Skocz do zawartości

squara

  • Liczba zawartości

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O squara

  • Urodziny 06.11.1979

Informacje osobiste

  • Imię
    Jarosław
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Warszawa

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 122KM(BVE)
  • Rok produkcji
    2005
  1. Witam, Posiadam Passata b6 2.0 tdi silnik BVE z 2005 r. Czy ktoś mógłby wrzucić lub udostępnić informacje jakie powinny być właściwe wartości w blokach pomiarowych dla tego silnika. W necie znalazłem takie informacje do różnych silników grupy vw ale nie mogę znaleźć do silnika BVE. Bardzo proszę o pomoc. Ewentualnie czy możecie polecić mi kogoś z Warszawy lub okolic kto może wykonać mi logi dynamiczne vagiem i ma o tym pojęcie. Z góry dziękuję.
  2. Witam, Mam problem, z którym nie mogę sobie poradzić. Wymieniłem turbinę na nową i niby samochód jeździ dobrze ale nie tak jak po zakupie. Przed wymianą passat miał pierdyknięcie od razu jak wcisnąłem pedał gazu w podłogę i moc była rozwijana płynnie. Teraz objaw jest taki, że od ok. 1700 obrotów auto niby przyspiesza a przy 2200 obrotów dostaje dodatkowej mocy. Moc nie przyrasta płynnie i jednostajnie. Turbinę słychać od ok. 1700 obrotów. W celu sprawdzenia elektrozaworu magnetycznego (u mnie tak nazywają zawór n75) zrobiłem próbę podłączając gruchę od turbiny bezpośrednio do pompy vacum i turbina wstawała od ok. 1300 obrotów no i niby tak przy 1700 jest moc jakiej bym się spodziewał :). Przyrost mocy przy przyspieszaniu był równomierny Przy bezpośrednim podpięciu gruchy do vacum ciśnienie bezwzględne doładowania było 1028 mbara przy 800 obrotach, po podłączeniu wszystkiego jak fabryka wymyśliła doładowanie 1000 mbara przy 800 obrotach. Przy 2000 obrotów normalne podpięcie daje wynik 1135 mbara pod vacum 1342 mbara. Niestety mogę skorzystaj jedynie z urządzenia diagnostycznego i na nim mogę sprawdzić wartość doładowania jest podana dwa razy przy przyspieszaniu różnica między pierwszym a drugim wskazaniem to ok. 400 mbarów. Czy to może oznaczać nieszczelność w dolocie? Jaka wartość doładowania jest prawidłowa dla tego silnika? Ktoś jeszcze zasugerował wkręcić odrobinę zderzak turbiny (nie sztangę tylko ten ogranicznik). Nieszczelności na podciśnieniach i przewodach raczej nie ma bo sprawdzałem. EGR ciekł więc jest wymieniony na nowy, klapa gasząca też wymieniona bo stara padła. Jakieś sugestie co może być. Czasami jak jadę na 1 biegu i delikatnie dodaję gazu przy ok 1700 obrotach na ułamek sekundy spadają obroty (tak jak by puścić gaz) ewidentnie coś tak jakby dławiło silnik. Błędów nie ma żadnych Przepływka pokazuje na biegu jałowym od 11,40 do 12,00 g/s. Już nie wiem co mu może dolegać.
  3. Dziękuję za radę tak też zrobię. A mam pytanko czy ten elektrozawór przykręcony na podszybiu, od którego idą dwa przewody podciśnieniowe do turbiny powinien wydawać jakieś dźwięki jak wyłączam silnik bo u mnie słychać wyraźne buczenie.
  4. Właśnie sprawdziłem dolot powietrza i jest szczelny. Mam natomiast pytanie czy jak wyłączam silnik to ten zawór sterujący między innymi łopatkami turbiny (przykręcony na podszybiu na przeciwko kierowcy) powinien wydawać jakieś dźwięki?? Bo u mnie buczy dziwnie. Jeżeli nie wiecie i nigdy nie zwróciliście na to uwagi proszę niech ktoś sprawdzi to w swoim passku czy ten zawór wydaje u niego jakieś dźwięki przy wyłączaniu silnika. Z góry dziękuję za odpowiedzi.
  5. Panowie ja mam podobny problem z tym że u mnie wszystkie połączenia w układzie doładowania są "suche" bo wymieniłem wszystkie oringi i nie pomogło. Najciekawsze jest to że wcześniej przed tym nawet jak jedno połączenie się pociło to dławienia nie było. Nie sprawdzałem jeszcze zaworu sterującego łopatkami (bo tak naprawdę nie wiedziałem gdzie jest) i karbowanej rury dolotowej powietrza. Może to pomoże. Założyłem nawet nowy temat na forum ale nikt nie odpisał tak więc jak te dwie sprawy wykluczę to chyba pozostanie mi znalezienie dawcy i przekładka wszystkiego co może mieć na to wpływ. A może któryś podciśnieniowy przewód gdzieś jest dziurawy ale wydaje mi się że jeżeli tak by było to przy żwawszym wduszaniu gazu problem by się nasilał a nie ustępował bo tak u mnie się dzieje z tym że passek nie zbiera się tak jak to było kilka tygodni temu przed wystąpieniem problemu. Dodam że od razu wymieniłem filtr paliwa jak tylko zaczął szarpać. Nie wydaje mi się że tak powinno być jak ktoś gdzieś napisał że te passki tak mają i na 100% jest rozwiązanie tego problemu i wydaje mi się że nawet nie bardzo kosztowne tylko trzeba znaleźć kogoś kto miał identyczną przypadłość i wymienił coś czego nie wymieniliśmy my wszyscy borykający się z tym problemem. Jak tylko dojdę co było na rzeczy od razu napiszę
  6. Tak były. W necie można znaleźć dużo informacji na temat ograniczania mocy na rynek francuski a nawet w intercarsie jest taki silnik w bazie. A ma to coś wspólnego z problemem z którym się nie mogę uporać ?? Znalazłem podobny wątek z dzisiejszego dnia na forum ale problem polega na tym, że ja wymieniłem wszystkie oringi w układzie doładowania wszystkie połączenia suche tak więc już nie wiem sprawdzę jeszcze zawór sterujący łopatkami turbiny i z tego co widzę pozostanie mi aso albo poszukanie dawcy organów i podmianka po kolei wszystkiego co może mieć na to wpływ. Szkoda bo myślałem, że zaoszczędzę trochę czasu i roboty i nie wierzę żeby nikt nie miał podobnego problemu tylko dlaczego nikt nie chce podzielić się swoimi doświadczeniami.
  7. Witam wszystkich. Mam problem z Passatem 2.0 TDI z 2005 r. 122 koni (sprowadzony z Francji). Objawy są takie, że raz na jakiś czas przy ruszaniu gdy obroty są między 1500 a 2000 obrotów dławi samochód. Jak się wciśnie mocniej pedał gazu to go nie dławi ale wyraźnie czuć że nie "ciągnie" tak jak przed wystąpieniem problemu. Dodam, że zbierał się z samego dołu. Pomocy wymieniłem wszystkie oringi od układu doładowania, żeby wyeliminować nieszczelności, filtr paliwa nowy, przewody podciśnieniowe przejrzane (tym bardziej że jak by była wina podciśnienia problem był by regularny a nie raz na jakiś czas). Czy to może być wina zaworu sterującego turbiną (może się przycinać)?? A może pompa paliwa bo jak wymieniałem filtr paliwa to przy napełnianiu ropą strumień paliwa nie był tak silny jak na filmiku ilustrującym wymianę co może wskazywać na mniejsze ciśnienie niż powinno być. Już sam nie wiem co to może być. Proszę o rady. Może ktoś miał podobny problem. Czy awaria jakiegoś czujnika albo egr lub przepływki mogą powodować takie nieregularne objawy? Dodam że na innych biegach go nie dławi ale nie zbiera się tak jak było wszystko ok.
  8. ja mogę pomóc ale tylko w wawie w razie co. Mam namiary na człowieka który w ciągu 2 godzin usuwa awarię i daje rok gwarancji koszt 600 pln
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności