Skocz do zawartości
Gość ostach wawa

jaka instalacja LPG do B4 gt 2,0 16V

Rekomendowane odpowiedzi

Gość ostach wawa

czesc..jaka instalacje zamontowac w passacie B4 gt 2,0 16V??jeden gazownik powiedzial ze trzeba sekwencje montowac a inny gazownik i znajomy mechanik mowia ze nie trzeba sekwencyjnego gazu montowac i ze wystarczy zwykly..jakie wy macie instalacje i jak sie u was one sprawuja??z gory dzieki za pomoc..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość BARANMC

tylko sekwencyjny, sprawe gazu juz przerabialem , ze swykłym bedziesz miał wiecej klopotow niz pozytku, kolega ktory ma VR6 moze ci cos o tym powiedziec. Znam wiele osob ktore poskąpiły kasy na gaz i teraz sobie w brode plują .Stare instalacje mogą sie sprawdziw prz 2 czy 2 punktowym wtrysku ale na wielopunkcie nie ma szans. znalomemu po wybuchu gazu wiury z silnika zostały

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Siem!!!

Stare instalacje mogą sie sprawdziw prz 2 czy 2 punktowym wtrysku ale na wielopunkcie nie ma szans.

Ja mam prosta instalke...sobie nie narzekam...zeby bylo ciekawiej to nawet kompa nie mam tylko jakis emulator na sonde i to jest na tak zwanej ,srubie,!

Silnik 2.0 wielopunkt 8v!!!W 16nastozaworowym silniku jest wiekszy kolektor ssacy,ale ludziska montuja proste inst.lpg i jezdza :wink:

 

ps:

prz 2 czy 2 punktowym wtrysku

???? :wink:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość BARANMC

przy 1 czy 2 punktowym ,(literowka) :D owszem jezdzic sie da, ale z osob ktore znam to 90% nazeka i załuje ze nie dołozyli do sekwencji. Jak ktos nie ma kaski na sekwencje to i na takim polata

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
90% nazeka i załuje ze nie dołozyli do sekwencji.

 

Niom sekwencyjny to..sekwencyjny :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A u mnie jest najzwyklejsza bez kompa i zapier... jak trzeba a to 2,0 16V. Teraz zamowiłem komputer stag 100 ale tylko żeby mniej palił i lepeij ciągnął. Sekwencja jest dobra ale i droga i to jest minus. Dobrze dobrany parownik mikser i komputer który będzie sterował dawka gazu w zależnosci od temperatury obrotów otwarcia przepustnicy i będzie dobrze jezdził. Pełny zestaw(komp parowik rurki węże mikser itp) w hurcie bez zbiornika do 2,0 16 wychodz 860 zł + 90 zł za kabel żeby można było soie samemu ustawiać. A jak ktoś bedzie miał do d... sonde kable wn świece to i sekwencja mu nie pomoże.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Siem!!!

Instalke mam na srubie,tak podejzewam ze mam zwykly emulator sondy lambda,reduktor mam lowato,mikser...nie mam pojecia :roll: Jaki komp bys zaproponowal zamiast emulatora???i co by mi to dalo???Silnik mam 2E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość grzegor

Cześć ja też przymierzałem się do gazu ale podobnierz przepływomierze lecą a to wydatek ok. 3000 zł nowy i 600 zł używany tak bynajmniej powiedział mi gościu na szrocie vw i audi gdzie szukaja tych części.

Nie wierze też naszym władzom że tak na dłużej cena gazu będzie o połowe tańsza - mamy przykład na oleju napędowym - niewielkie różnice.

Proponuje raczej ekonomiczną jazdę. :D

pp

Chyba żebym był w błędzie to z góry sorki.

Sam jestem ciekaw bo mam B4 2e w trakcie rejestracji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość smurfik

Witam,

Rodzaj instalki zależy od kolektora ssącego.Przy plastiku tylko sekwencj!!Przy aluminowym można zwykłą.Przypominam że jest OBOWIĄZEK montowania elektronikik do samochodów z wtryskiem paliwa (jedno czy wielopunktowym), pracuje przy gazie i miałem kilku klientów z zabranym dowodem ,którzy dokładali elektronię do swoich pojazdów.Jężeli chodzi o elektronikę to polecam instalki firm Landi Renzo (LCS + reduktor SE 81) lub BRC z komp. JUST nie BLITZ.Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość sajmon25

@ostach wawa

ja do swojego zamontowalem zwykla instalacje bo gaz zaklada sie dla oszczednosci a nie dla bajeru, a mam ten sam silnik ABF problemu ze strzelaniem nie mam

@grzegor

akurat w tym silniku ABF nie ma przeplywomierza wiec nie ma co sie rozlatywac przy strzelaniu a nawet jak walnie i rozsypie sie filtr powietrza z obudowa to montuje sie stozek i wtedy moze sobie walic do woli - nawet lepiej bo bedzie filtr czyscilo :lol:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
akurat w tym silniku ABF nie ma przeplywomierza wiec nie ma co sie rozlatywac przy strzelaniu a nawet jak walnie i rozsypie sie filtr powietrza z obudowa to montuje sie stozek i wtedy moze sobie walic do woli - nawet lepiej bo bedzie filtr czyscilo

nie no, jestes moj idol :) nie ma to jak sobie postrzelac podczas jazdy :)

 

zreszta slyszalem, ze ABFy dosc ladnie gadaja z LPG :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość ppmarian
tylko sekwencyjny, sprawe gazu juz przerabialem , ze swykłym bedziesz miał wiecej klopotow niz pozytku, kolega ktory ma VR6 moze ci cos o tym powiedziec. Znam wiele osob ktore poskąpiły kasy na gaz i teraz sobie w brode plują .Stare instalacje mogą sie sprawdziw prz 2 czy 2 punktowym wtrysku ale na wielopunkcie nie ma szans. znalomemu po wybuchu gazu wiury z silnika zostały

 

 

powtorze sie :wink:

 

"...II GENERACJA BRC zakaldana u jednego z najlepszych gazownikow we wrocku

 

od ponad 10 000km absolutnie zero problemow (nie wiem co to strzaly, problemy z wolnymi i wysokimi obr, nadmierne spalanie, itp) do tego mam przyspieszony zaplon (musze teraz jedzic tyko na nim PB98 a najlepiej na v-power 100) przed montazem jedzil 240km/h bez problemu i teraz tez z gazem bez problemu tyle lata. a moze i wiecej ale narazie niebylo drogi i warunkow na spradzenie

 

wolalem wydac 2300PLN (po upuscie - juz 4 auto u niego robilem) za gaz IIgr niz 5800PLN (tyle kosztowalaby zadowalajaca mnie instalka IVgr) a roznice ceny przeznaczyc na wypasne wakacje..."

 

jezeli koszt sekwencji (zadowalajacej mnie a nie najtanszej "u pana kazia") do 6garow bylby w okolicach 3500PLN to pewnie skusilbym sie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość brzeszczot

Moj passat B3 z silnikiem 2.0 16v (9A) jezdzi od dwóch lat na instalacji AL - 700 Link

Instalacja kosztowała mnie 1950 zł przejechalem na niej juz 28000 km i jestem w pelni usatysfakcjonowany

Moje spostrzeżenia są takie.

Gaz rzadko kiedy bywa zupełnie bezprblemowy.

Jesli zostanie załozony poprawnie i swietnie wyregulowany to najlepiej by nikt przy nim juz nigdy nie grzebał. Nie zauważam róznicy w mocy miedzy gazem a benzyną jedyna jaką widze jest w spalaniu - gazu pali około 2 litrów wiecej.A mimo to na 35 l da się wyciagnac az do 380 km! Z tak zwaną oczywiscie noga z waty:) Ciesze sie ze w to zaiwestowałem bo przy obecnych stosunkach cen beznzyny do gazu poprostu warto!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności