Skocz do zawartości
Gość pyzamen

sprzęgło w passacie

Rekomendowane odpowiedzi

Gość pyzamen

mam pasata 1.8 91r musze mocno wciskać sprzęgło, żeby wrzucić wsteczny albo 1. jak je podregulować?

 

//poprawiłem błędy w Twoim poście. jeszcze jeden z taką ilością błędów i zarobisz ostrzeżenie - jedrus

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mam pasata 1.8 91r musze mocno wciska sprzenglo zebz wzuci wsteczny albo 1,jak je podregulowac

czy aby passat nie ma sprzegla hydraulicznego ? Bo jesli tak, to nie da sie go regulowac.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Zbych

Ja także mam Passata ( 1,8-90KM-sprzęgło hydrauliczne ) i ten sam objaw - mechanik po sprawdzeniu tego objawu zalecił wymianę tarczy sprzęgła co też uczynię w przyszłym tygodniu. Pozdrawiam wszystkich !

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja także mam Passata ( 1,8-90KM-sprzęgło hydrauliczne ) i ten sam objaw - mechanik po sprawdzeniu tego objawu zalecił wymianę tarczy sprzęgła co też uczynię w przyszłym tygodniu. Pozdrawiam wszystkich !

sprawdz czy docisk masz w dobrym stanie, bo moze bedzie trzeba kpl wymienic

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
czy aby passat nie ma sprzegla hydraulicznego ? Bo jesli tak, to nie da sie go regulowac.

 

:) Oczywiście że w pasku jest sprzęgło hydrauliczne,

hamulce też są hydrauliczne - wspomaganie też hydrauliczne,

 

A po wymianie tarczy pedały będą stały jak w ciągniku :P

- a jak ktoś zapyta dlaczego tak jest - to otrzyma odpowiedĽ:

...Ten typ tak już ma. komu by się chciało regulować "podkładkami" :?:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Zbych
A po wymianie tarczy pedały będą stały jak w ciągniku

Dobrze, że mam uprawnienia kategorii "T" :grin:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość damiano

shade ma racje sprawdz całe sprzęgło :!:

bo docisk to też ważna częśc :wink:

i na pewno po wymianie całości będzie chodzić lekko a nie jak napisal marek B6

że jak w ciągniku ''bez urazy'' ale przerabiałem ten tema już kilka razy najpierw walczyłem ze sprzęgłem w mocno dłubnietym nissanie 200sx'' i w końcu skończyło się na spiekach''

a teraz walczyłem w mojej VR'ce i wiem o czym mówie :wink:

jeżeli kogoś uraziłem to przepraszam :wink:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość KOM

Dobrze, że mam uprawnienia kategorii "T" :grin:

 

 

Wg najnowszych nowelizacji kategoria B uprawnia również do jeżdżenia pojazdami ciagnikowymi więc śmiało i bez T możesz do niego wsiadać :mrgreen:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a wiec tak ja jestem po remoncie skrzyni i montazu nowego sprzegla z dociskiem Sachsa - i wcale nie stoi jak w ciagniku a wszystko chodzi jak nalezy ;D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość pawel1309

ja tez wymienialem w pasku sprzeglo a wlasciwie tylko tarcz :) sachs - 260zł, wybralem drozsza z racji tego, że moja jazda odbywa sie głownie na mieście - ciagle ruszanie, zmenianie biegow itp :) pedal chodzi b mieciutko :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość saint99

a czy jest mozliwość "podciągniecia" sprzęgła ?? nie wysprzęgla dobrze i jak mam do konca sprzegło wcisniete i dam duzo gasu to auto ciagnie do przodu.... prolem tkwi w pedale sprzegła mocowanie kiedyś było urwane ale juz mocniej nie da sie tam podciągnać... da sie jakos innaczej podciagnac troszke ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
czy aby passat nie ma sprzegla hydraulicznego ? Bo jesli tak, to nie da sie go regulowac.

 

:) Oczywiście że w pasku jest sprzęgło hydrauliczne,

hamulce też są hydrauliczne - wspomaganie też hydrauliczne,

 

 

Zara zara. U mnie jest sprzęgło na lince :065:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość zulus_25

U mnie tez czesto biegi "haczą" przy zmianie ( szczegolnie 1,2 i R ) tez mam sprzeglo hydrauliczne ale niewydaje mi sie zeby sprzeglo padalo , poniewaz pedal chodzi raczej dosc lekko

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pyzamen, sprzęgło hydrauliczne. Wyreguluj na linkach w skrzyni przy wybieraku. Odpowietrz hamulce i sprzęgło.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ponoć sprzęgło jest samoregulujące się i nie da rady go podcągnąć

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
yzamen, sprzęgło hydrauliczne. Wyreguluj na linkach w skrzyni przy wybieraku. Odpowietrz hamulce i sprzęgło.

dobrze gada, ja w ta sobote wyciagalem silnik ze skrzynia i po ponownym wlozeniu i podlaczeniu skrzyni okazalo sie ze duzo lepiej pracuje :) wczesniej pewnie linki mi sie poluzowaly i dlatego ciezko chodzilo, a teraz idealka :) polecam sprawdzenie tego o czym pisze pakafoto :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość sailor_ro

witam

moje pytanie jest nastepujace,problem mam z wrzuceniem 1ki i wsteka,tzn. musze wcisnac sprzeglo i chwilke odczekac zeby wyszlo to bez zgrzytow i innych takich,ja sie juz przyzwyczailem,no ale jak zona wsiadzie to wole tego nie sluchac.ostatnio rowniez zauwazylem ze sprzeglo mi tak bierze juz u gory i w sumie to trzeba sie sie postarac zeby plynnie ruszyc.Inne biegi(wyzsze wchodza normalnie) i teraz pytanie,czy ingerencji wymagac bedzie tylko sprzeglo czy warto zajrzec do skrzyni(np. synchronizatory).

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przy wymianie sprzęgła zawsze warto jest się pokusić o dokładny przegląd zwłaszcza, że same zciągniecie skrzyni jest warte kilka złotych w warsztacie. U mnie po zmianie sprzęgła z dociskiem nie ma zgrzytów( były przy wstecznym) teraz znikneły. Warto sprawdzic w jakim stanie jest sprzęgło. W moim passku było jeszcze fabryczne (92rok produkcji)i choć tacza spręgła była jeszcze w całkiem dobrym stanie to docisk mógł się rozkruszyć w każdym momencie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość mikey_one

Moje sprzęgło umarło... wymieniłem na komplet (tarcza, docisk, łożysko) sachs'a ale kłopoty a raczej niedogodności z niedokładnym wybieraniem biegów (czasem nie można wrzucić któregoś biegu do ponownego wysprzęglenia) nie zniknęły... zaraz po wymianie, przez jakiś czas było ok. ale po kilku dniach jest znowu to samo... może to konieczność regulacji linek od wybierania?? albo grzebanie w skrzyni... ktoś coś wie??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Cieslo

Najprawdopodobniej właśnie wybierak na skrzyni lub regulacja linek. Mam dokładnie to samo (tylko że oprócz kompletnego sprzęgła wymieniałem całą skrzynię - wybierak został ze starej). Narazie jeżdżę tak jak jest, ale mam zamiar się wybrać w najbliżsyzm czasie do ASO żeby sprawdzili dokładnie w czym leży przyczyna i naprawili / wyregulowali.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności