Skocz do zawartości
Gość Tomop

Przerywanie przy gwałtownym przyspieszaniu

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Tomop

Mam Paska z silnikiem 1.6 z 98r.Przy gwałtownym przyspieszaniu czasami pojawia sie dziwne dławienie.Zauważyłem, że nie jest to zależne od temperatury silnika.Jednocześnie zauważyłem wiekszy apetyt na benzynkę.czy ktoś może wie co może być tego przyczyną?z góry dziękuję za odpowiedzi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może to głupie... ale świece masz pewne? To, co opisujesz to może być efekt kończenia się którejś z nich / cewki lub przewodów WN. Filtr powietrza zakładam, że nowy jest :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a czy to nie magiczny przepływomierz o którym tutaj na forum tak głośno?

czy samochód osiąga Ci takie prędkości jak kiedyś? nie kończy mu się moc np. przy 130... poszukaj wątków o przepływomierzu (możesz użyć wyszukiwarki) i zobacz czy to nie te same objawy :]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem taki przypadek, o którym wspomniał Jędruś. Mam ten sam silnik a i rocznik też się zgadza. Wymieniłem przypływomierz a że czas nadszedł na przegląd 150.000 to wymieniłem swiece na te 3 elektrodowe, oleje, filtry i jak ręką odjął. Stal się byrdzej dynamiczny no i idze jak burza!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość G_40

Do tego wszystkiego ja dorzucę jeszczo coś co mnie się kiedyś przytrafiło w Polo. Poluzowała się klema na akumulatorze a już myślałem że to następna cewka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie widze związku poluzowanej klemy, a przerywania podczas przyspieszania, chyba że to Melex?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość G_40

Najwidoczniej jakiś związek miała, na mój chłopski rozum brak prądu. Dziwne ale prawdziwne :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no wiesz..... alternator podaje +/-14V

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość G_40

hmmm to znaczy że przy zdjęciu klem/klemy silnik będzie pracował jak gdyby nigdy nic ???

 

Ja sem nie mechanik w razie czego prostować i nauczać :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a co? zgaśnie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

B3 może i nie zgaśnie, ale czy w B5 komputer nie zwariuje :583:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jędruś, mowa o VW Polo G 40, jak podejrzewam starszy model, bo G 40 jezdzi na dzien dzisiejszy Paskiem '94 (bez podtekstu)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość G_40

kurczaq to ja się już nic nie odzywam :oops:

 

Sytuacja miała faktycznie miejsce w Polo G40.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Tomop
a czy to nie magiczny przepływomierz o którym tutaj na forum tak głośno?

czy samochód osiąga Ci takie prędkości jak kiedyś? nie kończy mu się moc np. przy 130... poszukaj wątków o przepływomierzu (możesz użyć wyszukiwarki) i zobacz czy to nie te same objawy :]

Jedrus powiem Ci ze mocy to nie starcil.Wydaje mi sie ,ze jest tak samo.Nawet przy wyzszych predkosciach.Tylko to spalanie...... :546:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Miałem taki sam problem w Passacie 1,6 też z 1998 przy przebiegu ok. 125000 kPomogła wymiana świec i czujnika temperatury. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość n0w3y_pl

Ja mialem takie objawy w Sonacie i okazalo sie ze wtrysi przekroczyly swoja "granice" i komputer wariowal i musialem wymienic wtryski... ale potwierdzam ze moga szwankowac swiece.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość waldisg

Witam serdecznie,ja rowniez mam paska z 1.6i tez mialem podobny problem,przy nacisnieciu pedalu auto jakby sie przyduszalo-pojechalem do serwisu,zaplacilem 48 zl za badanie kompem(w Czestochowie u Marszalka) i sie okazalo ze to czujnik polozenia walu korbowego-po wymianie jak reka odjal........ :629:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Krucha

Witam!

 

U mnie przy tym jeszcze dużo palił - pomogła wymiana walniętego wtryskiwacza.

 

Pzdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość kamilds87

Morze ktoś wie dlaczego mój Passat 18 20V 125KM 1997. Pomimo że ma LPG sekwęcyjny Zostały wymienione Kable zapłonowe i cewka zapłonowa przez pewien czas (3 tygodnie) jeżdził dobrze nie strzelał imił równąpracę silnika a teraz znowu mu sie zaczyna : silnik nierówno pracuje, a gdy mu sie dodaje gazu to bardzo drży i tak jakby mi sie wydawało pocihu stzrzela? Niemam pojęcia co znim jest. :vw:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Tomop

czesc.Mysle ze to dotyczy instalacji gazowej.Byc moze to kwetsja regulacji ale mimo wszystko warto sprawdzic.Ja "bujalem" sie z przerywajacym silnikiem (1.6 AHL) ok 2 miesiace.Bylem u wielu "specjalistow".Diagnoz bylo 10 razy tyle co mechanikow.Zaplon,swiece,paliwo....I tak ktoregos razu w garazu sam postanowilem sprawdzic przewody zaplonowe(ktore juz byly pare razy sprawdzane).Wymienilem je i problem minal jak reka odjal.Kosztowalo to 200zl i tyle(nie liczac paliwa ktore spalilem jezdzac od "mechanika" do "mechanika").Mysle, ze powinienes sprawdzic podstawowe rzeczy.Nawet jesli kilka razy to blad gdzies wyjdzie.pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności