Skocz do zawartości

Sansiu

  • Liczba zawartości

    13
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Sansiu

  • Urodziny 18.05.1984

Informacje osobiste

  • Imię
    Samuel
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Tarnowskie Góry

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF) 4x4
  • Rok produkcji
    2002
  1. Dzięki za podpowiedź, jutro zadzwonię do bojkowa i zobaczymy co powiedzą.
  2. Dzięki za odpowiedź Panowie. Zrobiłem tym autem 300tys km bez awari od nowości. Siadł konwerter i była skrzynia w naprawie, dokładnie u sentyrza. Naprawa podobno była generalna i gwarancja na nią była, ale ze 2lata już minęły. A w Tarnowie jest naprawdę jakiś dobry fachowiec od tego? W zasadzie wolałbym kogoś ze śląska.
  3. Witam wszystkich forumowiczów. Mam problem z moim paskiem 2.5 tdi w tiptronicu. Otóż nie jedzie do przodu, wyjechałem sobie pięknie do rodziny, ujechalem 50 km i ... koniec jazdy delikatnie ujmując. Jak wrzucę wsteczny - wszystko ok, ale na jakikolwiek do przodu nawet na manualne zmiany nic, zero reakcji. Bardzo proszę o podpowiedź, liczę ze to nie jest nic poważnego. Skrzynie mam po remoncie w Krakowie, zapłaciłem 6tys, nie zrobiłem 50tys km i znowu problem. Ręce mi opadają a nie mam ochoty płacić kolejny raz niebotycznych sum
  4. Proszę o dopisanie do listy, Passat 1,9 TDI 2002r. 130PS 4x4 AVF
  5. Sansiu

    kolor zacisków

    Jeśli mogę się wtrącić to ze swojego doświadczenia powiem tak, pomaluj sobie na czarno i olej sprawę. Ja pomalowałem na czerwono i teraz będę musiał poprawić po raz drugi bo po tej pięknej zimie lakier częściowo zlazł od soli. Zresztą czerwone trzeba myć gąbką bo się brudzą a przy czarnych problem znika
  6. Czy można się do grupówki dołączyć?
  7. W moim wypadku pomogło zalecenie kolegi Fokus - operacja maizel i młotek czyli fachowo klucz MM Dziękuję. Wszystko stało się po przetarciu obudowy osuszacza klimy, kiedy to uciekł czynnik chłodzący. Passaty 3BG mają właśnie taką wadę, że przewody z klimy idące od osuszacza ocierają się o tenże osuszacz, co z czasem powoduję przetarcie aluminiowej obudowy i ucieczkę gazu, końcowy efekt jest taki że coś szlag trafia
  8. 860km po miejscu, trasa 1000 do rezerwy
  9. Witam wszystkich. Właśnie jestem na etapie zabawy z tuningiem hamulców w moim pasku. Mam zwrotnice 8D0407258 i do niej potrzebuję jarzma na tarczę 312mm. Niedawno kupiłem jarzma na allegro ale niestety dziś przy rozebraniu wszystkiego okazało się, że mają większy rozstaw śrub do zwrotnicy 145mm a ja potrzebuję jarzma z rozstawem 95mm-sprzedawca zapewniał że to z audi a6 2,5tdi 180KM czyli to co powinno być a tu zonk. Jutro wybieram się na giełdę do gliwic. Tylko pytanie co powinno pisać na zacisku tym którego potrzebuję?
  10. Koledzy to jest czujnik temperatury cieczy chłodzącej. Przerabiałem podobny temat tylko w A6 z silnikiem 2,5TDI 180KM. Problem znikał kiedy na włączonym silniku dobierałem się do kostki na zapiętym czujniku-sami spróbujcie. Wymiana czujnika załatwiła sprawę. Dodam jeszcze że czujniki są identyczne w 1,9TDI.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności