Skocz do zawartości

Borgu

  • Liczba zawartości

    13
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Borgu

  • Urodziny 20.10.1984

Informacje osobiste

  • Imię
    Michał
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Tychy

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 90KM (AHU)
  • Rok produkcji
    1998
  1. okej czyli tak... napięcie na stykach masz tak ? fajne , no to idziesz po lampkę nad drzwiami pasażera i patrzysz czy działa ta lampka w bagażniku konektor powinien byc ten sam
  2. pojedziesz na hydraulicznym vento 1.9 d daje rade ale chmura czarna juz przy 2000 tys sie robi , i strasznie dziwnie syfi auto
  3. u mnie lampka niedziałała. powodem był zaśniedziały mikrostyk w zamku - bardzo delikantna operacja... bo jak sie go zdemontuje to jest prawie niemożliwe zamontowanie go na nowo... tak wiec proponuje nawalić do niego płynu do mycia silnika. i powinno trybić
  4. Witaj ! No właśnie chodzi o to że chce zrobić instalacje od deski rozdzielczej do słupka i chciałem sie upewnić o kostke do głośników która jest w montowana w słupku.
  5. Witajcie czy ktoś moze mi zrobić foto kostki w słupku do podłączenia głosników tylnych ? i podanie numeru części ? Czy nr. 1J0 937 713 to jest sprawny numer kostki która jest montowana w słupku i wiązka idzie do przodu auta ? Kostkę od głosników posiadam ale brakuje mi instalacji w słupku pomiędzy drzwiami przednimi a tylnymi na obie strony kierowcy i pasażera.
  6. Borgu

    Urwany zamek kanapy

    mniejwiecej tak to wyglada u mnie ...
  7. mam urwaną wajche od strony kierowcy - da sie złozyc oparcie musisz palcem wymacać gruby cypel od zamka i go nacisnąć w góre oparacie sie złoży co do naprawy uchwytu to ja mam ułamany plasik i nie widze rozwiązania problemu jak narazie.
  8. Kolega dzis zamontowal rozrusznik nowiutki - mowi ze pali jak wściekły ... tak wiec moj problem chyba rozwiazany - kwestia naprawy lub wymiany na nowy. Ale wytłumaczcie mi dlaczego szaleja temperatury na vagu - jak silnik chodzi pokazuje prawde jak nie chodzi to pokazuje zanizona temp ...
  9. ja mam jeszcze ten starszy typ - no i tam jest niebieski nr części bez literki A na końcu (co prawda lekko zielonkawy on jest ale to szczegół)
  10. Witam wszystkich. Być może ktoś juz to przerabiał. Temp -20 st. C Aku naładowany dobry Nowe świece NGK Nowy Filtr Paliwa Nowy czujnik temp niebieski (podajacy info do zegarów i ecu) rozrusznik ;/ no nie jest dobry kręci ale słabo Auto nieważne czy zagrzeje 1 czy 3 razy na świecach nie che palic. jak go długo potrzymam na rozruszniku pare raz z bięda zapali ale to naprawde w męczarniach.... Gdy juz odpali obroty trzyma równo. odrazu po odpaleniu Teraz troche faktów. Wymieniłem czujnik bo dziwnie pokazuje w VAG-u Przykład: 75.6 st. C (coolant temp.) na zapalonym silniku , 27.0 jak silnik nie pracuje (stacyjka przekręcona do kontrolek) Dlaczego to tak świruje ? wyciągając wtyczke do rozruchu auta z tego niebieskiego czujnika bez zmian było... tak samo cieżko palił. Ktoś przerabiał ten temat ? (oczywiście rozruszik bede regenerować... i jest to jedna z przyczyn....) Dziękuję za mądre i sensowne wypowiedzi.
  11. Witajcie - jestem tu dość świeży ale chciałem zapytać o okablowanie do radia. poniżej przesyłam schemat instalacji wraz z napięciami czy ktośbył by tak miły i opisał który kabel do czego służy ? z góry dziękuję. mam do wymiany kostke iso i chciałbym to raz a dobrze polutować co by mi jak najmniejsza liczba kabelków została luzem. Chciał bym to upchnąć w kostkę i mieć spokój. Dodam że kabel żółto czerwony był wcześniej połączony z brązowym - niewiem czemu... Niewiem również który kabel to antenowy. żeby go wpiąć na pin nr 5. Proszę o pomoc i opis poszczególnych kabelków.
  12. Witam wszystkich przymierzam sie do zakupu Passata B4 w TDI szukałem na forum tematu porównawczego lecz nie znalazłem. chciałem się dowiedzieć czym się różnią silniki 1Z a AHU moc ta sama , spalanie to samo tylko inne daty produkcji. jak wygląda awaryjność przy użytkowaniu 1Z i AHU na co zwrócić szczególną uwagę przy zakupie wersji silnikowej jak wygląda sprawa z częściami, dostępnością na rynku wtórnym dojściem do układów w razie napraw pod maską - w senie w którym jest wiecej miejsca pod machą. czy zegary z dwoma wyświetlaczami były montowane w zależności od wersji silnikowej czy kwestia roku produkcji lub kwestia wyposażenia ? jak macie jeszcze jakies ważne porówniania dla którego warto było by wybrać wersję silnikową to proszę o info ...dziękuję
  13. G60 są bezkolizyjne 8v oczywiscie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności