Skocz do zawartości
Gość komo

Dopasowanie zdalnego kluczyka.

Rekomendowane odpowiedzi

Gość komo

Wyczytalem na forum, ze po zmianie baterii w pilocie trzeba pilot zarjestrowac w VAG.

Pilot dziala na 433 MHz, na wklejce nie znalazlem niestety opisu mojego zamka centralnego.

Zrobilem tak jak jest to opisane przy pomocy modulu Adaptacja, ale chyba cos poszlo nie tak bo teraz wykrywa mi bledy:

 

Key programming.

 

Wczesniej przed zakodowaniem kluczyka tez mialem bledy:

 

Controller: 3B0 959 796 P

01330 - Central Control Module for Central Convenience (J393)

37-00 - Faulty

00928 - Locking Module for Central Locking: Front Driver Side (F220)

27-10 - Implausible Signal - Intermittent

 

To tak jak by caly modul komfortu byl popsuty.

Czy moge mimo to zakodowac pilota? Czy naprawde ten modul komfortu jest popsuty?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wcześniej przed zakodowaniem kluczyka tez mialem bledy:

 

Nie może być żadnych błędów przy kodowaniu kluczyka - od tego zaczynamy - podstawa. Jeśli występują jakieś błędy to klucz się nie zakoduje prawidłowo i powstają różne krzaczki programowania kluczy. Najpierw kasujemy błędy jeśli wyskakują ponownie to nici z programowania - trzeba zajrzeć co jest grane do modułu lub instalacji.

 

Controller: 3B0 959 796 P

01330 - Central Control Module for Central Convenience (J393)

37-00 - Faulty

00928 - Locking Module for Central Locking: Front Driver Side (F220)

27-10 - Implausible Signal - Intermittent

 

Z tego co już widać moduł odpowiedzialny za sterowanie radiowym kluczyka ma jakieś problemy. Również zamek kierowcy (F220) nie działa prawidłowo (sporadycznie lub czasowo).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, ja również mimo braku błędów nie mogę jakoś zaprogramować kluczyka. Oczywiście pojawia mi się napis Incorrect Key programming czy jakos tak. Pilot również działa na 433 MHz. Może ktoś pomoże bo wszystkie procedury opisane na tym forum zaliczyłem i nici.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. A czy ktoś wie dlaczego nie można zalogować się vagiem do centralnego zamka? 3 miesiące jak sprawdzałem ile mam przypisanych kluczyków było ok a teraz wyskakuje info "nie odpowiada". Odłączyłem nawet aku na 2 godziny i nic. Dodam że przestało mi działać sterowanie zamkiem z kluczyka i nie mogę ponownie go zakodować. Moduł komfortu jak wygląda jak nowy brak wilgoci.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, tez mialem problemy :)

ale postapilem tak

sprawdzenie bledów w sterowniku i ewentualne ich usuniecie [wazne inaczej nie przyjnuje nowej wartosci]

 

wejscie w kontroler [46] Modul Komfortu

potem [10] Adaptacja

 

i sprawdzilem na kanale 01 ile mam wpisanych kluczykow (ja mialem 1) w oknie [sTORED]

w oknie [New Value] wpisalem 2 i dalem TEST i potem SAVE;

tearz wyjilem kluczyk ze stacyjki i kazdy nacisnolem 1 sekunde na OTWIERANIE

i juz wszytkie dwa piloty dzialaja :)

 

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam, tez mialem problemy

ale postapilem tak

sprawdzenie bledów w sterowniku i ewentualne ich usuniecie [wazne inaczej nie przyjnuje nowej wartosci]

 

wejscie w kontroler [46] Modul Komfortu

potem [10] Adaptacja

 

i sprawdzilem na kanale 01 ile mam wpisanych kluczykow (ja mialem 1) w oknie [sTORED]

w oknie [New Value] wpisalem 2 i dalem TEST i potem SAVE;

tearz wyjilem kluczyk ze stacyjki i kazdy nacisnolem 1 sekunde na OTWIERANIE

i juz wszytkie dwa piloty dzialaja

 

A ja trzy dni kombinuje i sił mi już brak.

Postępuje dokładnie tak jak wyżej kolega napisał i za kazdym razem mam Incorrect Key programming.

Dioda pilota w kluczyku mruga, wymieniłem też baterię.

 

Przestało mi działać otwieranie z dnia na dzień i wielka dymiąca kupa.

Ani mechanicznie, ani przez w/w procedurę VAG, nie mogę zakodować.

Czy ktoś ma jeszcze jakiś pomysł ? Z tego co widzę na forum, to jest to wielki syf jeśli chodzi o kodowanie. Jednym działa w sekunde, inni nie mogą się z tym uporać.

