Skocz do zawartości

Gibas

  • Liczba zawartości

    12
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Gibas

  • Urodziny 02.09.1976

Informacje osobiste

  • Imię
    Adam
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    łódż

Samochód

  • Silnik
    B6 1.9 TDI-PD 105KM
  • Rok produkcji
    2007
  1. Czesc. Temat został rozwiązany, dla potomnych jak są problemy z pedałem gazu to procz tych wszystkich punktów do sprawdzenia dokładam - wiązka przewodów pod akumulatorem. Bardzo dziwna sprawa, bo auto znam od nowości, zadnych ingerencji blacharza nie bylo. Przetarło sie 6 przewodow - jak sie sprawdzalo omomierzem to przejscie bylo, ale jak juz sie dalo jakies lekkie obciazenie pradowe to napiecie siadalo. Bledy na kompie jaki eis pojawialy to czunik cisnien G450 i DPF.
  2. Hej. 1. nie jest to czujnik roznicy cisnien, bo jest nowy i wciaz pedal gazu odcina. 2. Przewody od czujnika roznicy cisnien sprawdzone ( przedzwonione przy zlaczu od komputera ) 3. Przewody cisnieniowe dochodzace do czujnika cisnien DPF sprawdzone - sa szczelne 4. Pedal gazu wymieniony na nowy 5. Filtr DPF przeczyszony tym specyfikiem firmy K2 do czyszczenia filtrow DPF Cleaner a auto wciaz co parenascie sekund traci kontakt z pedalem gazu. Na tempomacie auto jedzie bez problemu. Juz nie mam pomyslow czego to moze byc wina. Czytalem na forum ze moze czujnik stopu ktory jest w serwie, ale to chyba by tez spuszczal auto z tempomatu, jakby byl uszkodzony - chyba ze sie myle? Ma ktos moze jakies jeszcze pomysly? Pozdrawiam Adam
  3. Czesc. Odgrzewam temat. Mam tez problem ze znikajacym pedalem gazu. Wcisniecie sprzegla nie pomaga,ale pomaga wcisniecie hamulca na chwilke. Wymienilem na nowy czujnik roznicy cisnien i niestety jest tak samo. Potrafi sie to zdarzyc kilka razy dziennie, a potem dwa miesiace sie nie zdarzyc. W kompie oczywiscie 0 bledow. Auto ma DPF - silnik 1.9. Jakieś jeszcze pomysły? Pozdrawiam Adam
  4. Przyłączam sie do pytanie. Nie mam Iphone'a co prawda, ale ten rSAP troche mnie denerwuje i ogranicza. Podobnie jak MarcinK mam sterownik 3C0 035 730 - włożyłem go parę lat temu w miejsce 729, zeby móc podłączyć telefon z Androidem. Teraz mysle nad wymiana na 5P0 862 335 A, B lub C - bo to ponoć moduł do czerwonego FISa, ktory obsługuje HFP, zeby podlaczac sie z np. Iphone 5S. Wyczytałem na forum ze moduł 5P0 862 335 D obsługuje HFP, nie wiem tylko czy wersje A, B czy C też - na logikę powinnny bo te literki to tylko kolejne wersje softu - funkcjonalność powinna być taka sama, mogli tylko poprawic stare bledy w sofcie i popełnić nowe. Nie wiem czy jak sie zamieni po prostu moduł 3C0 035 730 który działa i ma się swietnie tyle ze działa tylko po rSAPie na moduł 5P0 862 335 A B lub C to czy to zadziała i będzie się mozna połączyć po HFP? Pozdrawiam Gibas
  5. Czesc. Mialem dokladnie taakie same obiawy. Wymieniem chlodniczke spalin przy EGR, bo na niej byla nieszczlnosc i jest OK. Pozdrawiam
  6. Zenek a jaki miales objawy konca turbiny, albo jej padu?U mnie sie taki trakorek tez sie wlaczyl po parenastu sekundach po starcie silnika jak auto stalo z miesiac czy dwa. Teraz jak jezdze codziennie to nie ma tego efektu.
  7. Zacznę od tego ze mam ten sam objaw, ale myślę że to nie może być standard. Czasami tej niemocy w okolicach 1600-2100 nie mam i od razu dobrze przyspiesza. Jak się wciśnie pedał do końca to też praktycznie nie ma tego objawu, występuję tylko jak się delikatnie naciska pedał przyśpieszenia powoli.Czy naprawdę wszyscy użytkownicy BLS mają tak samo?
  8. Potwierdzam na 98% to kostki. Miałem ten sam problem w Polowce żony. wystarczyło rozłączyć złączkę parę razy i złączyć ponownie i problem minął , oczywiście po skasowaniu błędu. Złączka jest na dole w słupku tak jak napisał kolega post wyżej. Powodzenia
  9. Witaj. Jestem teraz na świeżo w tym temacie więc powiem, że moduł 729 niestety nic Ci na FIS'ie nie pokaże. Jeżeli chcesz go podłączyć jakoś z telefonem z listy telefonów kompatybilnych to parujesz urządzenia po włączeniu zapłonu i dwukrotnym wciśnięciu przycisku słuchawka na kierownicy. U mnie było jeszcze coś takiego, że domyślnie moduł ten był ukryty przed urządzeniami BT - wtedy VCDS i wchodząc w opcję telefonu możesz włączyć widoczność ponownie. Osobiście jednak proponuję Ci inne rozwiązanie - kupić moduł 3c0 035 730 - to tzw. vw premium i wtedy po jego podłączeniu od razu masz w FISie nową zakładkę PHONE i dalej jak po sznurku. Ja tak właśnie zrobiłęm.
  10. Wiesz to nie jest swist turbiny, jakby bardziej dzwiek przypominajacy slizg paska klinowego
  11. Witam. Przepraszam, że się wcinam w wątek, ale mam podobny problem z Passacie B6 2007 silnik 1.9 TDI BLS (DPF). Też przy spokojnej jeździe przy przyśpieszaniu tak około 1200-1800obr/min ( dokładnie nie patrzyłem ) słyszę takie jakby syczenie, ślizganie się i auto traci moc na około sekundę i zaraz potem przyśpiesza i jest wszystko OK. VCDS nie pokazuję żadnych błędów. Dodam jeszcze, że jak silnik jest ciepły to troszkę pracuje nierówno. Czy może ktoś wie, co to może być? Któryś z węży przy turbinie? Z góry dziękuję za pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności