Gość marcelix Zgłoś #1 Napisano 30 Grudnia 2008 Po pierwsze witam szanowne grono. Chciałbym postawić konkretne pytanie - a mianowicie - Czy aby ustawić zasięg reflektorów trzeba podłączać VAG'a czy też nie jest to konieczne i zrobi to diagnostyk w SKP? Dodam że chodzi o oryginalne bi-xenony zamontowane w fabryce. Pozdrawiam "marcelix" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adamq Zgłoś #2 Napisano 30 Grudnia 2008 Najlepiej użyć do tego celu VAGa. Oto procedura diagnostyczna: Headlight Adjustment [select] [55 - Xenon Range] [basic Settings - 04] Group 001 [Go!] Activate the Basic Setting. [ON/OFF/Next] * The meas. block field now shows "Wait" and should switch to "Adjust Headlights" then (this may take up to 10 seconds). * Adjust the headlights using their manual adjusting screws as referenced against a suitable aiming target. [ON/OFF/Next] The adjustment should now be learned. [Done, Go Back] Don't forget to check/clear fault codes afterwards. [Close Controller, Go Back - 06] Dodam, że samochód musi stać na równym podłożu, powinien mieć zwolniony hamulec ręczny i nie może w nim być pasażerów. VAG ustawia reflektory w centralnym położeniu i wtedy dopiero diagnosta reguluje światła ręcznie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość marcelix Zgłoś #3 Napisano 8 Stycznia 2009 Dzięki adamq Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
saliczek Zgłoś #4 Napisano 16 Lutego 2010 a co zrobić gdy wywala że nie ma sie dostepu do tego kanału 001 i 002 czy błąd co został po skasowaniu ma jakis wpływ na to ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mariusz75 Zgłoś #5 Napisano 17 Lutego 2010 Błąd 01539 w wolnym tłumaczeniu na polski bez wielkiego wgłębiania się w temat to " nie spełnione warunki niezbędne do prawidłowej regulacji wysokości świecenia świateł ksenonowych" Podstawowe i najważniejsze to czy auto w czasie nastaw podstawowych ksenonów stało na dokładnie płaskim i wypoziomowaniem podłożu. Jeśli czujniki na wahaczach odpowiedzialne za pomiar przechyłu auta odczytały że auto nie stoi na płaskim i wypoziomowaniem podłożu to sterownik wywalił właśnie taki błąd i nie przeprowadził nastaw podstawowych czyli nie wypoziomować świateł. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Thommas Zgłoś #6 Napisano 26 Lutego 2010 Wydaje mi się, że w ASO (i może innych serwisach też) zrobią to też bez używania VAGa. Ja kilkakrotnie próbowałem zmieniać poziom świecenia fabrycznych xenonów - za pierwszym razem miałem prawie drogowe , za drugim niestety świeciły za krótko, ale teraz wszystko jest już super. Gość w ASO tłumaczył mi, że regulują to jakimiś śrubami/pokrętłami mającymi związek z żyroskopami. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fcbsoci Zgłoś #7 Napisano 14 Maja 2014 (edytowane) A czy można zrobić vcdesem pojechać później na skp i wrócić do kumpla warsztatu i dokończyć/zakończyć procedurę vcdesem ? U mnie prawa lampa świeci za bardzo do góry a błędów brak wiec myślę , że się najzwyczajniej przestawiła. Edytowane 15 Maja 2014 przez fcbsoci Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lopezpb Zgłoś #8 Napisano 15 Maja 2014 Wydaje mi się, że w ASO (i może innych serwisach też) zrobią to też bez używania VAGa. Ja kilkakrotnie próbowałem zmieniać poziom świecenia fabrycznych xenonów - za pierwszym razem miałem prawie drogowe , za drugim niestety świeciły za krótko, ale teraz wszystko jest już super. Też tak zrobiłem było super....po kilku dniach lampy znowu zaczęły nisko świecić, wygląda na to, że lampy wracają, po kilku uruchomieniach, do swojego zaprogramowanego położenia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fcbsoci Zgłoś #9 Napisano 15 Maja 2014 Czyli trzeba je jednak zresetować przed manualna regulacja . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PiotrPK Zgłoś #10 Napisano 16 Maja 2014 Witam Jak kupiłem passata to świecił za wysoko. Pojechałem do skp i tam mi ustawili pokrętłami przy lampach. Diagnosta powiedział, że silnik musi być włączony do regulacji. Światła świecą od tej pory prawidłowo a było to cztery lata temu. Pozdrawiam Piotr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach