-
Liczba zawartości
21 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O Rafal1985
- Urodziny 30.10.1985
Informacje osobiste
-
Imię
Rafał
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Gdańsk
Samochód
-
Silnik
B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
-
Rok produkcji
2003
-
Link do tematu o samochodzie
86557
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
ALT -16514/16523/17522 - Sondy czy może Przepustnica
Rafal1985 odpowiedział Rafal1985 → na temat → Diagnostyka VAG
dzięki bardzo koledze dob12 i grucha. konkretna i rzeczowa odpowiedź- duży plus dla Panów -
Witam ! Sprawa dotyczy Audi a4 z 2002 r mojego brata- silnik 2.0 ALT PB bez gazu stosowany tez w VW Passatach. Silnik zaczął przerywać szczególnie w górnych partiach obrotów od 2,5 tyś w górę,ale zdarza się też bardzo nierówna praca na luzie gdy auto stoi i nie dodaje się w ogóle gazu. Nieznacznie wzrosło spalanie- ok 1 może 2 litry na 100 km. Po "zVAGowaniu" okazało się że są takie błędy : 1)16514 P0130 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Malfunction in Circuit Intermittent 2) 16523 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2: Response too Slow 3)17522 P1114-Regulacja lambda strona 2 - podgrzewanie za wysokie brak osprzętu / nie związany ze sprzętem Ogólnie wszystko wskazuje na sonde- tylko pytanie, która - przed czy za katalizatorem - bo tam są dwie? Inna sugestia która pojawia się przy tych błędach w internecie to przepustnica - czy uszkodzenie jej może powodować takie błędy? Może ktoś doradzi czy można odczytać wartości sond w Vag- comie 311.2- jeśli tak to jak go wykonać- na którym kanałach dokonać pomiarów i jakie powinny mieć wartości przy tym silniku. Pozdrawiam!
-
Wszystkie części, ASO, MOTUL,Najniższe ceny na forum:)
Rafal1985 odpowiedział elemenateur → na temat → Ogłoszenia i usługi komercyjne
Witam. Passat B5 Fl 2002/03 1.9 TDI AFV . VIN: WVWZZZ3BZ3E078315. Potrzebuje : - Olej , - filtr oleju, - filtr paliwa, - filtr powietrza Proszę o podanie cen i kosztu wysyłki. Pozdrawiam ! -
Dzięki Naxus za Twoje wskazówki..chyba coraz bardziej, także dzięki Twoim uwagom, skłaniam się żeby poszukać czegoś w używanych felgach..boję się tylko "przeszłości" większości takich felg..
-
a ja koledzy proszę o radę : noszę się zamiarem zakupu letniego kompletu 17 calowych felg..będą jeździły na czarnym Passacie B5 FL kombi na standardowym zawieszeniu.. W sumie mam bardzo dużo wątpliwości wynikających po pierwsze z ograniczonego budżetu - na felgi ( najlepiej razem z przesyłką ) 1350 zł a po drugie po prostu z braku doświadczenia w tym temacie.. czytając ten temat zapisałem sobie że najlepiej żeby felgi miały parametry 7 do max 8 Jx17 5x112 ET 35 a otwór centrujący 57,1mm. Zgadza się? No i teraz biorąc po uwagę moje wątpliwości chciałem się was doradzić czy 1)lepiej szukać w nowych czy w używanych? 2)Czy faktem jest że nowe znajdę tylko chińskie które trzeba co chwila prostować ( jeżdżę uważam że ostrożnie po Trójmiejskich w miarę dobrych drogach )? 3) Czy nie lepiej zejść o jeden rozmiar mniej do 16 cali by mieć większy wybór a i może standardowe zawieszenie poradziło by sobie lepiej z takim rozmiarem.. z 17 wpadły mi w oko te modele: http://moto.allegro.pl/nowe-felgi-aluminiowe-5x112-momo-arrow-audi-vw-mb-i2077677492.html http://moto.allegro.pl/1034-felgi-alu-17-5x112-mercedes-skoda-vw-seat-i2106344768.html http://moto.allegro.pl/nowe-felgi-alustar-17-5x112-vw-audi-mercedes-i2094648210.html http://moto.allegro.pl/felgi-aluminiowe-17-nowe-do-mercedes-ow-5x112-i2051934543.html http://moto.allegro.pl/felgi-15-16-17-5x112-mercedes-w210-w212-w211-i2095463328.html Czy coś z góry odrzucić ? może macie jakieś sugestie ? Będę wdzięczny za wszelkie odpowiedzi na moje pytania
-
Jeszcze jedna prośba ode mnie- można by podstawić ten typ felgi od A3 - fajnie wygląda na tym modelu ale nie jestem pewien czy równie dobrze się będzie prezentował na Passacie ( zdjęcia autka post nr 1646 ). zdjęcie felgi ( 17 cali ):
-
Witam! Prosił bym o wizualne przedstawienie mojego Passata w 4 wariantach felg nad którymi się zastanawiam (Felgi 16 cali ). Modele Felg: 1 2 3 4 Mój Passat (dwa zdjęcia- jak da radę wolał bym żeby efekt przedstawić na tym pierwszym )
-
Dziękuje bardzo. właśnie o tak rzeczową odpowiedź mi chodziło.. Pozdrawiam !
-
a mi wpadł w ucho ostatnio wykonawca B-Complex - próbka kilku jego utworów: bardzo fajnie przy tym się jeździ ale raczej na krótkich trasach:manga
-
nie ma jak czujność moderatora :dobrze już poprawione ---------- Dodano o 10:37 ---------- Poprzednia wiadomość o 10:36 ---------- dokładnie tak..
-
Mam pytanie - może ktoś jest że tak powiem uświadomiony w tych sprawach..pokrótce o co chodzi: W maju zeszłego roku miałem stłuczkę . Kierowca Citroena nie zatrzymał się na Stopie i przywalił w moją Omegę. Sprawa w sądzie toczyła się ponad półtora roku , bo gościu twierdził że mogłem uniknąć stłuczki, ale w końcu wypadł wyrok wskazujący na jego winę. W moim samochodzie uszkodzeniu uległ wahacz, prawe przednie nadkole, końcówka drążka,felga..poniosłem także koszty wynikające z konieczności przeprowadzenia dodatkowego badania technicznego po kolizji- wszystko robiłem za własne pieniądze. Autem jeździłem potem jeszcze pół roku.Problem jednak w tym że zgubiłem faktury z napraw wyżej wymienionych a auto zostało już sprzedane. Czy jest sens w ogóle ubiegać się o jakieś odszkodowanie od firmy ubezpieczeniowej skoro nie mam potwierdzenia przeprowadzenia napraw? Czy rzeczoznawca może wycenić moje straty na podstawie zdjęć uszkodzeń ,które wykonała na miejscu policja? Proszę o wypowiedzi osób, które mają w tej dziedzinie jakieś doświadczenie lub niezbędną wiedzę. pozdrawiam!
-
Witam! mogę powiedzieć że problem rozwiązany:dobrze wymieniłem 4 świece na nowe ( i tak było to w końcu w planach) , dodatkowo wymieniłem listwę wtryskowa razem z wtryskami i wtyczkami na używaną ,którą udało mi się kupić za 250 zł. po zamontowaniu listwy wtryskowej i nowymi świecami jest po problemie. Spalanie spadło do normy, jednostka zaczęła pracować równiej a i komputer nie zgłasza żadnych uwag(autko zdążyło już przejechać kilkaset kilometrów a wcześniej błąd pojawiał się mniej więcej po ok 100 km). Jedyne czego można żałować to kasy wydanej na dwukrotną wizytę w ASO ,które nie przyniosły niczego konkretnego prócz domysłów pracujących tam "speców"( no może prócz serwisowej wymiany jednej z cewek ). Dodam że wtrysk na 1 cylindrze miał wyraźniej ciemniejszą końcówkę tak samo świeca która czubek miała jakby zwęglony.. Może komuś się przyda opis tej usterki. Pozdrawiam!
-
..a ja to zrobiłem tak że łepek diody jest skierowany bezpośrednio na klamkę z chromu więc ładnie klamka "rozbija i rozprasza światło" dzięki temu oświetlona jest cała wnęka klamki..efekt poniżej (zdjęcia robione za dnia wiec efekt mało widoczny- po zachodzie słońca - miodzio) [ATTACH=CONFIG]70142[/ATTACH]
-
po wizycie w ASO : - mętlik w głowie i 170 zł mniej w kieszeni. Fachowcy w ASO sczytali błędy i stwierdzili, że na pierwszym cylindrze występuje błąd zbyt bogatej mieszanki i losowe wypadanie zapłonu - błąd sporadyczny.została wymontowana także świeca na 1 cylindrze - po stwierdzeniu że jest zalewana i "okopcona" została założona ponownie.. na pytanie co z tym fantem dalej zrobić - odpowiedź: "to może być wiele rzeczy.." - zalecili wymienić wiązkę przewodów dochodzącą do wtrysków- ok 800 zł - wtryskiwacz na pierwszym cylindrze - ok 500 zł - świece - przepustnice - sondę szczerze mówiąc po wizycie w autoryzowanej stacji obsługi spodziewałem się konkretniejszego działania.. błędy to odczytać i skasować umiem sam- a zinterpretować je potrafię z pomocą chociażby życzliwych kolegów z forum którzy robią to nieodpłatnie.. jestem trochę w kropce. Pierwsze co chce zrobić to zamienić miejscami wtrysk 1 z 2 . jeśli błąd pojawi się na drugim cylindrze a i świeca wyraźnie się okopci będę wiedział że to wtryskiwacz jest walnięty bo zamiast ładnie rozpylać dawkę paliwa leję ją niemiłosiernie..jeśli błąd po zamianie wtrysku 1 z 2 dalej będzie się pojawiał się na 1 cylindrze to przyczyny będzie trzeba szukać gdzie indziej.. macie jeszcze jakieś podpowiedzi?