 

Oczywiście usuwam wszelkie błędy sporadyczne które występując odnośnie c-zamka. Następnie próbuję programować. Bład pojawia się tylko jeden informujący, że błędne jest kodowanie pilota i tak w koło Wojtek :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

bo ta procedura to jest chyba do aut od rocznika 99 a ty masz 97 i mozliwe ze we wczesniejszych jest jakos inaczej :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odnośnie synchronizacji mechanicznej.

Zna może ktoś z Was niemiecki ? Może to krok po kroku przetłumaczyć ?

 

To jest z oryginalnej, dołączonej z autem instrukcji obsługi mojego Passata. (1997r)

Instrukcja mówi o procedurze klikania dwóch przycisków ( 1 i 2 )

106a3d9408361df4m.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli nie można otworzyć samochodu za pomocą przycisku nadawania, istnieje obawa, że występuje niezgodność kodu kluczyka z kodem komputera sterującego znajdującego się w samochodzie. Może to nastąpić przy częstym naciskaniu przycisku kluczyka poza zasięgiem urządzenia.

 

Należy wówczas przeprowadzić ponowną synchronizację kluczyka z nadajnikiem. Proces synchronizacji nie może trwać dłużej niż 1 minutę.

 

1. Nacisnąć jeden raz na ok. 1 sekundę albo przycisk otwierania (1) albo przycisk zamykania (2) kluczyka wyposażonego w nadajnik. Samochód pozostaje zamknięty. Komputer rozpoznaje jednak obowiązujący stały kod.

 

2. Zamknąć lub otworzyć samochód w sposób mechaniczny kluczykiem wyposażonym w nadajnik.

 

3. Grot kluczyka rozpoznawany jest jako obowiązujący kod mechaniczny. Nowy zmienny kod zostaje ustalony między kluczykiem, a komputerem sterującym. Proces synchronizacji został zakończony.

 

Może być używane cztery kluczyki wyposażone w nadajnik fal radiowych.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam, tez mialem problemy :)

ale postapilem tak

sprawdzenie bledów w sterowniku i ewentualne ich usuniecie [wazne inaczej nie przyjnuje nowej wartosci]

 

wejscie w kontroler [46] Modul Komfortu

potem [10] Adaptacja

 

i sprawdzilem na kanale 01 ile mam wpisanych kluczykow (ja mialem 1) w oknie [sTORED]

w oknie [New Value] wpisalem 2 i dalem TEST i potem SAVE;

tearz wyjilem kluczyk ze stacyjki i kazdy nacisnolem 1 sekunde na OTWIERANIE

i juz wszytkie dwa piloty dzialaja :)

 

pozdrawiam

 

Witam,

 

Postąpiłem podobnie, lecz mam pewien problem. Po wpisaniu "New value" wartości 2 i naciśnięciu "Test" wartość w polu testowym wypisywana jest 1. i nie da się nic nacisnąć poza "Dn" aby wrócić do wartości 1.

Czy możliwe jest aby nie można było zmienić ilości kluczy na więcej niż 1?

 

Pozdrawiam!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zna ktos procedure dodania tego pilota przez Vcds?

Jak nie masz kodu PIN do immo to nie dodasz tego kluczyka.

 

PS.

Kluczyka nie trzeba kupować w ASO. ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

gural a w tym pasku nie jest juz prekodowny pod VIN auta?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

2006r chyba tak i nie będzie z nim tak hop siup jak ze starszymi autami

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pilot i immo to 2 różne sprawy - to taka uwaga bo czytam temat i niektórzy piszą dziwne rzeczy.

piloty dopasowuje się metodą "na 2 klucze" lub vag-comem

klucz do zapalania auta (a właściwie pastylkę transpondera) programuje się vag-comem (trzeba znać pin licznika) lub vagtacho (odczyta pin i zaprogramuje klucze)

jest jedna wspólna sprawa - trzeba na chwilę wykasować istniejące piloty/klucze i dopisać/zaprogramować te które posiadamy.

tak jest w autkach do ~2004 roku

 

w nowych autach są inne transpondery i inne piny (dostępne właściwie tylko przez system vag w aso)

Edytowane przez beetle

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam Od niedawna posiadam Passata i posiadam do niego niby dwa klucze scyzoryki tylko że jeden jest z pilotem na centralny adrugi bo nie powsiada bo się zgubił !!!

I jeżeli kupię używany pilot z innego passata b5 np. z allegro i wsadzę do mojego scyzoryka da się go zaprogramować czy muszę kupić cały nowy pilot .

Np . coś takiego http://allegro.pl/pilot-kluczyk-1j0959753ct-vw-passat-b5-golf-skoda-i4944181159.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności