Skocz do zawartości

19benny91

  • Liczba zawartości

    20
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O 19benny91

  • Urodziny 15.03.1991

Informacje osobiste

  • Imię
    Tomek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Gorlice

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.8 T 150KM (ANB)
  • Rok produkcji
    1999
  1. Witam, proszę bardzo o przeanalizowanie logów dynamicznych. Sytuacja wygląda tak że samochód zaczął dość sporo palić około 15l gazu. Posiadam tez Audi a6 z identycznym silnikiem o tym samym oznaczaniu (ANB) i samochód pali około 11l. Dodatkowo passat lekko dymi chociaż jakiś czas temu to nie występowało. Dziękuje z góry za zainteresowanie i pomoc. Pozdrawiam. Logi: kanał 2 i 115 benzyna http://vaglog.com/log-002_115_4Rb8j.html kanał 2 i 15 gaz http://vaglog.com/log-002_115_W14gh.html kanał 2 i 33 benzyna http://vaglog.com/log-002_033_Sa7o05.html kanał 2 i 33 gaz http://vaglog.com/log-002_033_pA0i0TQ.html Z pojawiających się błędów to za uboga mieszanka ale to chyba wina źle ustawionego gazu bo sonda koryguje na wolnych po około 25 %. Proszę mnie uświadomić bo nie jestem ekspertem JA to widzę tak że autko jeździ ok po skasowaniu błędów później przez ten gaz wywala błąd i samochód przechodzi w jakiś tryb awaryjny i co za tym idzie spalanie się zwiększa. Jakie jeszcze logi należy zrobić żeby wykluczyć wszelkie usterki ?
  2. Pojeżdże jeszcze tydzień po miejscu i zobacze co się bedzie działo wymieniłem chłodnice dolałem płynu i zaznaczyłem ile dokładnie go jest. Wytarłem cały silnik i zaznaczyłem stan oleju. Pojeżdżę tydzień i jak coś bedzie nie tak to pojade paskiem ojca, bo fakt faktem nie chciał bym go zostawiać gdzieś na niemieckiej autostradzie dzięki za podpowiedzi, pozdrawiam - - - - - aktualizacja - - - - - Chodzi mi o to że plastikowe przewody nagrzewnicy wystają do komory silnika. Między wnętrzem a komorą silnika jest takie wyciszenie a na nim aluminiowa folia tak jakby. Może plastikowy rurka nagrzewnicy gdzieś pękła i tam płyn ulatuje. To tylko moje przemyślenia
  3. czyli jak padnięta uszczelka to ubywa oleju przybywa płynu ? - - - - - aktualizacja - - - - - Może masz pęknięty plastik przy nagrzewnicy w środku sucho a wali w to wyciszenie ?
  4. Witam, kolejne problemy dopadły mojego paska. Otóż wybieram się nim za granice i chciałbym szczęśliwie objechać w obie strony ale niepokoi mnie kilka rzeczy. Otóż : - w miejscu łączenia bloku z głowicą nad filtrem powietrza pojawia mi się olej. tak jak by wyciekał w miejscu uszczelki. - znika mi płyn (teraz to już woda) zauważyłem na chłodnicy dziurę po jakimś kamieniu czy robaku i zapocone po za tym jak postoi dzień dwa widać plamę pod silnikiem i jest to płyn. Czy możliwe jest że padła uszczelka pod głowicą ? jak to najszybciej zdiagnozować ? czy wybierać się nim za granicę czy lepiej wziąć b3 ojca ? Dziś wymieniłem olej, porównałem go z równie wyeksploatowanym olejem w pasku mojego taty nie było różnicy. Płyn też nie wygląda jak by zawierał olej czy paliwo. Passat jest z gazem oleju dolewam raz na jakiś czas ale od wymiany do wymiany zejdzie z max na min na bagnecie, może coś więcej. Chłodnicę wymienię jutro. Fotki z miejscem wycieku : Po około 3-4 dniach robi się kropla w miejscu gwintowanego otworu po prawej stronie Porszę o podpowiedz, Pozdrawiam Tomek
  5. Ok. Problem został rozwiązany. Okazało się że spalony został ECU, gdy po wymianie nadal nie odpalał i poszedłem sprawdzić sygnał z listwy wtryskowej zaskoczył. Nie wiem czy była to wina niedopiętej wtyczki czy czegoś innego ale teraz już wszystko jest ok. Pozdrawiam i serdecznie dziękuję wszystkim za pomoc
  6. Panowie nadal potrzebuję pomocy auto stoi i dalej nie odpala. Podmieniłem sterownik, sprzedawca mówi że sprawny na 1000% a auto nie odpala. Iskra jest paliwo podaje pompa robi ciśnienie 3 bary. po wstrzyknięciu paliwa w kolektor ssący auto odpala ale zaraz gaśnie. Podpowiedzcie gdzie szukać usterki może pomierzyć napięcia jakie dochodzą do sterownika ? Proszę o pomoc bo już nie mam sił..
  7. Z tego co czytałem mam 2 pompy jedna jest właśnie tam gdzie pisze użytkownik gumisiek a druga podobno gdzie przy prawym kole. Ta druga ponoć robi ciśnienie. Paliwo dochodzi do listwy ale dalej go nie podaje czy może być to przyczyną padniętej tej drugiej pompy ?
  8. Problem niestety nie ustąpił. Auto dalej nie odpala. Po bezpośrednim wlaniu benzyny odpaliło na chwilę. Możliwe jest że padła pompa paliwa która znajduje się gdzieś obok prawego koła. Macie jakieś pomysły jak ją zdiagnozować ?
  9. Wiem że ze schematami tego sterownika jest ciężko ale może ma ktoś zdjęcia środka ? albo opis tranzystorów...
  10. Dobra już wiem co jest nie tak. Tak ja myślałem uwaliłem komputer/sterownik. Spalił się konkretnie tranzystor i ścieżka na płycie, jeśli nie uda mi się go naprawić czeka mnie droga naprawa bo na allegro znalazłem 3 te komputery w cenie 430 w górę. Mam takie pytanie czy jest możliwość wymienienia komputera z 037 906 022 AM na powiedzmy 037 906 022 CT lub na CE ? Te z innymi oznaczeniami literowymi są tańsze.
  11. Apropo sprawdzania wtyczki sterownika znalazłem w sieci takie informacje, nie jestem tylko pewien czy to konkretnie do mojego sterownika... Opis styków 25-stykowego złącza urządzenia sterującego DIGI I 1 Zasilanie rozruchu z wyłącznika zapłonu 2 Sygnał sondy lambda 3 Sterowanie pompą paliwa (załącza masę przekaźnika pompy) 4 Stukowy pin1 5 CO-pot pin1 6 Masa (switche, CO-pot pin3, Hall pin1, temperatura chłodziwa) 7 Stukowy pin2,3 8 Hall pin3 (Vcc) 9 COpot pin2 10 Temperatura chłodziwa 11 Switch biegu jałowego 12 Wtryskiwacze (-) 13 Masa 14 Zasilanie z głównego przekaźnika+ stabilizator wolnych 15 Switch pełnego otwarcia przepustnicy 16 - 17 - 18 Hall pin2 19 Masa 20 / ECS malfunction 21 - 22 Stabilizator wolnych obrotów 23 Sygnał wyjściowy przekaźnika głównego 24 Tablica rozdzielcza 25 Cewka zapłonowa Czy mogę sprawdzić wyjścia te zwykłym miernikiem cyfrowym ? chodzi mi dokładnie o numer 12 i 14.
  12. może po prostu wtryski nie pracują (nie podają paliwa z listwy wtryskowej) mimo tego że pompa pracuje, zauważyłem jeszcze że za listwą wtryskową znajduje się jakiś czujnik z wsuwką na końcu ale brak na nim kabla. Pamiętam że był tam dawniej jakiś brązowy kabelek a teraz go brak. Wydaje mi się że przez złe podłączenie wtyczka sterownika się nie uszkodziła więc pewnie będzie to sterownik..
  13. Podłączyłem oba kable pod tą śrubę czyli ten prosto z akumulatora i ten czerwony. Stacyjka i kostka stacyjki ok bo mam zapasową nową i sprawdzałem na niej i jest to samo. Połączenie z masą jest bo kręci normalnie i wszystko działa tylko tak jakby wtryski od benzyny nie działały i co za tym idzie nie działają wtryski od gazy gdyż wtryski od gazu sterowane są komputerem od gazu a ten pobiera dane od komputera silnika. Chyba spróbuję jutro kupić na złomie takiego kompa z możliwością oddania. W jakiej pozycji znajduje się ten przekaźnik ?
  14. Odpalałem na samym gazie, efekt taki że po długim kręceniu przez sekundę jak by chwytał ale to wszystko. Nie słychać charakterystycznego stukotu wtrysków. podłączyłem w miejsce 2 a powinienem w miejsce 1. Chciałem to na szybko wymienić a wiadomo jak to jest jak się coś szybko robi....
  15. Witam wszystkich. Mam taki problem, podczas podmianki rozrusznika przez przypadek źle podłączyłem + . w aucie zaświeciła się kontrolka czerwonego wykrzyknika (!) co dziwne świeciła nawet bez włączonego zapłonu. Spróbowałem zakręcić zanim ogarnąłem się że kabel + przykręciłem nie do tej śruby co trzeba lecz nie kręcił. Pozmieniałem kable tak jak mają być i rozrusznik zaczął kręcić normalnie lecz mój kochany passek nie chce teraz odpalić, tak jakby spalił się jakiś bezpiecznik czy przekaźnik. Posprawdzałem wszystkie bezpieczniki są ok. , iskra jest i kostka stacyjki też ok, świece suche słychać pompę paliwa. Czy możliwym jest że spalił się komputer/ sterownik silnika lub któryś z przekaźników ? Gdzie indziej szukać usterki ? Parametry mojego passka: Rocznik 1990 Silnik 1,8 PF 79kW 107 KM Benzyna + lpg sekwencyjny Proszę o pomoc i z góry dziękuję, pozdrawiam Tomek.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności