Skocz do zawartości
Gość piotr73

2.0 TDI Zgasł. Nie pali

Rekomendowane odpowiedzi

Gość piotr73

Witam

 

Mam paska B6 2.0 TDI 140 km highline, najechane 110 tys. Od momentu zakupu przejechałem nim 5 tys. km, wszystko było cacy no i wczoraj "padł". Podczas jazdy zgasł silnik (w tym samym momencie poza standardowymi kontrolkami na desce zapaliła sie również ta od świec żarowych) i do tej pory nie udało go się uruchomić. Po włączeniu zapłonu wszystko wygląda OK, kontrolki palą się jak zawsze, pompa paliwa działa, VAG nie pokazuje żadnych błędów, kręci się normalnie ale nie chce się obudzić i nie daje żadnych znaków życia. Podmiana sterownika nic nie dała. Proszę o podpowiedzi oraz namiary na godnych polecenia mechanioli lub serwisy na terenie górnego śląska którym warto powierzyć auto, bo mój wyjeżdża na urlop i nie może się nim dalej zajmować.

 

Dla wszystkich pomocnych z góry wielkie dzięki.

 

Piotr

Edytowane przez rainman777
rozszerzono tytuł

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość gynsior

Piotrek ;) Do Daneckiego tez jezdzisz? :P Bo moj mechanik tez na urlop dziwnym trafem pojechal :P Ja Ci moge pomoc tylko w ten sposob, ze podlacze laptopa i sprawdzimy czy jakies bledy sie pokazaly. Nie wiem czy pokaze wszystko jak na dloni, ale mysle ze tak :) A ze tez z Radzionkowa jestem to wiesz ;) To nie problem :) Sprobuj jeszcze ewentualnie u Cempulika ;) Tez VW sie zajmuje glownie ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Ramzesw11

mialem podobny przypadek, w czasie jazdy zgasł i koniec, padło turbo i zablokowało spaliny które nie mogą dotrzec do układu wydechowego i automatycznie gaszą silnik, .....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość piotr73

Dzięki za podpowiedzi.

Tak się składa że do tej pory jest u Cympulika i brak jakichkolwiek błędów. Niestety wczoraj wyjechał na urlop i muszę go zabrać, Daneckiego niestety też nie ma :( Cympulik proponuje żebym zaciągnął do Bobrownik koło ALBy. Jak tak dalej pójdzie to chyba zamienie na B5 :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość gynsior

Kurde... Ja slepy jestem. No przeciez napisales wyzej, ze VAG zadnych bledow nie pokazuje :P A ja chcialem zablysnac i Ci pomoc :P hehe :) No ale przynajmniej sie staralem :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Ramzesw11

wiesz juz moze co to było ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość piotr73

Do Rramzesw11 i innych zainteresowanych

Dzisiaj wrócił do "roboty mój mechanik", dam znać co i jak, gdy tylko coś będę wiedział nowego.

 

Pozdrawiam

Piotrek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość piotr73

Witam

 

No i wreszcie chyba udało się zdiagnozować problem. Prawie że całe auto przekopane. Wygląda na to że padł jeden wtryskiwacz, a w tym motorze niby jest tak, że jak nie działa jeden to blokuje wszystkie. Czekam na usunięcie usterki. Jak będzie już gotowe to dam znać czy to faktycznie ten powód.

 

Dzięki za zainteresowanie i pomoc.

 

 

Pozdrawiam

Piotr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jesli piezo padl moze zablokowac inne ale wtedy bedzie napewno blad obwodu A ,jesli bledu nie ma to pompa paliwa.(zbiornik)jest akcja serwisowa darmowych wymian 20M5 nawet jesli po gwarancji.na koncu nr pompy musi byc F(jesli dobrze pamietam) lub wyzej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jesli piezo padl moze zablokowac inne ale wtedy bedzie napewno blad obwodu A ,jesli bledu nie ma to pompa paliwa.(zbiornik)jest akcja serwisowa darmowych wymian 20M5 nawet jesli po gwarancji.na koncu nr pompy musi byc F(jesli dobrze pamietam) lub wyzej.

Z tego co się orientuję, to piezo mają silniki 170KM, Piotr ma 140KM.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość piotr73

Witam ponownie

 

No i zrobione. Wtryskiwacz wymieniony, przy okazji jeszcze chłodnica i rozrząd. Auto chodzi. Wszystko gra poza kasą :confused: Oby WAS omijały usterki.

 

Pozdrawiam

Piotrek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wymiana rozrządu przy używanych samochodach to podstawa. Nigdy do konca nie wiemy ile takie auto ma przejechane. Ten koszt trzeba od razu kalkulować.;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość rafex2.5TDI

witam. mam podobny problem. prosze o pomoc!!!!! mam 2.5tdi v6 4motion. jechałem sobie w deszczową pogode okropinie lało i kałuże mijałem być może coś mi zalało. auto nagle zgasło:(((( zjechałem na luzie (N) tiptronic. rozrusznik kręci ale nie odpala. wszystko świeci. nie pali:( sprawdzałem bezpiczniki i ok. ale przekażniki w jednym znalałem zakopcony. jest to przekaźnik 50A 370- odpowiedzialny za pompę hydrauliczną czy to może być powodem????????.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

z tego co czytałem tutaj to mam ten sam problem ale napisze mój problem jeszcze raz no więc w drodze do UK na 44km w kierunku Niemiec, na autostradzie do olszany włączyła mi się kontrolka świec i migać wyskoczył komunikat Engine Faulty i auto traciło moc aż w końcu zgasło... nie da się go uruchomić, wezwałem pomoc drogową, podłączyli komputer i wyszło że pompo wtryskiwacz sekcja A ;| co to jest sekcja A i ile jest pompek na taką jedną sekcję ? jaki koszt takiej pompki i co może być nie tak ? jakieś inne opcję ? auto zatankowałem na stacji orlena ON Verva. Wykryło jeszcze jeszcze jedno sterownik komputera czy jakoś tak, dzwoniłem do mechaników i powiedzieli że jakiś grubszy problem bo coś ze sterownikami... ;|

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Są 4 pompki w silniku. Koszt wymiany jednej w ASO ciut ponad 3k zł bez rabatów. W to wchodzi też wymiana wiązki elektrycznej na nową. IMO lepiej pojechać na regenerację albo gdziekolwiek indziej byleby nie do ASO. Będzie połowę taniej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mechanik mi powiedział że to się zepsuło elektroniczny wtrysk, zablokował wtrysk elektronicznie...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego jak padnie pompowtryskiwacz to sterownik blokuje pozostałe , jak odepniesz uszkodzony lub podłączysz sprawny to sterownik wystartuje .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak odepniesz uszkodzony pompowtrysk,to powinien zapalić na trzech.

Miernikiem możesz sprawdzić,jeśli na którymś wtrysku będą się zmieniać wskazania to bingo-uszkodzony.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Są 4 pompki w silniku. Koszt wymiany jednej w ASO ciut ponad 3k zł bez rabatów. W to wchodzi też wymiana wiązki elektrycznej na nową. IMO lepiej pojechać na regenerację albo gdziekolwiek indziej byleby nie do ASO. Będzie połowę taniej

 

Chłopaki troszeczkę przeginacie, do silnika BMP idą pompki BOSCH i cena zdecydowanie niższa jak do Siemensa oczywiście można regenerować. Google pokazały mi coś takiego !!!

Nowy POMPOWTRYSK 2.0 TDI 140PS BMM BMP BKD- 038 130 073 BQ ( cena: 900 )

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności