie leży w zegarach tylko instalacji lub czujniku. Uszkodzony czujnik G22 pomiaru prędkości jazdy lub obwód elektryczny do czujnika. Czujnik pomiaru prędkości jazdy jest zamontowany w obszarze kołnierza lewej półosi napędowej (w ręcznych i automatycznych skrzyniach biegów). poczytaj tu może przypadek być podobny: http://www.forum.vw-passat.pl/viewtopic.php?t=1492 Najlepiej było by podłączyć VAG i sprawdzić: [01], [17], [19] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość piotrek_2523 Zgłoś #13 Napisano 5 Listopada 2006 dzieki bardzo za pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość marcino Zgłoś #14 Napisano 5 Listopada 2006 Najprędzej inatalacja elektryczna - może brak impulsu o prędkości pojazdu z czujnika (jeśli oczywiście reszta instalacji jest ok. Masz rację Marek.... opowiem moją przygodę z serwisem Szewczyka...miałem do wymiany uszczelniacz skrzyni biegów, pojechałem do nich.po paru dniach przestał mi działać prędkościomierz, licznik km, falował wskaźnik paliwa. pojechałem znowu do Szewczyka...rozebrali pół auta, nic nie znaleźli...auto stało u nich 3 dni.za nic nie zrobienie chcieli jeszcze 400pln , pokłóciłem się i wytargowałem na 110 (tyle kosztuje u nich podłączenie do VAG-a)... wracając do meritum, miesiąc później zakładałem gaz.gazownik(bardzo bystry gość) odrazu zauważył, że wypiął się ten czujnik...włożył go na miejsce i było po problemie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość piotrek_2523 Zgłoś #15 Napisano 6 Listopada 2006 Ile może kosztować ten czujnik G22 i gdzie go kupić najtaniej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marek Zgłoś #16 Napisano 6 Listopada 2006 Po co od razu kupujesz najpierw sprawdź czy faktycznie to czujnik - bo może się okazać, że trzeba kostę włożyć lub przeczyścić a może tylko przewodzik trzeba przylutować. możliwości jest wiele ale najpierw podjedź na kanał i sprawdź co jest grane. Ten czujnik może kosztować w zależności od: wersji/wyposażenia/producenta około 70-199zł. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość passat 1.8 20V Zgłoś #17 Napisano 20 Grudnia 2006 Witam! Od paru tygodni rowniez jestem posiadaczem passata 1.8 20v (bez turbiny- sam nie wiem czy sie cieszyc czy nie) W sumie jest to dla mnie dosyc pechowy zakup bo juz po przejechaniu 10 mil wysiadla mi pompa wodna , tak czy owak auto juz naprawione ! o nie zupelnie - wciaz mam problem ze wskaznikami, brak wskazan poziomu paliwa i temperatury. Po wizycie w ASO ( notabene 70 funow) dowiedzialem sie ze mam problem z przepustnia ( do czyszczenia) przeplywomierzem ( do wymiany) jak rowniez ze sa do wymiany dwa czujniki- temp. wody i poziomu paliwa. Caly czujnik wraz z pomka przybyl wlasnie z polski i po podlaczeniu go ( na sucho) nic sie nie zmienia - nadal brak wskazan. Czy ktos moze mi poradzic cos na ta przypadlosc??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość robert2905 Zgłoś #18 Napisano 30 Grudnia 2006 Witam posiadam Passata B5 kombi 1,9 tdi z 1998 roku. 3 tygodnie temu silnik został wyciągnięty i wymieniono w nim koło zamachowe. Od tego czasu świruje mi licznik i inne wskaźniki.licznik działa tylko gdy ruszam a puźniej spada na 0. prosze o pomoc!!!!!! auto nie posiada komputera pokładowego!!!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelb6 Zgłoś #19 Napisano 30 Grudnia 2006 Jeśli jest linka to musisz sprawdzić czy jest dokręcona ,jeśli nie ma linki to musisz posprawdzać kostkę którą się wypina ,a ona odpowiedzialna jest za licznik i inne rzeczy pokładowe,napewno coś nie łączy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość robert2905 Zgłoś #20 Napisano 30 Grudnia 2006 zapomniałem dodać że obrotomierz działa bez zarzutu!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach