Skocz do zawartości

mł.kwiatek

  • Liczba zawartości

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O mł.kwiatek

  • Urodziny 08.11.1981

Informacje osobiste

  • Imię
    Marcin
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Wrocław

Samochód

  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 140KM
  • Rok produkcji
    2006
  1. Ja tak miałem w swojej audi- skończyło mi się sprzęgło, po wymianie było ok, dodatkowo jeszcze wtedy wymieniałem dwumasa bo telepotało kierownicą a na wolnych obrotach to czasami całym autem, no ale ty nic o tym nie piszesz to raczej nie musisz tego wymieniać pozdr
  2. no cóż niestety ale to prawda niekoniecznie robione na polskę tyle co na wschód a wiem to od gościa co tam pracował może nie jest to tragedia ale nie najwyższa jakość tak już po prostu jest a tak w ogóle to jaki ma wpływ że było coś powtórnie lakierowane jeżeli poprawka była odpowiednio zrobiona to nie powinno być rdzy
  3. tyle kosztował komplet za wszystko sprzęgło, dwumas i łożysko ale to oczywiście było do audi
  4. witam trochę mnie nie było na forum do Kiler 71 komplet kosztował coś koło 1100zł+70 wymiana (ale robił to znajomy), do Genesis odpalać auto należy zawsze odpalać na sprzęgle (szczególnie zimą) wiąże się to z odciążeniem silnika przez skrzynię biegów w czasie rozruchu (lepkość oleju) a z gaszeniem to nie wiem ale chyba mniejszy wpływ na żywotność, do Czaja gorszy dla dwumasa (od wysokich obrotów) jest PSJ czyli pizdowaty styl jazdy (żartuję) jazda niskich obrotach powoduje większe drgania do tego przy większych obciążeniach dochodzi do tarcia w GMP tłoka poprzez docisk pierścienia do ścianek cylindra w wyniku czego wyciera się ona w tym punkcie m.in. przez to po jakimś czasie koniki uciekają Dodatkowo turbinę należy chłodzić ale w przypadku częstego gaszenia i odpalania auta w krótkim czasie ( jak mamy dłuższą przerwę to nie ma takiej potrzeby a dlaczego to nie chce mi się pisać jak coś to PW Co do wyboru nowe czy regeneracja wybór każdego z Was (osobiście gdyby była większa różnica kosztów to bym regenerował a tak to kupuję nowe) Na zakończenie moich wywodów większość z nas kupuje auta używane (ja też) które najlepsze swoje lata przejechał(li) poprzedni właściciel(e) a prawda jest taka że koncerny zarabiają na częściach nawet niemieckie (uważane za najbardziej wytrzymałe) bo rynek zmusił je do tego (przez małe tanie jeździki z dalekiego wschodu) pozdrawiam
  5. żywotność dwumasy zależy przede wszystkim od stylu jazdy dlatego jednym pada po 80 drugim po 200kkm (no chyba że wada fabryczna), objawy mogą być różne, w audi wymieniałem komplet (dwumas+sprzęglo+ łożysko oporowe), objawy: bujanie autem na niskich obrotach, drgania kierownicy, drgania pedału sprzęgła- tak przejeździłem jeszcze koło 5kkm, następnie doszły problemy z wbijaniem biegów 1 i wstecznego. Warto wymienić komplet bo macie pewność że wam trochę pośmiga na pewno łożysko bo kosztuje chyba z 40 zł a siedzi za dwumasem tak że jak wam padnie to trzeba później rozkręcać skrzynie. drgania są denerwujące ale da się z nimi jeździć, przed wymianą należy wykluczyć inne podzespoły żeby nie robić kosztów np. pompowryski, poduszki pod silnikiem. pozdrawiam
  6. witam ja mogę polecić mechaniora z Namysłowa Kozłowskiego chyba na Skłodowskiej wymieniam zawsze u niego rozrząd wcześniej w audi też tam wymieniałem i nic się nie działo w sumie wszyscy z mojej rodzinki i znajomi tam robią auta no i cena konkurencyjna, do mojego b6 1400zł za rozrząd + kpl filtry i olej no i gwarancja oczywiście nie muszę pisać ile za to w aso
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności