Skocz do zawartości
Gość Marttiin

Po wymianie akumulatora pilot padł.

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Marttiin

Witam, pewnego dnia byłem zmuszony wymienić akumulator w aucie. Od tego momentu pilot nie reaguje. Auto to passat B3 sedan. Przy zamykaniu i otwieraniu pilota kierunkowskazy mrugały. Teraz moge otwierać i zamykać auto tylko na kluczyk (wszystkie zamki), kierunkowskazy tez już nie mrugają. Przy zamykaniu drzwi kierowcy wszystkie zamki sie zamykają. Dodam że pilot jest nie oryginalny firmy noxon. Moje pytanie jak moge zaprogramować nie oryginalny pilot, mam 2 piloty jeden pilot posiada nalepke z 7 cyframi. Nie posiadam żadnej instrukcji od poprzedniego właściciela. pozdrawiam!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Jeśli działa tak jak orginalny pilot na podczerwień w B4 to kodowanie przebiegało wg nasstępującej sekwencji:

1. zamknąć auto kluczykiem

2. otworzyć auto kluczykiem 3 razy (pierwszy raz otworzy pozostałe uruchomią tylko pompkę centralnego)

3. skierować pilota w stronę odbiornika i trzymając wciśnięty przycisk otwierania na pilocie nacisnąć 3 razy przycisk zamykania (albo na odwrót - nie pamiętam)

4. jeśli zadziała bedzie przez chwilę pulsowała dioda na pilocie ( trzymać pilota w kontakcie optycznym z odbiornikiem)

 

Po zakończeniu procedury pilocik powinien otwierać i zamykać auto.

Powodzenia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Niestety nie, a czemu pytasz?

Bo u mnie przyciskiem serwisowym można właśnie programować alarm.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Marttiin

Acha, rozumiem a Ty gdzie miałeś ten przycisk?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W nogach pod wykładziną ale nie jest to żadna wskazówka-to zależy od fantazji i rutyny instalatora.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może nie dokońca właściwy temat,ale cytowany poniżej post jest tym którego szukałem :P

 

Mam ori kluczyk z otwieraniem/zamykaniem na podczerwień.Gdy kupiłem Paszczaka dioda świeciła na czerwono ale nie było reakcji zamykania/otwierania auta. Po 3 latach baterie się wyczerpały :wmorde a ja nic z tym nie robiłem.Teraz zapragnąłem miec ten rarytas :haha.

Teraz tak : po każdej wymianie bateryjek lub odłączeniu aku należy na nowo programować kluczyk?Czy opis z cytatu poniżej jest prawidłowy?

 

Witam

 

Jeśli działa tak jak orginalny pilot na podczerwień w B4 to kodowanie przebiegało wg nasstępującej sekwencji:

1. zamknąć auto kluczykiem

2. otworzyć auto kluczykiem 3 razy (pierwszy raz otworzy pozostałe uruchomią tylko pompkę centralnego)

3. skierować pilota w stronę odbiornika i trzymając wciśnięty przycisk otwierania na pilocie nacisnąć 3 razy przycisk zamykania (albo na odwrót - nie pamiętam)

4. jeśli zadziała bedzie przez chwilę pulsowała dioda na pilocie ( trzymać pilota w kontakcie optycznym z odbiornikiem)

 

Po zakończeniu procedury pilocik powinien otwierać i zamykać auto.

Powodzenia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Poniżej wyciąg z oryginalnej instrukcji VW.

Mam nadzieję że to na 100% załatwi sprawę.

 

 

Klucz.jpg

 

Pozdrawiam

Pepe45

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja dodam, że jeśli ktoś ma nowszy alarm bez przycisku serwisowego to zazwyczaj programowanie pilota wygląda tak:

 

Kluczyk w stacyjkę i przekręca się kilka razy OFF ON (do lampek) aż się zapalą kierunkowskazy na stałe (zazwyczaj 7 lub 8 razy). Następnie wciska się dowolny guzik w obu pilotach, najpierw w jednym, potem w drugim, na koniec ponownie gasi się zapłon i piloty zaprogramowane a stare skasowane.

 

Warto taką procedurę wykonać po wizycie w serwisie do którego nie mamy zaufania - bo wystarczy że "serwisant" zakoduje swojego pilota (mając nasz jeden komplet kluczy) i już ma autko jak na tacy - a my się nie połapiemy że drugi klucz z pilotem leżący od lat w szufladzie nie działa...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam

 

Poniżej wyciąg z oryginalnej instrukcji VW.

Mam nadzieję że to na 100% załatwi sprawę.

 

 

[ATTACH=CONFIG]73284[/ATTACH]

 

Pozdrawiam

Pepe45

 

Pomogło :]

 

Nowe baterie + programowanie j.w. i ciesze się wygodą z kluczyka - a przez cały czas myślałem,że coś uszkodzone jest :wmorde

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności