Skocz do zawartości

Grant

  • Liczba zawartości

    14
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Grant

  • Urodziny 20.03.1977

Informacje osobiste

  • Imię
    Grzegorz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Ożarów Maz./W-wa

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2004
  1. Grant

    diesel Duże BIPy

    Andrzej miał na myśli czyszczenie przez LM diesel spulung (podłączenie tzw "na krótko"-obieg zamkniety) a nastepnie "nawilżenie" przez olej 2T do baku. Standardowo 250ml na bak ale po takiej operacji może być więcej. Regularne smarowanie (dodawanie 2T do paliwa) to temat przetestowany. ps. LM obecnie zmieniło oznaczenie tego 1052 - aktualnie inne jak będę w garażu to rzuce okiem na nowy nr (skład ten sam). No i weryfikacja wtyczek na pompkach - podoginać konektorki (po 2piny na wtyczce).
  2. ...skrzynia od AVB faktycznie była słabym pomysłem no ale cóż ktoś tak wykonał. Ty mając do dyspozycji forum wybierz lepsze rozwiązanie. Do AVF były montowane skrzynie 6biegowe min. : FRK, ELN ale zapewne wiesz że nie są to dobre skrzynie.Po większych przebiegach sypią sie a naprawa kosztuje. Prawdopodobnie pasują skrzynie FYA, HCF (audi a4 b6 z silniemie AVF) możliwa konieczność zmiany łap. Jak masz wirusa to DQS będzie najlepszym rozwiązaniem + dobre sprzęgło/dwumasa. Kamoka ?? ...to tylko jak chcesz go przygotować do sprzedaży ?
  3. Panowie mam pytanie co do kompletu: dwumas + tarcza + docisk wiem że do AVF pasuje P&P zestaw od BRD słyszałem również że pasuje od 2,5 tdi ( 6bieg) tylko pytanie od jakich konkretnie silników pasuje np AKN?
  4. Czy może ktoś wie czym różni sie tarcza textar nr 92057603 od 92057605 czy jedna i druga pasuje na przód do B5FL 1.9 tdi? znalazłem info że tak (92057603 - tańsza) pozdr
  5. Panowie a będzie ktoś dziś na spocie kto możne logi sczytać z mojej furmanki?
  6. Grant

    Jakie opony letnie?

    Panowie mam pytanie odnośnie zmiany rozmiaru opon z 225/45/17 na 205/50/17. Z tzw kalkulatorów/przeliczarek etc wynika, że zamiennik jest ok natomiast pytam o doświadczenia z jazdy. 225 ładnie trzymają się ale w koleinach troszkę wozi. Czy 205/50/17 zapewniają dobry komfort względem trzymania drogi?
  7. nawet pogoda dziś sprzyja;-) wiosna nadchodzi;-) ps. chciałbym wykonać adaptację xenonków - będzie ktoś kto będzie mógł mi pomóc w temacie?
  8. krzysieeek20, można powiedzieć że mam ten sam problem. Robią się dziwnie mleczne szkła po włączeniu a po wyłączeniu w przeciągu kilkudziesięciu sekund wracają do 'normalności", czy te ledy aż tak nagrzewają się? bo nie ma to nic wspólnego z panującymi warunkami atmosferycznymi. Myślę sobie że może warto je "otworzyć" sprawdzić wentylację lampki ewentualnie wyczyścić sam klosz od wewnątrz.
  9. tak, na samym szkle jest wybita homologacja B na halogen więc prawnie wszystko jest ok wiem że w fabii służą min jako halogeny ja też będę chciał podłączyć je tak aby były jako dzienne i dodatkowo w skrajnych warunkach pogodowych jako halogen choć nie wiem czy sprawdzi się bo światło ma lekko rozproszone. Co do podłączenia to nie mam pojęcia ale będę coś kombinował
  10. No właśnie tego obawiałem się że zderzak trzeba będzie zrzucać, trzeba poświęcić troszkę czasu. Tak, te drl od fabii mają postojówki. Ja raczej nie będę z tego korzystał bo o ile panowie w białych czapkach przyzwyczaili się już że ludzie montują drl w miejsce halogena to tłumaczenie im że postojówka nie jest w lampie ze światełkami mijania mija się z celem, dodam że lampka ma homologację A - czyli wszystko zgodnie z prawem ale weź i tłumacz takiemu;-) ps. Tomku od czego są te elementy-blaszki, które montowałeś? gdzieś je widziałem ale nie kojarzę do czego pasują
  11. krzysieeek20, duża jest rzeźba z montażem drl od fabii rs? brakuje mi koncepcji i nie mogę zabrać się za to;-) czy ktoś z Was wstawiał może lampki drl w halogen? nie w miejsce po halogenie tylko w halogen idealnie tam pasują lampki o średnicy 70mm (podwójna szczelność i wszystko dokładnie spasowane) tak na marginesie robiłem mały test drl Fabia RS (hella) vs. Nssc 510 HP no i na wypadło na korzyść tych drugich chyba świecą najmocniej na rynku (kategoria: okrągłe 70mm) w halogen idealne.
  12. ja korzystam z tego dobrodziejstwa nie tylko latem przy +30 ale też i zimą zwłaszcza gdy samochód pozostawię pod chmurką, problem z przymrożoną szybą szybko mija więc raczej nie ma sensu wyłączanie climatronica.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności