Skocz do zawartości

prochuxt

  • Liczba zawartości

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O prochuxt

  • Urodziny 16.02.1984

Informacje osobiste

  • Imię
    Przemek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Koszalin

Samochód

  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 140KM (BMP)
  • Rok produkcji
    2005
  1. Witam. Nie dawno kupiłem passata b6 kombi z dość mocno sfatygowanym kluczykiem. Poprzedni właściciel tak jak ja posiadał psiaka, który to dopadł się do kluczyka. Sam mam dwa psiaki więc doskonale to znam. Szukałem na forum, w googlach itp. odpowiedzi na pytanie czy da się wymienić obudowę kluczyka, a jak się da to jak ? Wszędzie tylko napotkałem się na opisy sposobu wymiany baterii w kluczyku ale nic o obudowie. Czy są elementy klejone itp. Konkretnej odpowiedzi nie znalazłem więc postanowiłem zaryzykować. Kupiłem na allegro za nie całe 100zł kluczyk w idealnym stanie i wymieniłem obudowę. A jak ? Opisuje poniżej. A więc tak wyglądał mój kluczyk: Następnie otwieramy obudowę tak aby dostać się do baterii, sposób wszystkim znany więc nie będę go opisywał: W miejscach oznaczonych na czerwono zaznaczyłem gdzie klejony jest biały plastik do obudowy kluczyka. Daje się to łatwo rozłączyć. Należy zacząć od dołu kluczyka, a następnie używając znacznej siły (najlepiej samymi palcami, bez narzędzi którymi moglibyśmy uszkodzić plastik), odklejamy wnętrze kluczyka od obudowy. Oczywiście czynność tą robimy również na nowym kluczyku. Tak wygląda rozebrany stary kluczyk: A tak rozebrany już na części pierwsze, czyli razem z elektroniką: Oczywiście całość składamy już na nowym kluczyku, wkładając do niego naszą elektronikę i nasz biały plastik. Przed wklejeniem naszego plastiku warto oczyścić miejsca klejenie np. jakimś acetonem. Do wklejenia użyłem zwykłej "kropelki" ściskając rekami przez około 5 min. Efekt końcowy wygląda następująco: Tak więc jeśli macie sfatygowane kluczyki i zastanawiacie się nad wymianą obudowy to sami widzicie, że jest to możliwe i operacja jest banalnie prosta. Mam nadzieje, że wielu z Was pomogę tym postem.
  2. Witam. Sorki, że tak długo nic nie odpisywałem ale nie miałem kiedy się tym zająć. Wasze wskazówki bardzo się przydały. Ostatnio jak jechałem w nocy zauważyłem, że za słabo mi światła świecą. Okazało się, że są na maxa opuszczone w dół. Tak więc zacząłem sprawdzać przełącznik regulacji świateł i był uszkodzony. Po wymianie na inny mało tego, że wreszcie regulacja działa jak należy to jeszcze zniknął problem z migającym podświetleniem w klimatroniku. Tak więc wielkie dzięki za wszelkie sugestie i pomoc.
  3. Tego nie wziąłem pod uwagę. Podmienie jakiś inny i sprawdzę.
  4. Tylko podświetlenie klimatronika. Test klimatornika 0 błędów, VAG też nic nie pokazuje.
  5. Witam. Mam dziwny problem z podświetleniem w aucie po włączeniu radia. Otóż jak kluczyk jest w stacyjce i włączę radio to automatycznie podświetlają się delikatnie zegary, kratki nawiewów oraz podświetlenie rejestracji. Tak miałem od samego początku. Teraz jak przełączę zapłon na ON (na wyłączonych światłach) to dodatkowo zaczyna mrygać sobie podświetlenie klimatronika... Wsumie nie jest to uciążliwe bo jak włączę światła to i tak podświetla się wszystko a wiadomo że na postoju nie musi być włączony zapłon aby słuchać radia... Ale ciekawi mnie czy ktoś z Was też tak ma i czym to może być spowodowane? Radio podłączone do oryginalnych kostek, kostka zasilania ma tylko stały +, + po zapłonie, masa i +12 zasilanie anteny. Acha autko to PASSAT B5 1,9 TDI, 110KM, 1997
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności