Skocz do zawartości

krasny4

  • Liczba zawartości

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O krasny4

  • Urodziny 28.05.1981

Informacje osobiste

  • Imię
    Krzysztof
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Poznań

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF) 4x4
  • Rok produkcji
    2003
  1. Cześć, 

    Możesz mi podpowiedzieć co to może być za część? Odpadło mi to prawdopodobnie z mojego auta podczas jazdy w Pasku B5 

    28191006_1995336207147178_1574573046_n.jpg

  2. Cześć, Jadąc spokojnie w ruchu miejskim na równej drodze nagle usłyszałem stuk, a we wstecznym lusterku zobaczyłem chwile potem jakiś kształt na drodze. Przede mną wcześniej nic takiego. Domyślam się, że to mogło odpaść od mojego auta. Hamulce działają. W zawieszeniu nic nie stuka. Układ kierowniczy ok. Wie ktoś co to jest?
  3. Fakt, trochę upaćkane olejem, nic nie wycierałem. Chyba się wezmę za wyczyszczenie... Oleju mi silnik nie brał i jak ostatnio sprawdzałem to też ok. Trochę syfu w środku w tym kolanku jest ale tylko z wierzchu, silnik nie kopci. Do tej pory ciągnął aż miło. Ale właśnie jak się przyłoży rękę w okolicy tamtego kolanka to z tej szczeliny czuć na dłoni jak dmucha (dłoń w odległości około 15cm) przy ostrzejszym dodaniu gazu. Co do dziury, to jej tam nie ma, innych raczej też nie, zrobił się póki co tylko tylko luz na tej tulei. Auto traci moc właśnie przez tą nieszczelność, nie to że robi się muł tyle, że już nie ma tego odejścia co zwykle, a dzieje się to w momencie gdy słychać ten przedmuch. Czy ktoś już miał podobny problem? Czy wymiana tej tulei, lub tulei z kolankiem + uszczelka na 100% załatwi problem, bo mam wątpliwości, jak stoi się nad silnikiem i ciągnie się lekko kolanko do siebie to z przeciwnej strony nie pojawia się luz, jak się pchnie lekko w dół to luz jak na zdjęciu. Panowie/Panie, jak coś mam doprecyzować to proszę pisać. Proszę o konstruktywne:D sugestie:D
  4. Witam, Przy jeździe na drugim, trzecim itd biegu przy około 2tyś obrotów pojawia się szum, moje podejrzenie padło wpierw na turbinę, potem na wąż za turbiną. Efekt jest taki że prócz szumu przy powolnym dodawaniu gazu auto przyśpiesza, słychać szum i auto traci moc, za moment znów przyśpiesza, szum, utrata mocy i tak szarpie. Jakby gdzieś uchodziło powietrze z doładowania turbiny. Przyjrzałem się co to może być i znalazłem, luz na tulei która wchodzi do EGR'a a na niej samej jest montowane kolanko. Pytanie mam takie, jak to możliwe, że na tej tulei zrobił się taki luz że ta obejma z drutu sprężysta nie trzyma jej na miejscu??? Drugie pytanie, czy będzie ok jak wymienię tą tuleję metalową wraz z uszczelką? Nie będzie tego luzu, czy istnieje możliwość, że w gnieździe pod tą tuleję w EGR się coś wyrobiło (chyba nie prawda?)? Możliwe że mam zapieczone kierownice w turbinie i ona przeładowuje i ciśnienie spowodowało wypchnięcie i wyrobienie mocowania tej tulei? Na zdjęciu pokazałem jaki duży jest ten luz. Przedmuch zrobił się po 2 dniach od jego pojawienia się dosyć konkretny. Z góry dzięki za odpowiedź.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności