don_mateo Zgłoś #1 Napisano 13 Stycznia 2010 Mój passek nie ma elektrycznej regulacji świateł. Często jeżdżę z obciążeniem, więc przydało by się pociągnąć instalację pod silniczki. Mam chyba kompletna wiązkę (przełecznik z czerwoną wtyczką, drugą czerwoną wtyczkę i wtyczki pod silniczki). Czy to jest kompletna instalacja? Jak tak to skąd najlepiej pociągnąć plusa? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebam Zgłoś #2 Napisano 13 Stycznia 2010 (edytowane) Ostatnio wysyłałem cały komplet na przekładkę koledze Jaszczomp i wysłałem mu na maila zdjęcia gdzie który kabel wpiąć. Odezwij sie do niego, może jeszcze ma, bo ja już chyba nie znajde tych fotek. EDIT: Mam fotki Podaj maila, to Ci wyśle gdzie jaki kabel podpiąć. Edytowane 13 Stycznia 2010 przez sebam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JACU6X6 Zgłoś #3 Napisano 13 Stycznia 2010 schemat elektryczny regulacja.rar Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #4 Napisano 18 Stycznia 2010 Mój passek nie ma elektrycznej regulacji świateł. Często jeżdżę z obciążeniem, więc przydało by się pociągnąć instalację pod silniczki. Mam chyba kompletna wiązkę (przełecznik z czerwoną wtyczką, drugą czerwoną wtyczkę i wtyczki pod silniczki). Czy to jest kompletna instalacja? Jak tak to skąd najlepiej pociągnąć plusa? zakładałem ostatnio elektryczną regulację do siebie, i... cała instalacja jest fabrycznie pociągnięta! wymieniasz tylko włącznik na taki przystosowany do regulacji, podpinasz wolną wtyczkę, montujesz silniczki, podpinasz wtyczki i ma wszystko działać! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JACU6X6 Zgłoś #5 Napisano 18 Stycznia 2010 Ale nie w b3 tam nic nie ma Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
uszek Zgłoś #6 Napisano 18 Stycznia 2010 no wiec tak przy pokretle jak i przy silniczku jest 3 piny srodkowe laczysz ze soba zarowno przy silniczkach jak i przy pokretle a pozostale 2 skrajne dajesz mase i plusa przy pokretle a przy silniczkach na jeden skrajny mase a na drugi kabel od swiatel mijania(robisz rozgalezienie) i powinno dzialac Jak dziala regulacja odwrotnie niz powinna to zamieniasz przy silniczkach 2 skrajne przewody jak jeden dziala w gore a drugi w dol(na odwrot) to przy jednym odwracasz 2 skrajne przewody na schemacie wszystko jest ja to robilem w cordobie 3 lata temu i z pamieci pisze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
R@lph Zgłoś #7 Napisano 18 Stycznia 2010 (edytowane) Może ja się podepne....mam problem z silniczkami,a dokładniej z prawym...gdy ustawie np na pokrętle na 0 czy 1,2,3,to cały czas piszczy,jakby ktoś morsem nadawał,denerwuje mnie to bardzo,nie wiem czy to wina tego pokrętła wewnątrz czy silniczka... aha...dodam ze lewy nie pracuje w ogole,nie podnosi sie ani nie opuszcza,bo pewnie wyskoczył z tej kulki Dzisiaj wyciągnąłem ten regulator poziomowania reflektorów i jak włączyłem światła bez tego regulatora to nie piszczy,a z regulatorem piszczy i jeździ góra dół,więc wziąłem spirytus i przeczyściłem potencjometr po wcześniejszym rozebraniu tego regulatora,ale problem nie znikł,dalej piszczy:-(Może trzeba wymienić ten regulator... Edytowane 20 Stycznia 2010 przez R@lph Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vipergti Zgłoś #8 Napisano 30 Czerwca 2010 To ja może odkopię temat.. Mianowicie kupiłem sobie lampy, ori hellenki zwykłe, bo moje już żużyte z deka.. Mam przy nich silniczki + kawałki wtyczek..Czy coś jeszcze jest mi potrzebne, poza przełącznikiem od wysokości?? Może mi ktoś rozrysować jak to podłączyć wg tego co napisał kolega R@lph?? Bo nie mogę za bardzo zaczaić jak to ma być... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MichalB3TD Zgłoś #9 Napisano 27 Października 2010 Odkopie temat bo nie ma sensu zakładać nowego Mam problem mianowicie kupiłem ori Hellki zwykłe nie soczewki w stanie IDEALNYM Wyglądają jak nowe.. Kierunki to samo.. Nic nie połamane i odbłyśnik naprawde fajny.. Są z silniczkami bo w moim b3 mam podłączenie ori do silniczków z przycisku i na wlepie też pisze że są elektryczne lampy.. Podłączyłem lampy lewa chodzi fajnie a prawa nic.. Podlączyłem prawą lampe do lewej strony gdzie chodził w lewej lampie silniczek i dalej nie chodzi.. A lewa lampa z prawej strony chodzi.. Tj. silniczek walnięty.. Mam pytanko, jak go wyciągnąc? Obracam go i jest luźny ale dalej nie chce wyjsć a nie chce nic połamać.. P.S. Ma ktoś taki silniczek na sprzedaż? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vipergti Zgłoś #10 Napisano 27 Października 2010 zdaje się że on jest kulką zakończony i odbłyśnik zaskakuje jedną częścią na silniczek, właśnie na tą kulkę.. Więc powinien wyjść.. spróbuj z czuciem pociągnąć.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #11 Napisano 28 Października 2010 Pociągnij delikatnie, ładnie wyjdzie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach