Skocz do zawartości
Artur27

Gaz - benzyna, falowanie obrotów

Rekomendowane odpowiedzi

no to po raz drugi pytam

 

1 Pytanie jest takie po odpaleniu auta chodzi na benzynie i falują mu obroty nie wiem może już porostu gasł bo benzyny strasznie mało ale słyszałem że może być to wina tego silniczka krokowego po jego rozebraniu nic nie rzucało mi się w oczy może ktoś z was wie jak to sprawdzić ?

 

2 Ato posiada taką instalacje że po odpaleniu i prze gazowaniu przełącza sie automatycznie na gaz wszystko super ładnie przełącza sie na gaz z gazu an benzynę też tylko problem tkwi w tym że po przełączeniu na gaz auto wskakuje na 3000-4000 obrotów ...

 

tutaj parę fotek

 

dsc01736m.jpg

 

Ta rurka to jest chyba jakieś odpowietrzenie ale nie jestem pewien

 

dsc01734h.jpg

dsc01733rn.jpg

 

w tym pudełku znajduje się jeden bezpiecznik czy tak powinno być jest miejsce na 2 i też za bardzo nie wiem do czego to służy .

 

 

dsc01735x.jpg

 

To jest raczej do gazu może to mieć coś wspólnego z objawami silnika ?

 

dsc01740s.jpg

 

A tutaj cały silniczek

 

Pozdrawiam i z góry dziękuje Artur.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
no to po raz drugi pytam

 

1 Pytanie jest takie po odpaleniu auta chodzi na benzynie i falują mu obroty nie wiem może już porostu gasł bo benzyny strasznie mało ale słyszałem że może być to wina tego silniczka krokowego po jego rozebraniu nic nie rzucało mi się w oczy może ktoś z was wie jak to sprawdzić ?

 

2 Ato posiada taką instalacje że po odpaleniu i prze gazowaniu przełącza sie automatycznie na gaz wszystko super ładnie przełącza sie na gaz z gazu an benzynę też tylko problem tkwi w tym że po przełączeniu na gaz auto wskakuje na 3000-4000 obrotów ...

 

tutaj parę fotek

 

dsc01736m.jpg

 

Ta rurka to jest chyba jakieś odpowietrzenie ale nie jestem pewien

 

dsc01734h.jpg

dsc01733rn.jpg

 

w tym pudełku znajduje się jeden bezpiecznik czy tak powinno być jest miejsce na 2 i też za bardzo nie wiem do czego to służy .

 

 

dsc01735x.jpg

 

To jest raczej do gazu może to mieć coś wspólnego z objawami silnika ?

 

dsc01740s.jpg

 

A tutaj cały silniczek

 

Pozdrawiam i z góry dziękuje Artur.

a jak odłączysz przepływkę to też tak robi? bo tu może być jeszcze lambda

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przepływomierz odłączałem a co może być z lambdą i gdzie ona sie znajduje?

Edytowane przez Artur27

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przy wydechu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a chodzi wam o sąde taka sprawdzę jutro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak, po kabelku do kostki i odlacz

zobacz efekty

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sonda sprawna ale przy silniczku krokowym łapie gdzieś lewe powietrze postaram to zrobić a macie jakieś sugestie co do gazu czemu wbija sie na 4000 obrotów aa i czy po odkręceniu filtra gazu ma swobodnie lecieć gaz niema tam żadnego zaworka ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
czy po odkręceniu filtra gazu ma swobodnie lecieć gaz niema tam żadnego zaworka ?
jest zaworek ale rozszczelniasz go kiedy rozkręcasz obudowę filterka. A co do tego wskakiwania na obroty to wywal ten silniczek krokowy od gazu i załż zwykłą śrubę

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a co sie dzieje jak oidłaczysz przepływke?? Silniczek może juz być do wymiany ,ja jak go czyściłem to nic nie daało a po wymianie wszystko wróciło do normy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
aa i czy po odkręceniu filtra gazu ma swobodnie lecieć gaz niema tam żadnego zaworka ?

 

W filterku gazu nie ma żadnego zaworka, elektrozawór masz na butli, czyli na wyłączonym zapłonie odkręcając filterek gazu powinno tylko wylecieć troszkę gazu ile było w przewodzie od butli do filtra i nie powinnien lecieć już gaz. potem masz jeszcze dwie cewki gazowe, jedna napewno na reduktorze i one też robią za "zaworki" puszczają gaz dopiero gdy dostaną prąd

 

A co do kolegi który napisał żebyś wywalił krokowca i wstawił śrubę to Ci nic nie da na te 4tys obrotów, bo śrubę można rozkręcić na maksa ale silnik nigdy nie będzie miał aż tak wysokich obrotów na jałowym... ponieważ ciśnienie gazu wychodzącego z reduktora jest tylko minimalnie większe od ciśnienia atmosferycznego. Mi tu nie wygląda za bardzo na winę instalacji gazowej chodź mogę się mylić ;]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja stawiam na to, że wydmuchało Ci odmę. U mnie tak było... Nic nie grzeb tylko odkręć plastikowe pudełko na pokrywie zaworów i sprawdź czy się nie osunęła lub pękła... W moim przypadku autko po zapaleniu skakało z 1000-2000 obrotów a potem szło samo w górę aż je gasiłem... W moim przypadku właśnie tą odmę wydmuchało, nie było tego widać bo siedziała na rurce wewnątrz tego plastika ale po złapaniu udało się ją o 2 cm wcisnąć głębiej i wszelkie problemy ustały...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nic nie grzeb tylko odkręć plastikowe pudełko na pokrywie zaworów i sprawdź czy się nie osunęła lub pękła...

 

panowie wiem co to odma :D i gdzie się znajduje hmmm muszę ten gaz zrobić jakoś na benzynie to tam odpala i chodzi tylko falują mu obroty przy odmie już usuwałem nieszczelność jutro po pracy sie jeszcze trochę pobawię

 

Macie jeszcze jakieś propozycje ?

 

---------- Post added at 21:43 ---------- Previous post was at 21:42 ----------

 

Po odłączeniu przepławki silnik po prostu gaśnie ale tylko na benzynie na gazie już tego nie robi

 

---------- Post added at 21:45 ---------- Previous post was at 21:43 ----------

 

Mi tu nie wygląda za bardzo na winę instalacji gazowej chodź mogę się mylić ;]
Jak nie instalacja to co innego ?

 

---------- Post added at 21:45 ---------- Previous post was at 21:45 ----------

 

I mogą panowie powiedzieć coś jeszcze na temat tych puszek z bezpiecznikami ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

podmień może krokowca od kogoś na prube,poszukaj tez dokładnie jakiś nieszczelności czy napewno nigdzie lewego powietrza nie ciągnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja bym się skupił na foto nr 1. U mnie ta rurka jest gdzieś podłączona tylko nie pamiętam gdzie. Będę zaraz jechał po kobietę to zobaczę dokąd ona prowadzi:).

U mnie taki wężyk dochodzi do filtra oparów paliwa a drugi taki sam zakończony właśnie taką jakby szmatką do wężyków podciśnienia przy puszcze filtra.

Edytowane przez sadus

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak znajdziesz to zrób zdjęcie :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ta rurka jest podłączona przy obudofie filtra powietrza ,są tam 2 węzyki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jutro sprawdzę

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jak nie instalacja to co innego ?

 

Tego nie wiem ale jedno jest pewne, od zadużej dawki gazu silnik na wolnych nie osiąga aż takich obrotów, nawet zmieniając ciśnienie gazu na reduktorze dając za duże ciśnienie silnik się przytłamsza to samo jak się da za małe a tak mniej więcej po środku pracuje najlepiej i ma najwyższe obroty bo ma dobrą mieszankę ale nigdy bawiąc się regulacją gazu nie udało mi się podnieść obroty powyżej 1200...

 

Może faktycznie to coś związane jest z powietrzem aaa hmm tak apropo to przy przepustnicy gdzie dopięta jest linka gazu jest śrubka regulacyji domknięcia przepustnicy, może on na benzynie nie chciał chodzić i coś jest z benzyną i ktoś podkręcił przepustnicę, zablokował jej domykanie tą śrubką... by na benzynie miał ten tysiak obrotów... a wtedy dla gazu są za wysokie... no nie wiem to już głupie spekulacje i wątpie by ktoś na forum Ci dokładnie powiedział co to jest, pozostaje metoda prób i błędów ;]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hmmm może być coś z tym ciśnieniem po odkręceniu filtra gazu gaz leci i leci i leci ....

 

Co do tych rurek to idą dwie do filtra jeszcze jedna taka plastikowa obok ale ta 4 jest luzem podpowiem tyle że idzie ona do kabiny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
hmmm może być coś z tym ciśnieniem po odkręceniu filtra gazu gaz leci i leci i leci ....

 

Jeżeli na wyłączonym zapłonie, leci Ci gaz po okręceniu filterka gazowego to na pewno na bank nie trzyma elektrozawór na butli... bo on powinien odciąć dopływ gazu...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności