Skocz do zawartości

henio098

  • Liczba zawartości

    11
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O henio098

  • Urodziny 03.10.1991

Informacje osobiste

  • Imię
    Przemek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    SY

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    1996
  1. Mam również problem z odpowietrzeniem pompy natomiast u mnie jest to mark20 w golfie trzecim. Układ był rozebrany więc wchodzi w grę odpowietrzenie suchego układu. W aucie są zregenerowane wszystkie zaciski, wszystkie przewody są nowe jak również nowa jest pompa hamulcowa. Odpowietrzania dokonywałem ciśnieniowo wielokrotnie wg opisanej powyżej oficjalnej procedury dla tych absów, z układu nie wydobywa się już powietrze. Odpowietrzałem zarówno stosując procedure z vcds jak i bez niej. Pompa hamulcowa nie ma odpowietrznika natomiast nie wiem gdzie mógłbym go szukać w korpusie ABS? stojąc przed samochodem widzę po prawej jego stronie śrubę na torx zastanawiałem się czy popuszczenie jej nie pomogłoby w odpowietrzeniu? Podaje w załączniku o którą mi chodzi. Tak czy inaczej bardzo proszę o radę, samochód jeździ ale hamulce to dno. Czuć że tył hamuje świetnie natomiast przód fatalna reakcja, pedał lekko wpada zanim zaczyna przód hamować, często tył już się wtedy blokuje. POMOCY 😶
  2. Hmm.. tzn miał w ręce nową i porównał? wie dokładnie o ile siadła ta sprężynka? Będę się musiał zastanowić gdzie mogę umieścić na stałe czujnik ciśnienia w głowicy (mam dość jeżdżenia po omacku bo osiwieje z nerwów) i wtedy zrobić tak aby rozgrzany olej na jałowych obrotach trzymał tam ok 3 bary. Ciągle nie wiem jaki wpływ na resztę silnika może mieć podwyższone ciśnienie?
  3. Smok czysty, pompa założona z aso 5k km temu, olej jeszcze się nie zdążył pobrudzić. Przy wymianie słupka znalazłem też całą podstawę filtra z zaworem o którym piszesz w idealnym stanie czyściutki został założony do samochodu. Stary zatarł się oczywiście, ale w pozycji puszczającej olej do góry więc nie był powodem awarii a jedynie skutkiem. Także na dole ciśnienie jest zmierzone idealne, jednak brak go w głowicy bo się zaciera a z jej wiórami niedługo pójdzie cała reszta. Czy pomysł z podkładkami w zaworze pompy oleju i podstawie filtra jest dobry? To taki trik trochę z 'budżetowego sportu', ale brak mi naprawdę pomysłów.
  4. Co do opadania obrotów zastanawiałem się czy może mieć z tym związek napinacz faz rozrządu, wyciągnąłem go dziś, wyczyściłem, ślizgi okazały się być w dobrym stanie, usunąłem sitko z kanału olejowego które było naderwane jednak nie przyniosło to żadnego efektu. Dalej rzęzi a obroty opadają. Co najgorsze po odkręceniu wałka okazało się, że mostki i wałek jest porysowany. I chyba odkryłem przyczynę opadania obrotów. Ciśnienie oleju w głowicy a raczej jego brak! Czy to jest możliwe? Zawsze miałem stan oleju między 1/4 a 3/4 i obroty opadały. Po dolaniu do max są idealnie stabilne. Z tym że trochę późno do tego doszedłem. To już drugi słupek w tym aucie. Poprzedni się zatarł. Ten był sprawdzony w dobrym stanie, nowa chra, nowa pompa oleju, ciśnienie idealne (na podstawie filtra). Czyli drugi silnik miałby problem z ciśnieniem w głowicy? Gdzie szukać przyczyny? Bardzo proszę o radę, mam nadzieję, że jeszcze nie jest dla niego za późno
  5. Miałem dziś chwilę czasu i sprawdziłem szczelność kompresorem. Nieszczelność dosłownie minimalna ledwo słyszalna okazała się pod czwartym wtryskiwaczem. Załatwiłem sprawę i przez kilka kilometrów wydawało mi się nawet, że już wszystko jest dobrze jednak opadanie wróciło. Co ciekawe pompując do dolotu powietrze słyszałem gdzieś bulgotanie tak jakby powietrze wydobywało się do zbiornika z cieczą. Pierwszy na myśl przyszedł mi zbiorniczek płynu hamulcowego ale tam żadne bąble się nie pokazywały zresztą to osobny układ, nie znalazłem przyczyny ale były to okolice serwa. Ktoś ma na to pomysł?
  6. Wykonałem logi, z powodu warunków nie udało się trójki pociągnąć do końca ok 4-5krpm zrywał przyczepność no ale na próbie z jałowymi obrotami widać ten spadek o 100obr po lekkim dodaniu gazu gdy auto się toczy. W skrócie pierwsza próba jałowe, druga i trzecia na bucie ale problem z trakcją. coś z tego wynika? http://vaglog.pl/log_199191.html
  7. Takich trików z odpinaniem klemy już wiele razy próbowałem bez skutku niestety Mam od niedawna vagcom i mogę sprawdzić wskazania sondy lambda, chodzi o bloki pomiarowe 031, 033? Tylko jakie miało by mieć znaczenie dla sondy że auto się toczy lub stoi skoro to wpływa na obroty. Edit: Dziś zaglądałem do bloków pomiarowych i w sumie nie znalazłem nic w kanałach 031 i 033 pewnie z powodu braku sondy szerokopasmowej. Jedyne co to odnalazłem parametr lambda wyrażony w procentach w dwóch blokach i po nagrzaniu w jednym wskazywał zero a w drugim wahał się w okolicach +/-5% Ktoś wie jak to ugryźć lub ma inne pomysły?
  8. Witajcie, mam nadzieję, że opisuję swój problem w odpowiednim dziale, dawno tu nie zaglądałem. Silnik to poprzeczny 1.8t AGU. Problem to opadające obroty poniżej jałowych w momencie gdy jadąc wciskamy sprzęgło. Najczęściej zauważalne przy zatrzymywaniu się przed światłami i manewrowaniu. Dzieje się tak od momentu gdy silnik zaczyna nabierać temp od powiedzmy 60st na oko. Obroty spadają w dół od jałowych o ok 100-200 rpm aż do momentu zatrzymania się - wtedy się stabilizują. Rozgrzany potrafi żabkować na jedynce. W dolocie nie zlokalizowałem nieszczelności, wszystko było już wiele razy rozbierane i składane i zawsze jest ten sam objaw. Przepustnica się adaptuje, podczas adaptacji się uchyla, nie ma błędów więc raczej jest sprawna. Obstawiałem czujnik położenia sprzęgła ale jest sprawdzony i działa. Nie wiem jakim tropem iść dalej. Jest to bardzo irytujące i odbiera całą przyjemność z prowadzenia samochodu. Bardzo proszę o wszelkie sugestie.
  9. Panie i Panowie.. Marka: VW Model: Passat Rocznik: 2002 Nr VIN: WVWZZZ3BZ3E128041 Nr rej.: SY 84912 Kolor: Czarna perła Silnik : 1,9 TDi Avf Nadwozie: kombi Znaki szczególne: Wgniotka pod prawą szybą bagażnika, 17' felgi, Prawa tylna lampa trochę zmatowiała. Okoliczności: Skradziony z 11 na 12 października 2011 między godziną 19:00 a 4:00 rano, przy ul. Wrocławskiej /stacji BP w Bytomiu. Zabezpieczenia: fabryczne Zdjęcia: Kontakt: [email protected] Pozdrawiam moi drodzy ..więcej szczęścia nam wszystkim życzę
  10. Za każdym razem jadąc Strzelców zastanawiam się jakim cudem złomiarze nie zajęli się jeszcze pozostałościami tego salonu.. szkoda tego miasta Ruina na ruinie.
  11. Dwa baty inne przetestowane i dalej nic wychodzi na to, że trzeba podsufitkę ściągnąć. Szkoda no ale jak mus to mus. Znajdę chwile to się tym zajmę ..jakieś wskazówki? Bebeszylem 3bg od połowy w dół do gołej blachy.. od połowy w górę innego varianta. Chyba nie powinienem mieć problemów?
  12. Drodzy forumowicze mój problem wygląda następująco: W aucie miałem jakiś radio (nieoryginalne) i słabo odbierało. Nadarzyła się okazja więc zmieniłem radio na jeszcze inne i podłączyłem dodatkowo separator. Różnica jest taka, że jak wcześniej nie łapał sam stacji wcale to teraz odnajduje ich sporo ale odbiór nadal nie jest zbyt ciekawy - nawet w centrum. Zauważyłem dodatkowo, że po wykręceniu bata anteny sygnał się nie zmienia - jest równie słaby. Natomiast po przyłożeniu metalowego pręta w gwint anteny sygnał się znacznie poprawia. W czym leży przyczyna? Bat anteny powinien działać tam samo jak pręt tym bardziej, że solidnie wkręca się go na gwincie. Ktoś wspomoże radą? Pozdrawiam!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności