Kuczi Zgłoś #1 Napisano 21 Maja 2006 Demontaż 1.Ustawić samochód na podnośniku. 2.Odkręcić śrubę zacisku czopa przegubu kulowego w zwrotnicy i za pomocą dźwigni wyjąć przegub ze zwrotnicy. 3.Odkręcić od przodu poziomą śrubę przedniego elementu metalowo-gumowego przedniego łożyskowania wahacza i od dołu pionową śrubę tylnego elementu metalowo-gumowego ( tylnego łożyskowania wahacza ) 4.Wyjąć wahacz. Montaż 1.Umieścić wahacz na właściwym miejscu, wkładając drążek stabilizatora w otwór mocowania na wahaczu 2.Włożyć śruby przegubowego połączenia wahacza i dokręcić je. 3.Włożyć sworzeń przegubu kulowego w zwrotnicę a następnie zamontować śrubę zacisku czopa przegubu w zwrotnicy. 4.Sprawdzić ustawienie kół przednich. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bollo Zgłoś #2 Napisano 17 Maja 2016 Witam czy po wymianie wahaczy nie ruszając sworzni mogą pojawić się problemy z geometria kół na ściąganie lub krzywa kierownice? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach