Skocz do zawartości

borek1

  • Liczba zawartości

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O borek1

  • Urodziny 29.01.1980

Informacje osobiste

  • Imię
    Damian
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Jarocin

Samochód

  • Silnik
    B6 1.9 TDI-PD 105KM
  • Rok produkcji
    2006
  1. Ravenq przy takich objawach to szykuj się na wymianę koła dwu masowego podane przez ciebie objawy są identyczne jakie były u mnie . jeszcze na tym trochę pojeździłem ale było coraz gorzej
  2. Kolego u nich możesz kupić tanio ale nie całkowicie nowe tak jak wcześniej pisałem z jakich aut są te części lub całe silniki . Tu masz numer 503428672 to jest w Rawiczu jak nie mają na miejscu to pogadaj bo może ściągną specjalnie dla ciebie . Ja jestem bardzo zadowolony z tych części i silnika co kupiłem .
  3. Witam w moim przypadku było słychać stukanie przejechane 267 tyś klm . A że padł mi też silnik to szukałem żeby kupić tanio udało mi się trafić na ludzi co ściągają części z aut po testach z przebiegami max 10 tyś dosłownie nówki i tak silnik nowy 1,9 td z przebiegiem 8 tyś kupiłem za 3800 silnik z 2010 roku bez alternatora i agregatu do klimy do tego komplet sprzęgła 1000 zł z tego właśnie silnika wiec wydaje mi się dobre rozwiązanie. Jak ktoś chciałby namiar do tego warsztatu mogę podać nawet jak nie mają to mogą załatwić dla mnie już mają ściągnąć jeszcze skrzynie bo moja już się odzywa . Szkoda że nie pasowała od tego zestawu z silnikiem bo silnik był od turana i skrzynia była na większe półosie może by można było coś zakombinować ale czasu nie mam już muszę jeździć . Skrzynia 6 biegowa nówka praktycznie 800 zł chcieli dobra cena za nie używaną
  4. Witam kolejne moje spostrzeżenie . a wiec sprawa wygląda tak zrobiło się teraz cieplej ale rano jak temperatura nie przekracza 10 stopni autko się przycina ale jak temperatura pójdzie w górę i jest cieplej czyli przekroczy 15 stopni nie ma żadnego problemu ani razu się nie przytnie mogę zrobić 500 klm jest wszytko ok . Co ma temperatura do tego ????? jeden mechanik jak to usłyszał to stwierdził wiązka kabli do przeglądnięcia no kiedyś już 5 kabli w wiązce miałem robionych bo to chińskie badziewia tam wstawili ale co ma temperatura do tego nie wiem miał ktoś coś z kablami żeby takie objawy były
  5. No niestety podmiana pompy wysokiego ciśnienia nic nie dała jak przyduszało go tak przydusza . Ale raz wyskoczył błąd taki zbyt wysokie ciśnienie w przepustnicy coś w tym stylu teraz mam pytanie czy to może być powód przyduszania wspomnę że po wykasowaniu go nie pokazał się kolejny raz a co jakiś czas nadal przydusza się . spojrzeliśmy jeszcze na doładowanie turbiny w trakcie przyduszania się i co ciekawe doładowanie spada i nie przekracza 2 tyś nie wiem w czym to się mierzy chyba w barach i autko do 2,5 tys obrotów idzie dalej nie . Ale wrzucam wyższy bieg obroty spadają do 1500 i autko zaczyna się zbierać i doładowanie jest ok , turbina śmiga Może zacina się na geometrii ale sprawdzona była ciekawe ja nie mam już pomysłu heh
  6. Ogólnie przerywanie zmniejszyło sie bo okazało się że moja pompa paliwa w zbiorniku podaje takie ciśnienie 0,2 bara czy atmosfery nie wiem w czym to sie mierzy ale nadal nie mam przyspieszenia dosłownie szok. Ogólnie pomogło to też mi na parametry wtrysków poprawiły się przynajmniej i teraz są naprawdę zadowalające . Na weekend jestem umówiony i podmienimy jeszcze pompę wysokiego ciśnienia bo tylko to mi zostało do sprawdzenia więcej pomysłów nie mam może dostała sztycha jak pompa w zbiorniku dawała mu za mało to się przytarła czy coś nie wiem
  7. Witam widzę że i mnie to nie ominęło . Mam problem z moim paskiem ale szarpaniem nie mogę tego nazwać do końca bo jak startuję jedynka zero mocy idzie jakby turbo się nie załączała dwójka dusi się i tylko do 2 tys idzie potem staje i nie chce przekroczyć 2000 zaczyna dławić się ale co ciekawe wrzucam mu 3 i autko jakby już nie to samo od razu startuje jakby dostało kopa ale to się dzieje na różnych biegach . Tak samo jest jak np na 3 nie chcę przekroczyć 2 tyś i wrzucę mu 4 to idzie dobrze zbiera się bez żadnych drgań nie dusi się Ale Autko tylko do 160 pójdzie i nic poza tym nie pójdzie dalej i nie dzieje się to zawsze najczęściej jak autko postoi ale to też nie jest regułą . Wygląda mi to tak jakby było czegoś za dużo lub za mało i przy wyższym biegu gdzie potrzeba jest np powietrza lub paliwa więcej lub mniej pasuje wtedy to i idzie dobrze . wymienione już miałem chyba wszystko turbo regeneracja gdzie już raz na sprawdzenie wysłałem bo mechanik nie wierzył że jest dobrze zrobione , zawór doładowania nowy , przepływka nowa , jakiś tam czujnik położenia bo wyskakiwał błąd wymieniony , wyczyszczony filtr cząstek stałych bo zawalony tak że głowa mała . wtryski nie leją równo bo przy 300 tyś nie będą ale mieszczą się w normie ale kupiłem zestaw naprawczy serwisie bo końcówki sklepane były i oringi też nowe . Ogólnie ręce opadają już półtora miecha bez auta byłem i nic nadal nie wiem zna ktoś dobrego mechanika na śląsku ok Katowic bo tu akurat teraz tym autkiem jestem zabrałem autko w trasę bo wkurzało mnie to jak stoi i nic nie mogą zrobić to bym podjechał może ktoś by podpowiedział moi mechanicy już mają dosyć tego autka i po mały rozkładają ręce albo ktoś mi podpowie coś nowego niż tu wyczytałem bo trochę moja usterka różni się od tych postach Wspomnę że nie można mojego autka przydusić na siłę żeby przeszedł tą magiczną liczbę 2 tyś autko nie wzbiję się na obroty wtedy jak zaczyna świrować . A czasami jest ok rzadko ale zdarza mu się jedzie jak dawniej . błędów nie pokazuję na oryginalnym serwisowym programie.
  8. borek1

    Gdzie zamontować CB w B6

    Witam od tygodnia mam passata i cb od razu jakoś mi przypasiło pod siedzeniem kierowcy tam jest plastik zakrywający przewody do którego bardzo łatwo przymocować radio nie widać nie szpeci nic grucha schowana w schowku pod roletką przewód zasilający pod zapalniczkę więc także tam jak tylko potrzeba odsuwasz roletkę schowka i masz wszystko pod ręką jak nie potrzebujesz zamykasz i po sprawie . dostęp do radyjka rewelacja a nic nie szpeci bynajmniej
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności