Skocz do zawartości

Alex_K

  • Liczba zawartości

    26
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Alex_K

  • Urodziny 30.10.1981

Informacje osobiste

  • Imię
    Wojtek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Świerklany

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 170KM (BMR) DSG
  • Rok produkcji
    2007

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam może kto pomoże bo pomysły się kończą pacjent passat b6 2.0 TDI BMR jadąc autostrada zgasł i już nie odpala pompa w baku działa , vaccum tandem też , błędów w komputerze też brak , cewki na wtryskach taka sama rezystancja i nawet na zapasowym co leży w garażu więc wtryski raczej odpadają ??? podczas kręcenia rozrusznikiem prędkość silnika na g28 pokazuje 160 obr min nie za mało ???
  2. Mnie podobnie brzęczało w bmw 3.0 d na zimnym najbardziej i też fachowcy rece rozkladali a wkoncu wypatrzylem temat i rolki z paska pk i napinacz do kosza i byla gitara
  3. Za tak liczną pomoc dzieki temat można zamknąc sam ogarnołem temat przepływka do kosza a i bloki odnalazlem w sterowniku siemens
  4. Można zamknąć. LIicznik wymieniony na z polskim językiem i wszystko chula jak lala
  5. Witam mam b6 BMR i ostatnio jakos duszy mu brak i ciekawostka z przeplywomierzem w delphi programie pokazuje mi caly czas wartosc 0,01 mgs bleddów brak jak i delphi jak i vcds a jak ja wypne nic sie nie dzieje jedzie tak samo wartosc sie nie zmienia a i błedu też nie wywali po wypięciu i teraz cholera czy ona wogóle dziala bo dziwne to ... a w vcds w bloku 003 pokazuje wartosci ale maf tylko egr hmmm moze oś juz to przeszedl w BMR a i moze w tym sterowniku przeplywke sprawdza sie na innym bloku ?
  6. No mi działa tylko spalanie predkość temperatura średnia prędkość a takich funkcji na wswietlaczu jak jak otwarte drzwi i które brak tylko kontrolka na liczniku a na radiu wyświetla chodz to chinol ;(
  7. Przepraszam za literówki ale pisałem na telefonie i słownik t9 mogł co nieco pozmieniać mimo iż starałem się to korygować a Jest to passat b6 2.0 z DSG
  8. Witam mam Słynnego Passata B6 2.0tdi BMR dag i ciekawa sprawa z nim jest w październiku byłem na grupowym hamowaniu u tunera I efekt 153km i 318NM a turbo dopiero wstawalo na wykresie od 2500 obr po przeczytaniu różnych forum w miarę sie zastosowałem kupilem interfejsa Delhi żeby wypalić dpf bo auto jeździ między wioskami wymieniłem też zawór n75 i wężyki podciśnienia i sprawdzilem podcisnieniem czy działa grucha z turbo i z klap kolektora i po tym wszystkim nasatał grudzień i uzbieralem kasę na modyfikację softu i znów udałem się do tego tunera na moda pełny radości i entuzjazmu i zhamowalismy auto przed modem i szok na 6 biegu moc 141 i 288 NM !!!!!!! No szlak mnie jasny trafił w 2 miesiące poszlo się je..bać 12KM i 30NM !!!!!!! A na kompie zero błędu turbo pikuje 1.6 bar wtryski w normie przeplywka ok czyli paliwa daje i powietrza też i tuner stwierdził że może się podjąć modowania się softu kopał przy nim godzinę wgral to i efekt 161KM iii 398NM mocy mało ale niutków poszlo fajnie ale dalej Facet od się tu powiedzial ze coś jest nie halo bo turbo późno wstaje ze coś to trzyma i chyba kierownice zapieczone fakt auto fajnie idzie ale tuner stwierdził że jak robi BMR czy bmn to przy tej dawce paliwa auta wywychodzą mu w granicach 190-195 km i ponad 420NM ;( I teraz pytanie gdzie w tym silniku szukać problemu może ktoś miał taki przypadek i temu to turbo nie wstaje jak powinno przy 1900 obr tylko tak późno i czemu tak we 2 miesiące tak uciekla moc A dodam że na hamowaniu stan dpf był zapełniony w 29%..... Przepraszam za literówki ale pisałem na telefonie i słownik t9 mogł co nieco pozmieniać mimo iż starałem się to korygować a Jest to passat b6 2.0 z DSG
  9. Witam jak w temacie szukam czarodzieja z rejonu Żor Rybnika i z Jastrzębia który mi odblokuje funkcje w nowym bialym liczniku w b6 bo na starym mialem kupę funkcji jak wyswietlanie fali z radia czy menu języka i czy ustawienie swiateł na powitanie a na nowym BIALym mam tylko spalanie prędkosc ile do tankowania km przejechane danego dnia reszty nie mogę odpalić tak jak by przycisk na kierownicy nie działał. Moze znacie namiary na kogoś z forum z tych okolic kto może mi to ogarnąć ?? Pozdrawiam
  10. Witam w jak opisie szukam dekoru na licznik do passata b6 ale tego nowszego z białym podświetleniem bo zamierzam robić przekładkę może ktoś ma albo wie kto ma w rossądnych pieniądzach a i może ktoś ma adapter przyłącza kabli do niego zeby pasowało
  11. w sumie to tam przeleciałem wszystkie bloki i temperatury oleju i cieczy wskazywało ... no chyba ze jakiś szczególny blok ominąłem
  12. Witam o jakiegoś czasu miałem problem z pierwszym odpaleniem po zimnej nocy jakie były ostatnio silnik łapał dopiero po 5-6 razie i chodził nie równo przez chwilkę więc podejrzenie padło na świece. Po zdemontowaniu ich z silnika i sprawdzeniu okazało się że wszystkie 4 nie żyją . Zakupiłem nowe oczywiście te dedykowane do mojego AJM i wymieniłem . Następnego ranka sytuacja ta sama za 5 razem silnik odpalił ii przez chwile nie równo chodząc więc zacząłem szukać dalej , zaobserwowałem taką sytuacje ze czy silnik jest zimny rano czy ciepły po jakich tam jazdach przy odpalaniu kontrolka grzania świec zawsze się zapala na taki sam czas czyli ok 1 sek i zaraz gaśnie a jak podłączyłem miernik pod złącze świecy żarowej to podczas odpalania wogóle nie pojawia się tam napięcie więc świece nadal nie grzeją Zrobiłem mały test i podłączyłem Vaga i zrobiłem test wyjść i podzespołów to napięcie sie pojawia czyli przekaźnik jest ok teraz moje pytanie gdzie dalej szukać winy co jest odpowiedzialne za tą sytuacje ?? Vag nie pokazuje żadnych usterek (
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności