-
Liczba zawartości
13 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O Borgu
- Urodziny 20.10.1984
Informacje osobiste
-
Imię
Michał
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Tychy
Samochód
-
Silnik
B5(3B) 1.9 TDI 90KM (AHU)
-
Rok produkcji
1998
-
Brak oswietlenia w bagazniku- lekko zglupialem
Borgu odpowiedział lukaswu → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
okej czyli tak... napięcie na stykach masz tak ? fajne , no to idziesz po lampkę nad drzwiami pasażera i patrzysz czy działa ta lampka w bagażniku konektor powinien byc ten sam -
Olej hydrauliczny jako paliwo?
Borgu odpowiedział karol1984kg → na temat → Układ paliwowy, wydechowy
pojedziesz na hydraulicznym vento 1.9 d daje rade ale chmura czarna juz przy 2000 tys sie robi , i strasznie dziwnie syfi auto -
Brak oswietlenia w bagazniku- lekko zglupialem
Borgu odpowiedział lukaswu → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
u mnie lampka niedziałała. powodem był zaśniedziały mikrostyk w zamku - bardzo delikantna operacja... bo jak sie go zdemontuje to jest prawie niemożliwe zamontowanie go na nowo... tak wiec proponuje nawalić do niego płynu do mycia silnika. i powinno trybić -
Kostki podłączenia głośników - w słupek (kombi)
Borgu odpowiedział Borgu → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Witaj ! No właśnie chodzi o to że chce zrobić instalacje od deski rozdzielczej do słupka i chciałem sie upewnić o kostke do głośników która jest w montowana w słupku. -
Witajcie czy ktoś moze mi zrobić foto kostki w słupku do podłączenia głosników tylnych ? i podanie numeru części ? Czy nr. 1J0 937 713 to jest sprawny numer kostki która jest montowana w słupku i wiązka idzie do przodu auta ? Kostkę od głosników posiadam ale brakuje mi instalacji w słupku pomiędzy drzwiami przednimi a tylnymi na obie strony kierowcy i pasażera.
-
mniejwiecej tak to wyglada u mnie ...
-
[B5] Popsuta 'wajcha' od otwierania oparcia tylnego siedziska w kombii
Borgu odpowiedział felippe → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
mam urwaną wajche od strony kierowcy - da sie złozyc oparcie musisz palcem wymacać gruby cypel od zamka i go nacisnąć w góre oparacie sie złoży co do naprawy uchwytu to ja mam ułamany plasik i nie widze rozwiązania problemu jak narazie. -
Kolega dzis zamontowal rozrusznik nowiutki - mowi ze pali jak wściekły ... tak wiec moj problem chyba rozwiazany - kwestia naprawy lub wymiany na nowy. Ale wytłumaczcie mi dlaczego szaleja temperatury na vagu - jak silnik chodzi pokazuje prawde jak nie chodzi to pokazuje zanizona temp ...
-
ja mam jeszcze ten starszy typ - no i tam jest niebieski nr części bez literki A na końcu (co prawda lekko zielonkawy on jest ale to szczegół)
-
Witam wszystkich. Być może ktoś juz to przerabiał. Temp -20 st. C Aku naładowany dobry Nowe świece NGK Nowy Filtr Paliwa Nowy czujnik temp niebieski (podajacy info do zegarów i ecu) rozrusznik ;/ no nie jest dobry kręci ale słabo Auto nieważne czy zagrzeje 1 czy 3 razy na świecach nie che palic. jak go długo potrzymam na rozruszniku pare raz z bięda zapali ale to naprawde w męczarniach.... Gdy juz odpali obroty trzyma równo. odrazu po odpaleniu Teraz troche faktów. Wymieniłem czujnik bo dziwnie pokazuje w VAG-u Przykład: 75.6 st. C (coolant temp.) na zapalonym silniku , 27.0 jak silnik nie pracuje (stacyjka przekręcona do kontrolek) Dlaczego to tak świruje ? wyciągając wtyczke do rozruchu auta z tego niebieskiego czujnika bez zmian było... tak samo cieżko palił. Ktoś przerabiał ten temat ? (oczywiście rozruszik bede regenerować... i jest to jedna z przyczyn....) Dziękuję za mądre i sensowne wypowiedzi.
-
Witajcie - jestem tu dość świeży ale chciałem zapytać o okablowanie do radia. poniżej przesyłam schemat instalacji wraz z napięciami czy ktośbył by tak miły i opisał który kabel do czego służy ? z góry dziękuję. mam do wymiany kostke iso i chciałbym to raz a dobrze polutować co by mi jak najmniejsza liczba kabelków została luzem. Chciał bym to upchnąć w kostkę i mieć spokój. Dodam że kabel żółto czerwony był wcześniej połączony z brązowym - niewiem czemu... Niewiem również który kabel to antenowy. żeby go wpiąć na pin nr 5. Proszę o pomoc i opis poszczególnych kabelków.
-
Witam wszystkich przymierzam sie do zakupu Passata B4 w TDI szukałem na forum tematu porównawczego lecz nie znalazłem. chciałem się dowiedzieć czym się różnią silniki 1Z a AHU moc ta sama , spalanie to samo tylko inne daty produkcji. jak wygląda awaryjność przy użytkowaniu 1Z i AHU na co zwrócić szczególną uwagę przy zakupie wersji silnikowej jak wygląda sprawa z częściami, dostępnością na rynku wtórnym dojściem do układów w razie napraw pod maską - w senie w którym jest wiecej miejsca pod machą. czy zegary z dwoma wyświetlaczami były montowane w zależności od wersji silnikowej czy kwestia roku produkcji lub kwestia wyposażenia ? jak macie jeszcze jakies ważne porówniania dla którego warto było by wybrać wersję silnikową to proszę o info ...dziękuję
-
G60 są bezkolizyjne 8v oczywiscie