darek120 Zgłoś #1 Napisano 24 Października 2007 witam wszystkich posiadam possata z 99 roku w którym jest zamontowana kierownica czteroramienna , ja natomiast chciałbym zamontować sobie kiere trójramienną i moje pytanko to, czy jest jakaś różnica w montażu czy poprostu normalnie wyciągam czteroramienną wkładam trójramienną i wszystko śmiga z góry dziękuję za informacje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sergiusz- Zgłoś #2 Napisano 25 Października 2007 Z tego co się orientuję to nie jest dokładnie tak że kupujesz 3 ramienna i przekładasz. Jest kilka różnych średnic wieloklinów.Nawet kupując druga czteroramienną kierownicę możesz mieć problem. Także dokładnie zmierz średnicę i przy zakupie sprawdż czy średnice są takie same. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Walter Zgłoś #3 Napisano 25 Października 2007 Też się przmierzam do wymiany na trójramienną, wieloklin sprawdze a co z taśmią od poduchy bo nigdy tam nie grzebałem pasuje ze starej czteroromiennej? Znalazłem taką za 600zł z poduchą cena myśle dobra stan igła Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RomanS Zgłoś #4 Napisano 25 Października 2007 Też się przmierzam do wymiany na trójramienną, wieloklin sprawdze a co z taśmią od poduchy bo nigdy tam nie grzebałem pasuje ze starej czteroromiennej? Znalazłem taką za 600zł z poduchą cena myśle dobra stan igła Przekładałem w 3 BG z 2002 (modelowo 2003). Wszystko P&P, tasma ta sama. Mam wrażenie, ze w jednym aucie skoro były montowane różne kierownice to wieloklin jest ten sam. Z wyglądu to nawet od B4 by pasowała kierownica. Bodaj w Golfie 1 była mniejsza średnica. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Walter Zgłoś #5 Napisano 26 Października 2007 RomanS, dzięki po wypłacie wrzucam nową kiere, wkońcu pozbęde się gumowca Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RomanS Zgłoś #6 Napisano 26 Października 2007 Walter, a bardzo proszę Muszę przyznać, że różnica jest odczuwalna Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Walter Zgłoś #7 Napisano 26 Października 2007 RomanS, pewnie że wyczuwalna, siedziałem u kumpla w Pasku i nakręciłem się na trójramienną kiere nie mierzyłem ale jest chyba mniejszej średnicy grubsza w dotyku tak spytam z Anglika podejdzie bo koleś coś o tym wspominał nie chce sie naciąć a na miejscu jej nie zdąże wymienić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelb6 Zgłoś #8 Napisano 26 Października 2007 kiera ma mniejszą średnicę,za to ciężej się nią kręci ale ładnie wygląda i leży w rękach,wszystko pasuje wkładając ją w miejsce od 4-ramiennej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RomanS Zgłoś #9 Napisano 26 Października 2007 kiera ma mniejszą średnicę, Tak, dokładnie 1 cm na średnicy Dla mnie różnica żadna, musiałbym jakimś dynamometrem mierzyć aby stwierdzić różnicę siły, ale może z wiekiem po prostu to wyczucie maleje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Dick45 Zgłoś #10 Napisano 26 Października 2007 myślę że różnica jest większa nie mierzyłem ale wydaje się sporo mniejsza. mam taką trójramnienną skórzaną nic nie jest ciężej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelb6 Zgłoś #11 Napisano 27 Października 2007 RomanS, Dick45, jeśli macie standardowe opony to może nie ma różnicy,ja mam 225 i jednak było czuć,ale na początku ,człowiek do wszystkirgo się przyzwyczia co ładne i dobrze leży w ręku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Walter Zgłoś #12 Napisano 27 Października 2007 Panowie ja miałem w Polo kierownice HP Raid 28mm i opony 215/40/16 i dopiero był hard core W łapie mam jak Pudzian od tego kręcenia A z tą kierą też dam rade bo gumowiec mnie już dobije zresztą po 180 tys. gładka już się zrobiła pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lysy Zgłoś #13 Napisano 28 Października 2007 podlacze sie pod temat zwiazany z przekladka kierownicy,t/z interesuje mnie poduszka jak ja przelozyc,czy z cztero ramiennej pasuje do troj ramiennej noi czy samemu mozna to zrobic czy trzeba szpeca ,noi jakie koszty Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bimbol Zgłoś #14 Napisano 28 Października 2007 podlacze sie pod temat zwiazany z przekladka kierownicy,t/z interesuje mnie poduszka jak ja przelozyc,czy z cztero ramiennej pasuje do troj ramiennej noi czy samemu mozna to zrobic czy trzeba szpeca ,noi jakie koszty Kolejny raz próbujesz sie o...... Wzrokowo nawet widać, że trójramienna ma inny kształt, a jak zamontować to jest szeroki opis na forum Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość basti69 Zgłoś #15 Napisano 8 Stycznia 2009 Z tego co się orientuję to nie jest dokładnie tak że kupujesz 3 ramienna i przekładasz.Jest kilka różnych średnic wieloklinów.Nawet kupując druga czteroramienną kierownicę możesz mieć problem. Także dokładnie zmierz średnicę i przy zakupie sprawdż czy średnice są takie same. Witam. Właśnie jestem po zmianie kierownicy z 4 na 3 ramienną. Nie ma żadnych problemów, wszystko pasuje idealnie. Wieloklin ten sam, taśma ta sama, wtyczka to taśmy taka sama. Zachęcam do zmiany; ja kupiłem kierownice z poduszką w skórze za 500 zł. Dużo lepiej się prezentuje i przyjemniej się prowadzi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Desper Zgłoś #16 Napisano 10 Marca 2009 a nie zakładając nowego tematu - chciałem się zapytać: jak to było z tymi kierownicami, od czego zależało to że jedne 3b miały już trójramienną, a inne nie, ba nawet 3b fl miały jeszcze czteroramienną.. "o co kaman"? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JurekW Zgłoś #17 Napisano 10 Marca 2009 Wszystko zależy od wyposażenia; większość miała czteroramienne, a bogatsze "wypasione" już trójramienne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Desper Zgłoś #18 Napisano 10 Marca 2009 hmm, u mnie w basisie jest trójramienna... ale głowy sobie nie dam uciąć że w niemcowie nie zmienili Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kopia Zgłoś #19 Napisano 10 Marca 2009 Z wlasnego dosiawdzenia wiem ze wymiana 4-ramiennej kierownicy plastikowej na 3-ramienna skórzana to kwestia odkrecenia sruby. W samochodzie szwagra ja bylem przy wymianie, kosztowalo go to stara kierownice 4-ramienna plastikowa + doplata 100zl (mial swoja skórzana 3-ramienna bez poduchy). Koszt poduszki z przelozeniem kierownic. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kusiu Zgłoś #20 Napisano 23 Czerwca 2009 Mały odkop, ale mam pewne wątpliwości przed zakupem. Czy wszystkie skórzane kierownice trójramienne są identyczne? Z tego co widzę na Allegro niektóre się różnią obszyciem np. porównajcie te dwie Widać różnicę na dole w miejscach łączenia, w kierownicy nr1 są one lekko wypukłe. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach