Osiah Zgłoś #1 Napisano 10 Listopada 2005 Witam Czy chlapacze do kombiaka beda sie czym s różniły od chlapaczy sedana?? Ma ktos mozliwosc sprawdzic jaki numer katalogowy maja te do kombiaka??? Pozdrawiam Osiah Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marek Zgłoś #2 Napisano 10 Listopada 2005 Z tego co jest u minie - to powinno pasować - tylne wyprofilowanie zderzaków jest takie samo jak w wersji sedan Sprawdzałem nr kat. ale takiej pozycji u mnie nie ma możliwe że nie mam najnowszej upd. to jest asortyment produkowany przez wielu producentów? nawet w podrubie - więć raczej można szukać po modelu (B5). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Osiah Zgłoś #3 Napisano 10 Listopada 2005 Z tego co jest u minie - to powinno pasować - tylne wyprofilowanie zderzaków jest takie samo jak w wersji sedan Sprawdzałem nr kat. ale takiej pozycji u mnie nie ma możliwe że nie mam najnowszej upd. to jest asortyment produkowany przez wielu producentów? nawet w podrubie - więć raczej można szukać po modelu (B5). Dzieki Sprawdzalem i ja na opakowaniu oryginalnych chlapaczy jest numer 3B0 075 101 choc i moja ETKA nie pokazuje takiego numeru i jest napisane passat variant wiec wyglada jakby tylko do kombiaka byly. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marek Zgłoś #4 Napisano 10 Listopada 2005 Acha - jedna uwaga jak będziesz zakładał na przednich chlapkach trzeba założyć na zakładkę z zakolem Czyli chlapek po zewnętrznej (błotnik) idzie na wierzchu a dalsza część która idzie pod spód pod zakole - tak aby nie tworzyły się zatory jak będzie chlapa czy śnieg - musi być swobodny spływ wody po zakolu Tylne są na wierzch nie mają zakładki - tam jest taki specjalny garb Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Osiah Zgłoś #5 Napisano 18 Listopada 2005 Acha - jedna uwaga jak będzieszzakładał na przednich chlapkach trzeba założyć na zakładkę z zakolem Czyli chlapek po zewnętrznej (błotnik) idzie na wierzchu a dalsza część która idzie pod spód pod zakole - tak aby nie tworzyły się zatory jak będzie chlapa czy śnieg - musi być swobodny spływ wody po zakolu Tylne są na wierzch nie mają zakładki - tam jest taki specjalny garb Dzieki, na razie zakładam tylko na tył - bo takie udało mi sie tylko kupic (oczywiscie nie w ASO a na allegro) na przód musze troche poczekac:) Jutro zamontuje - wg instrukcji dołączone do chlapaczy trzeba zdejmowac koło - ale myśle ze jednak niekoniecznie - wystarczy "krótki" śrubokręt i bedzie git. Dzieki Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marek Zgłoś #6 Napisano 18 Listopada 2005 Podejdzie krótka gwiazdeczka lub mały torsik na oczku z 10-ką Bez zdejmowania koła - przód wystarczy skręcić koło. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RAMA Zgłoś #7 Napisano 10 Stycznia 2006 Kupiłem dzisiaj nieoryginalne chlapaki na przód samochodu. Jakaś lodowa gruda zabrała mi zaślepkę progu /miejsce mocowania podnośnika/ Wydałem na najdroższe jakie były całe 25 zł. Jutro będę zakładał ale usłyszałem od mechanika ciekawostkę. Powiedział że może trzeba będzie dać kawałek płaskownika do zamocowania żeby w razie czego urywający się chlapak nie zabrał części nadkola. Ja chciałem to włożyć pod nadkole i przymocować do niego ale może pod spodem są jakieś elementy karoserii które wzmacniają tę konstrukcję czy trzeba faktycznie pomyśleć coś o jakimś płaskowniku? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelb6 Zgłoś #8 Napisano 10 Stycznia 2006 Ludzie co wy robicie z chlapaczami?Przecież to lipa,pasek wygląda jak auto dla pana w podeszłym wieku(bez obrazy,ale dla mnie szok). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RAMA Zgłoś #9 Napisano 10 Stycznia 2006 Mały, czarny chlapak na czarnym samochodzie? Prawie go widać nie będzie :grin: Wierz mi, wyłamana zaślepka z przodu wygląda gorzej, jak szczerbaty gość A może i kamienie w lusterko nie będą mi stukać przy jeĽdzie po żwirowych drogach.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bakstg Zgłoś #10 Napisano 1 Grudnia 2016 Słyszałem opinię że przez chlapacze gdzieś tam woda z tyłu się może zbierać i nasze passeratii mogą szybciej gnić.. prawda to? Bo ja osobiście mam z tyłu chlapacze ale jak ma mieć to w/w efekt to je wykręcę ;p Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krzych_MetFuk Zgłoś #11 Napisano 1 Grudnia 2016 Za chlapaczami z przodu masz taką gąbkę, która ciągnie wodę i jest praktycznie cały czas mokra. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bakstg Zgłoś #12 Napisano 1 Grudnia 2016 A z tyłu tak samo?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomaj Zgłoś #13 Napisano 1 Grudnia 2016 Miałem u siebie też kiedyś nowe ori kupione w ASO, troche pojeżdziłem i szybko je wywałiłem. Z przodu pod nimi zbiera sie pełno syfu woda wilgoć piach itp a wiadomo jak to działa na blache i lakier Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
herflik-00 Zgłoś #14 Napisano 1 Grudnia 2016 Witam Miałem z przodu i z tyłu. O ile tył spoko bo montowany do plastikowego zderzaka, a tyle przód wywaliłem zaraz po zajrzeniu pod nie. Chlapacz wyciera lakier na blotniku, plus zbiera sie pod nim kupa syfu. Słowem, tył warto ! a przód to kibel. Jedynym ich plusem była mniejsza ilość syfu podnoszonego przez koła (cząsteczki asfaltu, kamyki itd) i rzucanego na dolną część drzwi. pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MichalSWD Zgłoś #15 Napisano 1 Grudnia 2016 Co do przednich to nie zgodzę się, że wycierają lakier. Cała korozja przednich błotników zaczyna się w najwyższej części łuku koła od wiecznie mokrej gąbki głuszącej. Mam chlapacze 7 rok i jakoś nic się tam nie dzieje pod nimi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukasz_vip Zgłoś #16 Napisano 1 Grudnia 2016 W Skodach była taka wada, że za przednimi chlapaczami zbierało się wszystko. W Passacie pozbyłem się gąbek i jak na razie to nie widzę wad. Kwestię wyglądu pomijam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #17 Napisano 1 Grudnia 2016 W przednich zbiera się syf między błotnikiem a chlapakiem, jest tam wiecznie mokro, nie polecam zakładania-przetestowałem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
roger18sx Zgłoś #18 Napisano 1 Grudnia 2016 Kiedyś miałem chlapacze i nawet cztery bo bez nich auto było brzydkie ale to był fiat 126 p. Paska jakoś nie widzę w chlapaczach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach