kajo50 Zgłoś #1 Napisano 15 Października 2008 Mój pasek B6 2.0 TDi 140KM z listopada 2005 odmówił współpracy. prawdopodobnie uszkodzony wtryskiwacz główny. Czy miał ktoś taką awarię? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jetta_GT Zgłoś #2 Napisano 15 Października 2008 Witam, nie ma w tym silniku czcegoś takiego jak "wtryskiwacz główny" czy "sterujący" - takie są w silnikach z pompą wtryskową. Tutaj masz pompowtryski. Sprawdź lepiej o jaki bład chodzi... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kajo50 Zgłoś #3 Napisano 17 Października 2008 Masz rację, poleciał pompowtrysk a auto nie ma jeszcze 70tys. km. Jestem zaniepokojony bo w silniku jeszcze zostały trzy szt. a koszt jednego to jeden tysiaczek. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kajo50 Zgłoś #4 Napisano 17 Października 2008 Niestety padł i drugi pompowtryskiwacz. Pozostały jeszcze 2 sztuki!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zlin142 Zgłoś #5 Napisano 17 Października 2008 Moja rada kupuj tylko oryginalne. Niestety nie kosztują one 1 tys. za sztukę , ale masz peność i na przyszłość bez kłopotów. Po zdaniu starych jest zwrot pieniędzy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kajo50 Zgłoś #6 Napisano 17 Października 2008 A w jaki sposób i kto zwraca pieniądze? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
unreal Zgłoś #7 Napisano 19 Października 2008 albo sprawdz numere pompowtryskow i kup komplet uzywanych. jak padly 2 wtryski to pewnie reszta tez juz jest zuzyta i niedlugo bedzie na smientik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kajo50 Zgłoś #8 Napisano 23 Października 2008 W tych padniętych poleciały cewki sterujące, tj. zbyt mała oporność do masy, a więc uszkodzone elektrycznie. Wynika z tego że to wada fabryczna tej partii pompowtryskiwaczy. Dodam że są to tzw, pompowtryskiwacze piezoelektryczne i praktycznie nienaprawialne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TC Zgłoś #9 Napisano 23 Października 2008 Dodam że są to tzw, pompowtryskiwacze piezoelektryczne i praktycznie nienaprawialne. Jeśli się nie mylę w wersji 140 KM nie ma piezoleketryków, są dopiero w 170 KM. pozdr, TC Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jetta_GT Zgłoś #10 Napisano 23 Października 2008 Jeśli się nie mylę w wersji 140 KM nie ma piezoleketryków, są dopiero w 170 KM. pozdr, TC Dobrze odrobiłeś zadanie domowe . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kajo50 Zgłoś #11 Napisano 24 Października 2008 W moim jest silnik BKP i w nim są piezoelektryki w/g serwisu oczywiście. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Karolofix Zgłoś #12 Napisano 27 Października 2008 Wymieniłem pompowtrysk na nowy za 1890zl i kicha... dalej pokazuje mi ten sam błąd... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cniedzi Zgłoś #13 Napisano 29 Października 2008 Panowie i Panie, jak to jest z tą ceną pompowtrysku, która została przytoczona wyżej (ktoś wspominał o 1 tys. plnów za sztukę )??? ETKA mówi, że komplet, tj. 4 szt. to cena ok 450 EUR (w opcji ze zwrotem starych). Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrek1o Zgłoś #14 Napisano 30 Października 2008 witajcie, nie wiem czy dobrze ze sie dołączam do tego tematu ale mam taki problem, samochód od pewnego czasu jest o wiele wolniejszy na 1 i 2 biegu, cieżko sie zbiera a przy tym, co dziwne według mnie, jak sie silnik juz nagrzeje to chodzi zdecydowanie głośniej niż jak oczywiście jest zimny a przy tym wszystkim spalanie podskoczyło o 1 literek. czy to pompowtryskiwacze? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
CLO Zgłoś #15 Napisano 25 Października 2010 A mi właśnie przed wczoraj padł pompowtrysk i już jestem po wymianie podobno na nowszy lepszy continentala więc mogę jeździć do następnej wtopki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość marewel Zgłoś #16 Napisano 25 Października 2010 Pewny jstes? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
CLO Zgłoś #17 Napisano 25 Października 2010 Kurde tak mi powiedział ten serwisant, że oni już ani z BOSCH ani z SIMENSEM nie mają umowy tylko z tymi, tego czy ta firma nie jestem pewny bo oni opony powinni robić heheehe więc nie wiem czy to na pewno continental :niekumam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
CONSOFT Zgłoś #18 Napisano 26 Października 2010 W silnikach BKP 140KM i 170KM są pompki Siemensa piezoelektryki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
CLO Zgłoś #19 Napisano 26 Października 2010 No ok to wiedziałem też ja do tej pory:bleble znaczy to że piezoelektryki i że simens lub bosch więc pytam co to za nowe cholerstwo (i czy cholerstwo czy coś porządnego hehe) Pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomtob Zgłoś #20 Napisano 27 Października 2010 Hej Troszkę nie w temacie. Może ktoś mi podpowie jakiej firmy są pompki w BMA z 2008r ?? Z góry dzięki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach