Skocz do zawartości
Kuczi

Demontaż poduszki kierowcy ( airbag )

Rekomendowane odpowiedzi

DEMONTAŻ PODUSZKI KIEROWCY ( AIRBAG )

 

1.Odłączamy akumulator i zwieramy klemy w celu rozładowania ewentualnych ładunków.

2.Odkręcamy dwie śruby imbusowe z tyłu kierownicy i powoli wyciągamy poduszkę, którą przytrzymuje taśma.

3.Wypinamy wtyczkę wpiętą do detonatora.

4.Całą operację należy przeprowadzić ostrożnie i powoli.

 

UWAGA!!! Odłącz akumulator.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Słonik
DEMONTAŻ PODUSZKI KIEROWCY ( AIRBAG )

 

1.Odłączamy akumulator i zwieramy klemy w celu rozładowania ewentualnych ładunków.

2.Odkręcamy dwie śruby imbusowe z tyłu kierownicy i powoli wyciągamy poduszkę, którą przytrzymuje taśma.

3.Wypinamy wtyczkę wpiętą do detonatora.

4.Całą operację należy przeprowadzić ostrożnie i powoli.

 

UWAGA!!! Odłącz akumulator.

 

Ta wtyczka od detonatora to jest to "coś" co widzę od spodu kiery (jakas właśnie wtyczka ) ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Od poduszki jest 1 wtyczka i ciezko schodzi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
DEMONTAŻ PODUSZKI KIEROWCY ( AIRBAG )

 

1.Odłączamy akumulator i zwieramy klemy w celu rozładowania ewentualnych ładunków.

2.Odkręcamy dwie śruby imbusowe z tyłu kierownicy i powoli wyciągamy poduszkę, którą przytrzymuje taśma.

3.Wypinamy wtyczkę wpiętą do detonatora.

4.Całą operację należy przeprowadzić ostrożnie i powoli.

 

UWAGA!!! Odłącz akumulator.

 

Ta wtyczka od detonatora to jest to "coś" co widzę od spodu kiery (jakas właśnie wtyczka ) ?

 

Wtyczka pod kierownicą jest do zwijaka taśmy - do zdjęcia samego airbagu nie trzeba jej odpinać, a kuczlaw pisze o wtyczce do detonatora, która jest wewnątrz kierownicy, od wewnętrzenej strony poduszki. Rzeczywiście ciężko schodzi - zdejmuje się ją ciągnąc prostopadle do płaszczyzny poduszki.

Za pierwszym razem trzęsły mi się ręce, za 10-tym (miałem spore problemy z taśmą) nawet nie odpinałem akumulatora, ale zdecydowanie zalecam ODŁĄCZAĆ - tak jest bezpieczniej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość krisrol

moge prosic o podpowiedz jak jest zamontowana poduszka w 4 ramienej kierownicy? bo od tylu nie widac zadnych srub. Moze ktos ma jakies podpowiedzi???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość kermitbull

podłączam sie pod pytanie , bo nie widzę żadnych śrub z tyłu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

również sie podłączam do pytania, dziś próbowałem odkręcić kiere ale bez skutecznie nie mogłem wymacać śrub dzień wcześniej robiłem to w a4 i gładko poszło - jakieś podpowiedzi?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W książce Hayness'a o Passacie 1988-1996 piszą, że w razie odręcania poduszki kierownicy sa potrzebne 2 nowe śruby na wymianę.

 

Czy może ktoś odnieść do tego, czy to jest przerost formy nad treścią, czy co?

Edytowane przez robertk2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W książce Hayness'a o Passacie 1988-1996 piszą, że w razie odręcania poduszki kierownicy sa potrzebne 2 nowe śruby na wymianę.

 

Czy może ktoś odnieś do tego, czy to jest przerost formy nad treścią, czy co?

 

Przerost formy nad treścią. Odkręcałem poduszkę ze 3 razy i śruby są jak nowe.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

 

Chcę się dostać do styków klaksonu, bo mi nie działa. I czy w tym celu muszę zdjąć poduszkę? Jak najłatwiej dostać się pod przyciski klaksonu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli żaden przycisk klaksonu Ci nie działa to być może inny jest kabel który jest pod poduszką więc bez zdjęcia jej się nie obejdzie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To może coś mi się wypaliło, bo jakiś czas temu zaraz po uruchomieniu silnika w okolicach włącznika awaryjnych puścił mi się dymek.

 

A klakson mi stopniowo zanikał. Najpierw działał za którymś przyciśnięciem, aż w końcu zdechł.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności