Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Czy chlapacze do kombiaka beda sie czym s różniły od chlapaczy sedana??

 

Ma ktos mozliwosc sprawdzic jaki numer katalogowy maja te do kombiaka???

 

Pozdrawiam

Osiah

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tego co jest u minie - to powinno pasować

- tylne wyprofilowanie zderzaków jest takie samo jak w wersji sedan

 

Sprawdzałem nr kat. ale takiej pozycji u mnie nie ma

możliwe że nie mam najnowszej upd.

 

to jest asortyment produkowany przez wielu producentów?

nawet w podrubie - więć raczej można szukać po modelu (B5).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Z tego co jest u minie - to powinno pasować

 

- tylne wyprofilowanie zderzaków jest takie samo jak w wersji sedan

 

Sprawdzałem nr kat. ale takiej pozycji u mnie nie ma

możliwe że nie mam najnowszej upd.

 

to jest asortyment produkowany przez wielu producentów?

nawet w podrubie - więć raczej można szukać po modelu (B5).

 

Dzieki

Sprawdzalem i ja na opakowaniu oryginalnych chlapaczy jest numer 3B0 075 101 choc i moja ETKA nie pokazuje takiego numeru i jest napisane passat variant wiec wyglada jakby tylko do kombiaka byly.

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Acha - jedna uwaga jak będziesz

zakładał na przednich chlapkach trzeba założyć na zakładkę z zakolem

Czyli chlapek po zewnętrznej (błotnik) idzie na wierzchu

a dalsza część która idzie pod spód pod zakole - tak aby nie tworzyły się

zatory jak będzie chlapa czy śnieg - musi być swobodny spływ wody

po zakolu

 

Tylne są na wierzch nie mają zakładki - tam jest taki specjalny garb

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Acha - jedna uwaga jak będziesz

zakładał na przednich chlapkach trzeba założyć na zakładkę z zakolem

Czyli chlapek po zewnętrznej (błotnik) idzie na wierzchu

a dalsza część która idzie pod spód pod zakole - tak aby nie tworzyły się

zatory jak będzie chlapa czy śnieg - musi być swobodny spływ wody

po zakolu

 

Tylne są na wierzch nie mają zakładki - tam jest taki specjalny garb

 

Dzieki, na razie zakładam tylko na tył - bo takie udało mi sie tylko kupic (oczywiscie nie w ASO a na allegro) na przód musze troche poczekac:)

Jutro zamontuje - wg instrukcji dołączone do chlapaczy trzeba zdejmowac koło - ale myśle ze jednak niekoniecznie - wystarczy "krótki" śrubokręt i bedzie git. :)

Dzieki

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podejdzie krótka gwiazdeczka lub mały torsik na oczku z 10-ką

Bez zdejmowania koła - przód wystarczy skręcić koło.

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kupiłem dzisiaj nieoryginalne chlapaki na przód samochodu. Jakaś lodowa gruda zabrała mi zaślepkę progu /miejsce mocowania podnośnika/ Wydałem na najdroższe jakie były całe 25 zł. :D

Jutro będę zakładał ale usłyszałem od mechanika ciekawostkę. Powiedział że może trzeba będzie dać kawałek płaskownika do zamocowania żeby w razie czego urywający się chlapak nie zabrał części nadkola.

Ja chciałem to włożyć pod nadkole i przymocować do niego ale może pod spodem są jakieś elementy karoserii które wzmacniają tę konstrukcję czy trzeba faktycznie pomyśleć coś o jakimś płaskowniku?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ludzie co wy robicie z chlapaczami?Przecież to lipa,pasek wygląda jak auto dla pana w podeszłym wieku(bez obrazy,ale dla mnie szok).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mały, czarny chlapak na czarnym samochodzie?

Prawie go widać nie będzie :grin:

 

Wierz mi, wyłamana zaślepka z przodu wygląda gorzej, jak szczerbaty gość :D

A może i kamienie w lusterko nie będą mi stukać przy jeĽdzie po żwirowych drogach....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Słyszałem opinię że przez chlapacze gdzieś tam woda z tyłu się może zbierać i nasze passeratii mogą szybciej gnić.. prawda to? Bo ja osobiście mam z tyłu chlapacze ale jak ma mieć to w/w efekt to je wykręcę ;p

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Za chlapaczami z przodu masz taką gąbkę, która ciągnie wodę i jest praktycznie cały czas mokra.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A z tyłu tak samo??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miałem u siebie też kiedyś nowe ori kupione w ASO, troche pojeżdziłem i szybko je wywałiłem. Z przodu pod nimi zbiera sie pełno syfu woda wilgoć piach itp a wiadomo jak to działa na blache i lakier

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Miałem z przodu i z tyłu. O ile tył spoko bo montowany do plastikowego zderzaka, a tyle przód wywaliłem zaraz po zajrzeniu pod nie.

Chlapacz wyciera lakier na blotniku, plus zbiera sie pod nim kupa syfu.

Słowem, tył warto ! a przód to kibel. Jedynym ich plusem była mniejsza ilość syfu podnoszonego przez koła (cząsteczki asfaltu, kamyki itd) i rzucanego na dolną część drzwi.

 

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do przednich to nie zgodzę się, że wycierają lakier. Cała korozja przednich błotników zaczyna się w najwyższej części łuku koła od wiecznie mokrej gąbki głuszącej. Mam chlapacze 7 rok i jakoś nic się tam nie dzieje pod nimi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W Skodach była taka wada, że za przednimi chlapaczami zbierało się wszystko.

 

W Passacie pozbyłem się gąbek i jak na razie to nie widzę wad. Kwestię wyglądu pomijam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W przednich zbiera się syf między błotnikiem a chlapakiem, jest tam wiecznie mokro, nie polecam zakładania-przetestowałem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś miałem chlapacze i nawet cztery bo bez nich auto było brzydkie ale to był fiat 126 p. Paska jakoś nie widzę w chlapaczach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności