Skocz do zawartości

safix

  • Liczba zawartości

    23
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O safix

  • Urodziny 02.05.1966

Informacje osobiste

  • Imię
    safix
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Cieszyn

Samochód

  • Silnik
    B3 1.8 90KM (RP)
  • Rok produkcji
    1991
  1. to ja jeszcze popytam kończy mi się B3 do końca zimy ,ale do rzeczy muszę założyć dwie zimówki na przód , posiadam dwie bieżnikowane 185/60/14 czy one podejdą ?
  2. zakupiłem oryginalny czujnik do paska(stary nie miał nawet nic na sobie napisane-sto procentowa chińska podróba i problem znikną jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki pełen sukces,dziękuje wszystkim za sugestie-a już mnie chcieli niektórzy szlajać po elektrykach pozdrawiam
  3. Czyli muszę szukać czujnika o takim numerze ? 078919501B czy może istnieje jeszcze inna numeracja czujnika ?
  4. No właśnie nie wspomniałem NIE MA LPG, a może przyczyna być czujnik temperatury (niebieska końcówka ) jest to tania podróba-zmienik ???
  5. No potwierdziły się, po resecie samochód śmiga jak należy tylko że problem powraca po kilku dniach szukałem jakiegoś mądrego ,,druciarza" by mi pomógł ale niestety w mojej okolicy to porażka,szkoda słów,jeden to chciał mi po kolei wymieniać połowę samochody:mlotkiem więc wracam do tematu wpadłem na pomysł może by spróbować wymienić sterownik silnika może to po jego stronie leży wina ???
  6. I tu zaczyna się mój problem ale zacznę od początku .Objawy występuj właściwie rano (dłuższa przerwa w pracy silnika ?) jest to jag by nie równa praca silnika ,czuć nie spalone paliwo ,brak mocy. Po wyłączeniu silnika i odczekaniu około 1dnej minuty ponowny zapłon i wszystko działa normalnie ,czasami trzeba czynność powtórzyć i od tego momentu wszystko działa normalnie nawet jak samochód stoi kilka godzin(jestem w pracy) to zapala perfekcyjnie!!! Mogę napisać że przewody wysokiego napięcia wymienione , świece, czujnik temperatury ,palec i kopułka rozdzielacza ,silniczek krokowy wyczyszczony a problem nadal mnie prześladuje a jeszcze ciekawa sprawa jak ściągnę na noc klemę za akumulatora to rano jest OK ??? .Cz ktoś z szanownego grona spotkał się z podobnym przypadkiem ??? ps. 1.8 silnik RP
  7. Witam Szanowne grono mam taki problem jestem posiadaczem B3 kombi bez relingów , no i właśnie tutaj mój problem potrzebuje wrzucić na dach deskę do surfingu (4m+maszt)no i tu się rodzi pytanie nie mam zamiaru montować relingów dachowych (czytałem- cale zamieszanie ,podsufitka do wyjęcia chyba by mnie to przerosło )czy jest jakiś inny rodzaj bagażnika ??? proszę o sugestie
  8. vip87 to na pewno nie jest żart jestem w szoku no na to to bym nie wpadł tym bardziej że zawsze świeciło -powiedział bym od wieków i nagle nastała ciemność no i zaczeły się poszukiwania.....
  9. Witam mam pytanie do grona fanatyków b3 ale proszę mi powiedzieć w jaki sposób zapala się lampka oświetlenia bagażnika ?(kombi)jakiś wyłącznik krańcowy tak jak w przednich drzwiach ? gdzie jest umiejscowiony szukałem ale mam chyba zaćmę na oczach
  10. W temacie ewentualnego zalepienia szyber dachu to mam inną propozycje jest do kupienia (np. Castorama) taśma przylepna -przezroczysta zbrojona włóknem odporna na różnorodne warunki atmosferyczne , estetyczna (jak zostanie precyzyjnie przylepiona )no i najważniejsze można ją odkleić bez uszkodzenia lakieru :jupi
  11. Witam a może dać ostawić zapłon nisz samemu grzebać ??? (teraz posypią się gromy )
  12. robertfx10 zrobione faktycznie uszczelka była w kiepskim stanie -poskręcana została na nowo osadzona na uszczelniaczu dekarskim(przezroczysty-jak silikon można ozywać nawet na mokre podłoża ) i wszystko poskładane -zobaczymy na pewno dam znać jak wątek przetrwa , a co do sugestii RAFAL10 to ciekawy temat muszę to sprawdzić ale to już po świętach.
  13. robertfx10 co znaczy -filtr kabinowy pod podszybiem ? co niby mam z nim zrobić
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności