Skocz do zawartości

brayan20

  • Liczba zawartości

    14
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O brayan20

  • Urodziny 20.05.1987

Informacje osobiste

  • Imię
    Jan
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Worcester UK

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2002
  1. witam u mnie to samo 00588...dał ktoś rady już?
  2. Witam Panowie problem rozwiązany...wywaliłem pół flaków z auta łącznie z modułem komfortu,fotelami itp...a problem tkwił w lampie z przodu drgała mi strasznie i od tego w środku przetarły sie dwa kabe zielony i czarny dotykało masy i paliło bezpiecznik awaryjnych,kierunków i ten odpowiedzialny za błyskanie podczas otwierania/zamykania.odrazu ścigałem drugą lampę i widok byłm podobny z tym ze kable nie były całkowicie przetarte.Mam nadzieje ze komuś to pomoże i zaoszczędzi 8h kopania w aucie.Pozdrawiam i dziekuje wszystkim za pomocne wskazówki
  3. Witam Panowie problem rozwiązany...wywaliłem pół flaków z auta łącznie z modułem komfortu,fotelami itp...a problem tkwił w lampie z przodu drgała mi strasznie i od tego w środku przetarły sie dwa kabe zielony i czarny dotykało masy i paliło bezpiecznik awaryjnych,kierunków i ten odpowiedzialny za błyskanie podczas otwierania/zamykania.odrazu ścigałem drugą lampę i widok byłm podobny z tym ze kable nie były całkowicie przetarte.Mam nadzieje ze komuś to pomoże i zaoszczędzi 8h kopania w aucie.Pozdrawiam i dziekuje wszystkim za pomocne wskazówki
  4. Wiam właśnie wróciłem komp pokazał 001131 aktywacja kierunkowskazów i 00779 czujnik temp g17 to chyba ten za silnikiem(moze dlatego tak mi zegary skaczą)jak do tek pory sprawdziłem dokładnie każdą lampę,3 rożne przerywacze i chwile pochodzi a puzniej przepala znowu najpierw kierunki a później jak wcisnę awaryjne to przepala awaryjne.została kierownica teraz...ale to juz w sobote.mam jeszcze pytanko bo ja mam kierownice ze sterowaniem plus na manetce tepomat czy to jakieś utrudnienie przy ściaganiu byłby wdzieczny za wskazówki jak ja zdją i co zrobić żeby mi poducha zębów nie wybiła:d POZDRAWIAM I DZIEKI ZA POMOC
  5. WItam Panowie i Pana KoLEGO Michal-LKR POWYŻSZE posty przestudiowałem a w dodatku juz napisałem ze wymieniałem ten przerywacz a że jest zwarcie to chyba jasna sprawa skoro przepala bezpiecznik...Przemek dzieki za info spróbuje z tymi manetkami może. jade sie zaraz podłonczyc pod waga zoba3ymy co będzie a masz może pojecie czy jak wywaliło ci bezpiecznik a zostawił byś na włączonym kierunku to świeciła ci jedna strona??bo może sie uda sprawdzić to bez ściągania kierownicy bo chyba to trwa trochę tak???dodam że po wymianie przerywacz miałem ponad 2 tygodnie spokoju
  6. Witam ja również mam problem z tym ze u mnie z dnia na dzień same sie przepaliły próbowałem podmieniać bezpieczniki ale nadal przepalało(awaryjne i kierunki)zamowiłem nowy przerywacz z febi zamontowałem 3 tygodnie było ok i dziś znowu to samo przepaliło mi obydwa bezpieczniki dodam że odkąd kupiłem paska jak zamykam lub otwieram tez kierunki nie mrugają tylko sygnał ale wcześnie kierunki działały przynajmniej, jeśli ktoś miał cos podobnego prosze o pomoc niedługo mam długa trase 2 tys km i muszę mieć kierunki.
  7. Witam ja również mam problem z tym ze u mnie z dnia na dzień same sie przepaliły próbowałem podmieniać bezpieczniki ale nadal przepalało(awaryjne i kierunki)zamowiłem nowy przerywacz z febi zamontowałem 3 tygodnie było ok i dziś znowu to samo przepaliło mi obydwa bezpieczniki dodam że odkąd kupiłem paska jak zamykam lub otwieram tez kierunki nie mrugają tylko sygnał ale wcześnie kierunki działały przynajmniej, jeśli ktoś miał cos podobnego prosze o pomoc niedługo mam długa trase 2 tys km i muszę mieć kierunki.
  8. Witam ja również mam problem z tym ze u mnie z dnia na dzień same sie przepaliły próbowałem podmieniać bezpieczniki ale nadal przepalało(awaryjne i kierunki)zamowiłem nowy przerywacz z febi zamontowałem 3 tygodnie było ok i dziś znowu to samo przepaliło mi obydwa bezpieczniki dodam że odkąd kupiłem paska jak zamykam lub otwieram tez kierunki nie mrugają tylko sygnał ale wcześnie kierunki działały przynajmniej, jeśli ktoś miał cos podobnego prosze o pomoc niedługo mam długa trase 2 tys km i muszę mieć kierunki.
  9. Witam ja również mam problem z tym ze u mnie z dnia na dzień same sie przepaliły próbowałem podmieniać bezpieczniki ale nadal przepalało(awaryjne i kierunki)zamowiłem nowy przerywacz z febi zamontowałem 3 tygodnie było ok i dziś znowu to samo przepaliło mi obydwa bezpieczniki.jeśli ktoś miał cos podobnego prosze o pomoc niedługo mam długa trase 2 tys km i muszę mieć kierunki.
  10. Witam wszystkich dołączam się do tematu posiadam Paska B5 FL 2003 1.9 101 AVB.Mam jakieś dziwne tępe skrzypienie przy hamowaniu z małej prędkości i orzy hamowaniu na skręconych kołach.Częściej słychać to przy skręconych i wydaje mi się że dochodzi z przodu z prawej strony,wahacze sprawdzone jeden był do wymiany po lewej stronie ale nie pomogło.Ta usterka pojawia sie raz na jakiś czas 2 tygodnie jej nie ma później znowu 2 dni jest później 3 tyg spokoju.a odgłos można porównać do tego jak sie przykłada mikrofon do głośnika bardzo podobnie brzmi
  11. brayan20

    coś skrzypi

    Witam wszystkich dołączam się do tematu posiadam Paska B5 FL 2003 1.9 101 AVB.Mam jakieś dziwne tępe skrzypienie przy hamowaniu z małej prędkości i orzy hamowaniu na skręconych kołach.Częściej słychać to przy skręconych i wydaje mi się że dochodzi z przodu z prawej strony,wahacze sprawdzone jeden był do wymiany po lewej stronie ale nie pomogło.Ta usterka pojawia sie raz na jakiś czas 2 tygodnie jej nie ma później znowu 2 dni jest później 3 tyg spokoju.a odgłos można porównać do tego jak sie przykłada mikrofon do głośnika bardzo podobnie brzmi
  12. Witam ja również posiadam ten problem z tym ze wymieniłem egr na nowy i nadal wywala emission workshop a na diagnostyce wywala błąd 19586 EGR SYSTEM CONTROL RANGE EXCEEDED P3130 INTERMITENT ,DOSTAJE JUZ SZAŁU POMOCY:)
  13. Moja kontrolka emission workshop nadal świeci:( jadę dzisiaj sie podłączyć znowu zoba3ymy co tym razem wyjdzie...szczerze mówiąc już powoli tracę nadzieje:(mysle że nie chodzi o turbo(to tylko domysły) bo kula normalnie jest żywy nie zamula no może na 3 lub 4 biegu trochę ale nie mogę dużo sie spodziewać w końcu ma tylko 101km...Świeci cały czas może ze 2 razy na chwile zgasło.ZOba3ymy co dzisiaj wyjdzie.. jak sie coś uda rozkminic na pewno opisze w detalach. ---------- Post added at 23:30 ---------- Previous post was at 18:22 ---------- Witam jestem juz po diagnostyce.wykazało:błąd nr 19586 EGR system control range exceeded p3130 intermitent.Jak ktos ma jakieś pomysły na temat mojego przypadku prosze o pomoc,pozdrawiam.
  14. Witam niestety jestem nie scześliwym posiadaczem palącej sie żółtej kontrolki i komunikatu emission workshop.Komp pokazał ze Egr szwankuje wiec nie zastanawiałem sie długo rozebrałem był mokry z oleju i brudny wymieniłem na nowy zamontowałem wykasowałem bład a tu po 10 km znowu to samo emission workshop czy ktoś może wiem co za to odpowiada skoro egr wymieniony posiadam paska z 2003r 1.9 TDI 101 AVB
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności