Labiel
-
Liczba zawartości
17 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O Labiel
- Urodziny 07.10.1985
Informacje osobiste
-
Imię
Rafał
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Kleczew
Samochód
-
Silnik
Nie passat
-
Rok produkcji
---
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Labiel obserwuje zawartość → Prośba o kliknięcie i zagłosowanie :)
-
Standardowo, im więcej tym lepiej.
-
Hehe, ja ledwie się załapałem.
-
Witam, mam małą prośbę do osób w wieku do 30 lat. Kobieta pisze właśnie pracę magisterską i potrzebuje trochę badań statystycznych, dla tego jeśli ktoś miałby chwilę czasu to prosiłbym o wypełnienie ankiety. Z góry dzięki. https://docs.google.com/forms/d/1XJ4gYWL5KFOPr37HAhtKlR3uAueNKnItOZClZ8CiFK4/viewform
-
Z tą kontrolką tą częsty problem. Miałem to samo w Golfie, starszy ma to samo w passacie. Czasami po wyłączeniu i włączeniu zapłonu przestaje migać. Najczęściej to tak jak koledzy wyżej napisali wina zimnych lutów.
-
Mój SB miał przelatane według licznika 300tyś (daje mu jakieś 450-500tyś) i silnik się nie rozleciał. 2,5 roku nim jeździłem.
-
Nie ja te mody wymyśliłem więc nie dla mnie te zaszczyty. Ja tylko kopiowałem to co od dawna ludzie już robią. Szczególnie na forum VW Golfa. Wystarczy wpisać w youtube Golf II 1,6TD i można zobaczyć co ludzie robią z tymi silnikami. Najmocniejszy w Polsce golf z tym silnikiem był zmodzony na coś ponad 170 PS ale to był już hardcore.
-
Wiem że od tego są dwa czujniki przecież to napisałem. Tylko jeden działa na niższych obrotach, drugi na wyższych a liczniki muszą skądś brać informacje na jakich obrotach pracuje silnik.
-
Najlepiej żeby korek był ori, bo z tymi zamiennikami różnie bywa. Czasami są przez nie niezłe cyrki.
-
A nie jest stąd brany też sygnał dla dynamicznego pomiaru ciśnienia oleju? To znaczy w większości VW i Audi jest dynamiczny pomiar ciśnienia, czyli na obrotach do 2tyś ciśnienie musi być powyżej chyba 0,3 bara, a powyżej 2tyś 0,9 bara (zależy od silnika). No i oczywiście sygnał dla obrtka również.
-
Po pierwsze to sprawdź czy nie masz wycieków. Jeśli nie ma to najczęściej za barnie oleju odpowiadają uszczelniacze zaworowe. Ale 1l oleju na 2,5tyś km to jeszcze żadna tragedia.
-
Być może nie wszystkie TD miałem te natryski na denka, ale też nie wszystkie miały LDA czyli ten "grzybek" przez co były słabsze. Najmocniejsza jednostka czyli o kodzie SB miałem 80PS i miało już to wszystko, czyli natryski na deska, pompę z LDA i intercooler. Dodam tylko że na przykład w 1,9TD o kodzie AAZ też jest pompa z grzybkiem, ale grzybek jest niewykorzystywany.
-
Tak robiłem sam osobiście. Zresztą nie ja jeden więc wiem co mówię. Wystarczy przestawić LDA w pompie wtryskowej w stronę bardziej regresywną + zwiększyć ciśnienie doładowania. Efekt momentalnie odczuwalny. U mnie w Audi 80 1,6 TD SB po tych modyfikacjach przy normalnej jeździe auto paliło minimalnie mniej niż przed modem, z tego względu że miało więcej mocy - a wzrost mocy był naprawdę bardzo mocno odczuwalny. 1,9TDi odchodziły mi jedynie na starcie ze względu iż ja miałem bardzo krótką 1 i 2. Później już wysiadały. Od razu dodaję że wzrost doładowania miałem w granicach rozsądku. U mnie na serii było 0,75-0,8 czyli tyle co podaje fabryka. Przestawiłem natomiast na 1,1-1,15 bara. ---------- Post added at 12:17 ---------- Previous post was at 12:12 ---------- Tutaj jest mój prowizoryczny pomiar ciśnienia turbodoładowania. http://www.youtube.com/user/Labiel7#p/a/u/0/H3hHSEvqkR0 ---------- Post added at 12:19 ---------- Previous post was at 12:17 ---------- Aha, no i przy zwiększaniu ciśnienie trzeba zaślepić zawór bezpieczeństwa który powinien być na kolektorze ssącym. Ponieważ zawór będzie zatkany dobrze jest mieć wskaźnik Boost do kontrolowania doładowania.
-
Różnica może i była, ale na pompie od SB to dopiero byłaby różnica.
-
U starszego 2gi bieg załącza się w okolicach 97-98. A Audi 80 1,6TD też tak miałem. Pierwszy tak jak kolega wyżej w okolicach 95.
-
Według mnie zmiana z 1,6D na 1,9D jest bez sensu. Przyrost mocy prawie niezauważalny. Jak już to pakuj 1,6TD o kodzie SB - silnik z dużym potencjałem. W serii 80 koni. Przy pomocy śrubokręta i klucza 10tki w 20 minut można dodać mu z 10-15 koni bez wzrostu spalania (a w większości przypadków obserwuje się spadek spalania - u mnie też tak było) i bez konsekwencji dla silnika. Po takich drobnych modach objeżdżasz każdego 1,9TDi 90PS.