Skocz do zawartości
Brudek

[rozwiązane]po wymianie sprzegla stopniowe przyspieszanie

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Szukalem wszedzie ale nie mogę odkopac lub nie mam już cierpliwości.

Mam następujący problem. A Wiec.

Miałem problem ze ślizgającym się sprzęgłem w weekend wymienilem na nowe firmy LUK, oczywiście wszystko ladnie bajka sprzęgło bierze nisko tak jak powinno nie ślizga się ale : no i jak zawsze musi być to ale jak jade np. 60 km/h dodam mocno gaz to się rozpedza ale za chwile tak jak by doszedł np. do 80 km/h ii chwile jechal tak i zaraz znowu przysmiesza np. 90 i sekunde jedzie tak i znowu np. do 100. Po prostu przyspiesa tak jakby stopniowo.

Co to może być ??

Dodam ze na ślizgającym sprzegle zrobiłem z 1500 km ale nie powodowałem ze caly czas się ślizgało tylko jeździłem delikatnie. A i dodam ze wymienilem przeplywke przed ślizganiem sprzęgła i jak mu dalem ostro w deche to jechal normalnie elegancko potem chyba z racji tego ze sprzęgło się kończyło się zaczęło ślizgać. Czy to może być tez Dwumas ???

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kope lat ;)

 

masz dziury w przyspieszeniu, czy sprzęgło się znów ślizga, bo nie do końca widać? Jak sprzęgło trzyma, to koniec tematu ślizgania. Teraz trzeba szukać przyczyn tych "dziur". Jakby Ci się udało złapać przebieg ciśnienia doładowania w czasie kiedy masz ten dziwny "przeskok" to by było super... WIdać by było czy turbo pracuje poprawnie. Wiesz jak to się robi - kanałek 115 albo 118 i deptać ;) Możesz też spróbować uchwycić sytuację obserwując kąt wyprzedzenia zapłonu. Jeśli w trakcie "przerwy" gwałtownie cofa zapłon, to może oznaczać spalanie stukowe (ale aż tak by chyba nie cofał, żebyś poczuł że przestaje przyspieszać na chwilę).

 

ogólnie to stawiam na:

zajeżdżoną pompę paliwa ewentualnie filtr, ale to trzeba zweryfikować...

zacinającą się przepustnicę?

czujnik położenia pedału gazu (to coś, co mówi ile % jest depnięty pedał)

 

Owocnych poszukiwań ;)

M

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
kope lat ;)

 

masz dziury w przyspieszeniu, czy sprzęgło się znów ślizga, bo nie do końca widać? Jak sprzęgło trzyma, to koniec tematu ślizgania. Teraz trzeba szukać przyczyn tych "dziur". Jakby Ci się udało złapać przebieg ciśnienia doładowania w czasie kiedy masz ten dziwny "przeskok" to by było super... WIdać by było czy turbo pracuje poprawnie. Wiesz jak to się robi - kanałek 115 albo 118 i deptać ;)

 

ogólnie to stawiam na zajeżdżoną pompę paliwa ewentualnie filtr, ale to trzeba zweryfikować...

 

Marku wlasnie podczasprzyspieszania teoretycznie jak cicho w aucie to slychac takie jakby ( szzzzy, Szzzy) wlasnie z okolic skrzyni tak jak by. Zastanawia mnie to czy to nie moze byc wina dwumasa moze sie przegrzal teoretycznie wyglodal OK.

 

A co do ( Jakby Ci się udało złapać przebieg ciśnienia doładowania w czasie kiedy masz ten dziwny "przeskok" to by było super... ) :D to by bylo super :)))

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

rozwalony dwumas będzie Ci rzęził przy zmianie biegów albo stukał/brzęczał na luzie... jak już się kręci to nie hałasuje (chyba że zdejmiesz nogę z gazu ;) ). Może ktoś nie do końca poprawnie poskładał skrzynię albo zapomnieli (albo się nie chciało) Ci łożyska wymienić?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
rozwalony dwumas będzie Ci rzęził przy zmianie biegów albo stukał/brzęczał na luzie... jak już się kręci to nie hałasuje (chyba że zdejmiesz nogę z gazu ;) ). Może ktoś nie do końca poprawnie poskładał skrzynię albo zapomnieli (albo się nie chciało) Ci łożyska wymienić?

 

Nie skrzynia dobrze zlozona loysko wymienione :)) bo ja robilem z dobrym znajomym mechanikiem

 

Przepustnica czyszczona byla i bylo oki

filtr zmieniane

 

Najgorsze to ze jezdzil dobrze przed slizganiem ale ze sie skonczylo sprzeglo to zaczal slizgac a teraz to zle przyspieszanie ;-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jezdzil dobrze przed slizganiem

no albo po prostu nie byłeś w stanie obciążyć silnika tak, żeby zauważyć jeszcze jeden obiaw?

 

...sprawdź zapłon przy przyspieszaniu i doładowanie. Pompa brzmi coraz bardziej prawdopodobnie. A dwumas pewnie swoją drogą się kończy...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Problemem byl padniety zawor N75

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności