Gość Kisila Zgłoś #1 Napisano 12 Kwietnia 2006 Witam was, Jestem bliski zakupu tego auta - naprawde o wlos ... ale jedna rzecz mnie zastanawia - zaślepki poduszki kierowcy ... Widzialem watek o odstajacych zaslepkach od poduszki pasazera - wiem ze nawet nowe paski tak mialy - no coz nikt nie jest doskonaly. Ale jedna rzecz mnie mocno zastanawia - jak przegladam zdjecia ofert Paskow i widze wnetrze to b. czesto zaslepka nad poduszka kierowcy ma wyraźnie inny odcień / barwę od kierownicy i reszty deski. Teraz pytanie - czy to potwierdza moje przypuszczenie ze poducha jest wystrzelona - czy znow paski tak maja ze zaslepka jest troche inna barwowo. Właściciele od nowosci - do tablicy Pozdrawiam Kisila Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Passatb5tdi90km Zgłoś #2 Napisano 12 Kwietnia 2006 prawdopodobnie wystrzelona ja miałem podobnie tylko że mi odstje jest źle przymocowana ta zaślepka .Pojechal;em do speca sprawdził mi cały samochud w 1,5godz i nie był stuknięty .ale raczej kolory powinny byc te same :614: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Gawronik Zgłoś #3 Napisano 12 Kwietnia 2006 Teraz pytanie - czy to potwierdza moje przypuszczenie ze poducha jest wystrzelona To nie do końca tak... Gdy patrzysz "gołym okiem", to zaślepka ma identyczny kolor (odcień), jak kierownica. Ale wystarczy pstryknąć fotkę i potem na nią spojrzeć i wychodzi, że zaślepka ma inny odcień. Możesz nawet wziąć tę fotkę do ręki i rzucać okiem raz na kierownicę IRL a raz na fotkę i wyjdzie Ci, że zaślepka jest 'inna'... Tak np. jest w moim pasku, który na 100% żadnych przejść nie miał (dam sobie rękę uciąć! ). Vide załączone foto... Sumując: gdy widzisz na fotce zaślepkę w innym odcieniu to nie odrzucaj tej oferty z miejsca, automatycznie... Nie znaczy to bowiem, że poducha była wystrzelona. Niemniej jednak nie przyjmowałbym tej mojej wskazówki za dobrą monetę w każdych okolicznościach - wzmożona czujność przy oględzinach IRL szczególnie rekomendowana. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Kisila Zgłoś #4 Napisano 12 Kwietnia 2006 Witaj Wielkie dzieki za tego posta - o to dokladnie mi chodzilo - teraz juz wiem ze nie moge od razu decydowac po zdjeciu ze nie Pozdrawiam Kisila Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marek Zgłoś #5 Napisano 12 Kwietnia 2006 http://www.forum.vw-passat.pl/topics33/airbag-wylacznie-aktywacja-poduszek-vt11415.htm#103159 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Kisila Zgłoś #6 Napisano 12 Kwietnia 2006 Hej, Nie ukrywam ze z ciekawoscia przeczytalem ale ... 1) Nie wyobrazam sobie ze przy cudzym samochodzie grzebie z srubokretem - sam bym na to nie pozowilil komus ( choc mam poduszki i nawet nie probowalbym przy zakupie tego zrobic. wynika to z ryzyka ( malego ale jednak ) uszkodzenia czegokolwiek ... i wtedy problem murowany. Dlatego poza serwisem jesli ktos ma jakis inny trick - bede wdzieczny za pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kubelt Zgłoś #7 Napisano 12 Kwietnia 2006 Ja rowniez szepne slowko. Moj passat jest z wiadomego zrodla i wiem, ze nic mu sie nie stalo, nie byl bity. Robiac zdjecia rowniez zauwazylem, ze zaslepka jest innego koloru. Nie powiem, troche sie przestraszylem i poszedlem na dol ogladac dokladnie kierownice. Tak to juz w naszych passkach jest, odcien zaslepki poduszki jest inny i nie oznacza to absolutnie nic. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MrWho Zgłoś #8 Napisano 12 Kwietnia 2006 Dodam tylko że temu tak widąć bo kiera jest lekko przetarta i temu jest taka roznica Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Krajny Zgłoś #9 Napisano 12 Kwietnia 2006 Co do demontażu poduszki to nie ma czego tam popsuć. Właśnie dzisiaj robiłem ten zabieg. Kolega Marek ładnie to opisał. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JerzyK Zgłoś #10 Napisano 12 Kwietnia 2006 Kolor "poduszki" jest taki sam. Zauważcie że jest inna gramatura powierzchni "plastiku" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RAMA Zgłoś #11 Napisano 13 Kwietnia 2006 Faktura powierzchni JerzyK, lub gramatura papieru. Musisz coś wybrać :610: :641: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość krzysieksa Zgłoś #12 Napisano 7 Czerwca 2007 Ja mam Mondeo 98r i cała kierownca i obudowa poduszki jest czarna alejak robie foto z błyskiem to obudowa poduszki ma inny kolor - wiec to chyba standard ie tylko w VW i na 10000% moje Mondeo nie było bite (odkupione od pierwszej włascicielki - pratycznie sąsiadki ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KarolIza Zgłoś #13 Napisano 23 Maja 2008 hej my kupilismy passata 1.9 98 rok 110 km i po zakupie auta dopatrzelismy sie ze poduszka tzn kiera jest brdzo mieka prawdopodobnie oznacza to ze poduszka wystrzelila ale auto nie bylo bite i pozniej znalelismy naklejke gdzie widac ze silnik byl krencony i podejrzewam ze jak ktos go przekrecal to mu wystrzlila czy to jest mozliwe???? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lysy78_03 Zgłoś #14 Napisano 23 Maja 2008 karoliza a od kogo ten pasek? jesli mozna wiedziec. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Peterr79 Zgłoś #15 Napisano 27 Czerwca 2008 To i ja się dołączę z pytaniem. Mam kierownicę wielofunkcyjną (tempomat, radio) ze skórzanym obszyciem. Zaślepka Airbag'u jest z jakiegoś tworzywa, ale nie wygląda na nową, a ślady na niej wskazują raczej, że "wyślizgała" się podczas użytkowania tejże kierownicy (przyciski do tempomatu z resztą też). Jednak jest jedna rzecz, która mnie niepokoi, a mianowicie, jak przyciskam obudowę kierownicy (górną powierzchnię pomiędzy samym kołem a deską) obudowa jest miękka jak sflaczała piłka, ale kształt ma prawidłowy. Wy też tak macie? Czy to możliwe, że ten jasiek odpalił i nie został zamontowany ponownie, a ktoś tylko dobrał odpowiednio zużytą obudowę i wyłączył komunikat o błędzie airbagu? Nie wiem co o tym myśleć. W historii wizyt w ASO nie ma informacji o stłuczce, wypadku ... blachy oryginał, wszystkie elementy w komorze silnika (obudowy plastikowe, zbiorniczki ... z roku produkcji auta). Jeszcze jedno. Przednia szyba była wymieniona, ale sprzedający nie znał przyczyny (auto z Autohaus Meppen / Deutchland) podejrzewam że TUV nie puścił po jakimś pęknięciu. Czy powinna byżć jakaś informacja w historii serwisowej o wymianie szyby? Wy macie oryginał? Zauważyłem, że w wielu Passatach przednia jest wymieniona. Obudowa "jaśka" pasażera nie jest idealne spasowana z resztą deski, ale przyglądałem się temu elementowi w innych Pass'kach na ulicy i widzę że mają tak samo. A poza tym odłączałem airbag pasażera ze schowka i wtedy MFA ryczał achtungiem, że wyłączyłem i między lampkami przy lusterku też się świeciło, że AIRBAG OFF. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kujon Zgłoś #16 Napisano 27 Czerwca 2008 Szyba wymieniana już wnosi podejrzenia, ale nie na tyle żeby panikować bo różne są przypadki.... spytam inaczej czy były sprawdzane grubości lakieru zwłaszcza wewnątrz przegrody silnikowej. Z drugiej strony to dziwne z tą kierownicą, a co do alarmu jeśli dobrze zrobione to komp jest oszukany i będzie wył... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Peterr79 Zgłoś #17 Napisano 27 Czerwca 2008 ... czy były sprawdzane grubości lakieru zwłaszcza wewnątrz przegrody silnikowej. Czujnikiem nie były sprawdzane. Ale wszystkie elementy metalowe wewnątrz komory, podszybie ... mają oryginalne punkty zgrzewu. Koła pasowe są "naturalne" i nie "biją", a nie nówki i śrubki też nie są nówki i nie noszą śladów odkręcania - zakręcania. Wszystko zostało sprawdzone wg elementarza zakupu znalezionego na forum. Z drugiej strony to dziwne z tą kierownicą, a co do alarmu jeśli dobrze zrobione to komp jest oszukany i będzie wył... Chodzi mi o to, że znaczy się, dobrze wg mnie to działa. Czyli jak jest airbag pasażera na ON (w schowku ustawione) to nic nie wyje i nie piszczy a MFA pokazuje Fahrzeug status OK. A jak go tam wyłączę to wtedy piszczy i pisze, że Beifahrer AirBag Deaktiviert. To chyba OK jest? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gino9 Zgłoś #18 Napisano 6 Lutego 2010 odswiezetroche temat,z racji tego ze poniosly mnie emocje i pasek na tym ucierpial:( ja wyjac zaslepke air bag od pasazera strony(czolowa),mam deklikatnie wgniecenie:639:mo ze da sie jakos to wyjac i wypchnac???? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #19 Napisano 6 Lutego 2010 odswiezetroche temat,z racji tego ze poniosly mnie emocje i pasek na tym ucierpial:( ja wyjac zaslepke air bag od pasazera strony(czolowa),mam deklikatnie wgniecenie:639:mo ze da sie jakos to wyjac i wypchnac???? tu masz foto jak mocowane są http://img36.imageshack.us/img36/5894/dsc2073f.jpg Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gino9 Zgłoś #20 Napisano 6 Lutego 2010 to jest gwint czy trzeba delikatnie podwazyc??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach