Luki800
-
Liczba zawartości
23 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O Luki800
- Urodziny 05.03.1968
Informacje osobiste
-
Imię
Łukasz
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
KrK
Samochód
-
Silnik
B6 1.9 TDI-PD 105KM(BKC)
-
Rok produkcji
---
-
[B5] Wygładzony zderzak - gdzie umieścić tablicę
Luki800 odpowiedział pobs → na temat → Tuning optyczny
Dołączę sie do tematu i go odkopie. W jaki sposób zrobić chowana/wysuwana tablice rejestracyjną przednią...? Element wykonawczy sugerowany w tym temacie, siłownik elektryczny z centralnego zamka, ma mały skok, i nie będzie całej tablicy widać. -
[B6] Brak ciepłego powietrza z nawiewu.
Luki800 odpowiedział Luki800 → na temat → Passat B6-B7 (3C) i CC
Tez tak myślę, ale tak całkiem by się zablokował na zamkniętym? -
[B6] Brak ciepłego powietrza z nawiewu.
Luki800 odpowiedział Luki800 → na temat → Passat B6-B7 (3C) i CC
Dzisiaj masakra, silnik się przegrzewał, a mimo to ciepłe powietrze przez nawiewy nie leciało, nie było nawet jak chłodzić silnika. Musiałem się zatrzymywać aby się schłodził, łapał 110stopniC dobrze ze nie pojechałem w trasę. Nie otwiera czy przytkana nagrzewnica czy coś? Jakieś propozycje? -
[B6] Brak ciepłego powietrza z nawiewu.
Luki800 odpowiedział Luki800 → na temat → Passat B6-B7 (3C) i CC
i co sie ma dziać, ze tak zapytam. Udzielacie bardzo skomplikowanej pomocy. Po weekendzie odstawiam do serwisu niech działają. -
[B6] Brak ciepłego powietrza z nawiewu.
Luki800 odpowiedział Luki800 → na temat → Passat B6-B7 (3C) i CC
Nic takiego nie znalazłem tutaj. -
[B6] Brak ciepłego powietrza z nawiewu.
Luki800 odpowiedział Luki800 → na temat → Passat B6-B7 (3C) i CC
W jaki sposób zdiagnozować? Jeśli komputerem to nie posiadam programu. Gdzie szukać "nastawników klapy"? -
Witam, Nie dmucha ciepłym powietrzem w samochodzie, nie reaguje na ustawianie temperatury potencjometrem, cały czas leci zimne powietrze z nawiewów. Silnik trzyma równe 90C, poprawnie. Gdzie szukać przyczyny?
-
Passat B6 - 1.9 TDI 105 KM - słaba moc
Luki800 odpowiedział Luki800 → na temat → Passat B6-B7 (3C) i CC
Inni tutaj piszą, a ja autor nie dostałem jeszcze żadnej podpowiedzi. Pisałem, sprawdzałem dolot, wszystko szczelne, nic nie syczy, dmucha. Przeganiany to on jest nabieżąco na wysokich... Nie wiem co to jest czy CR, PD. -
Passat B6 - 1.9 TDI 105 KM - słaba moc
Luki800 odpowiedział Luki800 → na temat → Passat B6-B7 (3C) i CC
Sedan, opony 16" Ile masz aktualnie po wirusie? I czy nie kopci? Wczoraj przeglądnąłem cały dolot, jest ok nie ma jakiejś nieszczelności. -
Passat B6 - 1.9 TDI 105 KM - słaba moc
Luki800 odpowiedział Luki800 → na temat → Passat B6-B7 (3C) i CC
Spalanie raczej ok, jest bardzo "ekonomiczny" Myśle ze może coś z dolotem, nieszczelność - gwizdałoby, możne jakieś nagar? Zabrudzenia?. Czyli co? -
Passat B6 - 1.9 TDI 105 KM - słaba moc
Luki800 odpowiedział Luki800 → na temat → Passat B6-B7 (3C) i CC
Nie występuje nic takiego, powyzej 3tys obr. na 5 biegu, kreci sie dalej tylko powoli, tak jak by turbo nie wystarczało. Jestem z Krakowa, w Warszawie nie bywam ani okolicach, wiec odpada. -
Passat B6 - 1.9 TDI 105 KM - słaba moc
Luki800 odpowiedział Luki800 → na temat → Passat B6-B7 (3C) i CC
Coś tam upuszcza przy redukcji bo "świszczy delikatnie" Drugi właściciel jestem, raczej od początku taki jest, bo to z czasem użytkowania samochodu brakuje mocy, a teraz to już w ogóle. Ogólnie to wyprzedzić nie ma czym. I jeszcze taka sprawa, montują zawory MBC przy turbinach, podnoszą ciśnienie w wyższych obrotach, gdyż nie upuszczają tak wcześnie ciśnienia, dało by to cos w takim motorze? Stosował ktoś z forum? Czy lepiej wirus? Który pewnie da z max 15-20KM, ale zawsze to coś. Wybudzał ktoś ten motor do życia na forum? -
Passat B6 - 1.9 TDI 105 KM - słaba moc
Luki800 odpowiedział Luki800 → na temat → Passat B6-B7 (3C) i CC
Może i tak poprzednio miałem B5 1900 130KM to całkiem co innego. Z drugiej strony to mam w domu drugi samochód 100 KM w benzynie i nie ma nawet co porównywać tego diesla do benzyny. Słabawy motor w tych czasach w tak świeżym aucie wypuszczono na rynek... Turbina dmucha ale w czuć w przedziale 1800-3000. Słychać jak zawór upuszcza, przy redukcji wiec coś tam pompuje. Turbo było sprawdzone komputerem, nie wiem jakim programem, na postoju. Zapomniałem jeszcze dopisze: - Nic nie kopci nawet przy nagłym dodaniu gazu - Nie szarpie - Ogólnie wszystko ok, tylko słaby jak na 105KM -
Witam, Jest ktoś w stanie doradzić co się może dziać z motorem 1.9 Tdi 105Km, który jest bardzo mułowaty? Powyżej 3000 tyś/obr silnika wg nie jedzie, tak jak by turbina już nie dmuchała, a powinna się budzić dopiero dobrze. Sprawdzana była turbina wszystko ok. Żadnych błędów nie wyświetla. Chyba ze ten silnik jest taki mułowaty? Jak jest u Was z tym silnikiem?
-
[B5] Jaki akumulator do TDI (diesel, parametry, wymiary)?
Luki800 odpowiedział temat → Elektryka, oświetlenie
Informacja dla innych, W 1.9 TDI 105 KM Akumulator 61 Ah