Skocz do zawartości

fromyn111

  • Liczba zawartości

    11
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O fromyn111

  • Urodziny 05.09.1987

Informacje osobiste

  • Imię
    Tomek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Olesno

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)
  • Rok produkcji
    1998

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. W pasacie b5 1,9tdi 110koni automat 4 biegi po raz 3 jest woda w oleju skrzyni. Brak pomysłów. Kilka razy wymieniona chłodnica, kilka nowych sprzęgieł i po około 3 miesiące systematycznie pokazuje sie woda w oleju asb. Rece opadają i totalny brak pomysłów. Zróbcie jakis temat jak z tym walczyć. Wydane juz prawie 10tys zł na skrzynie do paska i znowu zonk.
  2. do wymiany sprzęgło hydrokinetyczne koszt regeneracji około 650zł no i wiadomo koszty zwiazane z wyciagnieciem skrzyni. Przy okazji wymiana oleju i filtra.
  3. Witam, skrzynia naprawiona bez koniecznosci odwiedzania serwisu. Czesci kupielm na midparts.pl. Bylem w krakowie gdzie posiadaja wszystkie czesci do Ag4. Olej kupilem na allegro i byl to esso 71141. Niestety konieczne bylo kupienie 20litrow wiec mam teraz troche na sprzedaż. Posiadam druga calą skrzynie w czesciach, do tego nowy olej filtr i uszczelke pod miske i pompe. Trzeba niestety wymienic w niej tarczki 4 biegu i miec troche checi i na podstawie schematu ktory mam mozna poskladac. Ja kupiem ta skrzynie wyłącznie w celach edukacyjnych zeby nauczyc sie jak poradzic sobie z własną. W razie pytań służe pomocą. Na dzien dzisiejszy uważam ze budowa skrzyni automatycznej jest łatwiejsza niz manualna. Oprocz dwoch łożysk jeden w skrzyni i jeden w dyferencjale w ktorych trzeba ustawiac luz nie ma nic trudnego, natomiast w manualu jest troche ustawiania a czesci sa praktycznie tak samo drogie. W moim przypadku ze wzgledu na konsystencje oleju wymieniłem również chlodnice ktora prawdopodobnie byla winna uszkodzeniu skrzyni. Polecam zakup dobrej i nie najtanszej chlodnicy gdyz ja kupiem najtańsza jaka byla na allegro (nowa). Zaraz po założeniu układ chlodzenia skrzynia miał wyciek i skonczylo sie na tym ze znowu trzeba wszystko rozbierac zeby wymienic chlodnice- a to czas i pieniadze... W razie pytan na ile bede wstanie to pomoge. Moj mail: [email protected] Mam duzo zdjec jezeli bedzie ktos zainteresowany moge podesłać... Pozdrawiam
  4. Witam, mechanik wyciagnal mi skrzynie z auta i zostalem zaskoczony konsystencja oleju. Opisywalem juz wczesniej cala historie na innym temacie mojej skrzyni. Wkoncu skrzynie lezy w garazu. No i pytanie czemu olej jest koloru kawy z mlekiem i jest mętny i wodnisty. Wyglada tak jak by do skrzyni dostala sie woda. . . Czy ktos mial taki przypadek?? Skad "woda" w skrzyni?? Auto do konca jezdzilo na wszystkich biegach. Problem ze drżenie sie nasilało. Na początku tylko 4 bieg drżał a przy koncu nawet zdażało sie ze na 2 drżała. Jak juz pisałem sam wymienilem olej jakies 30tys km temu ale bez wymiany filtra i na wylaczonym silniku. Wiem ze zle to zrobilem i domyslam sie ze mogłbyc to powód zepsucia sie skrzyni tylko ze olej przy wymianie wlałem orginalny kupiony w VW a auto do konca bylo w vw serwisowane wiec nie moglem wlac zlego oleju i napewno od tego nie zrobilby sie taki dziwny..... Zaraz po swietach rozbieram skrzynie na czesci zobacze co moglo sie zepsuć. Konweter zamowilem juz w firmie midparts. Zyczcie mi powodzenia a jezeli ktos ma jakies przydatne uwagi odnosnie diagnozy skrzyni lub tego co mozna przy okazji rozebrania skrzyni wymienic to prosze pisac. Licze na waszą pomoc.!! Dzieki! Pozdrawiam p.s. mam drugą skrzynie na czesci. Jezeli ktos by potrzebowal jakies czesci to prosze pisac. Kupilem ja do nauki i jak naprawie moja to moge komuś innemu odsprzedac do nauki.... Jest cala tylko ze w częsciach... (mam foty nie wiem jeszcze jak wrzucic bo jestem początkujacym forumowiczem)
  5. Witam, w sobote kupilem skrzynie do passata. Stala na allegro w przystepnych pieniadzach. Problem w tym ze jest kompletna tylko ze w częsciach. Wlasciciel mowil ze oddal auto do serwisu, serwis zdązyl skrzynie rozebrac, a wlasciciel zmienil zdanie i kupil nowa a ta trafila do mnie. Próbowalem ja poskladac zeby zrozumiec zasade dzialania ale na schematach ktore mi ktos wyzej podrzucil nie umiem sie połapać. Ma ktos moze cos dokladniejszego ze schematow albo wie skad mozna wziasc?? Prawdopodobnie znalazlem nawet usterke przez ktora poprzedni wlasciciel oddal auto do serwisu. Na jednej z zębatek zapiekły sie tarcze razem z przekładkami i sa nie do ruszenia. Mysle ze jak tylko naucze sie ja składac i rozbierac na sucho to zabiore sie za moja skrzynie ktora jeszcze jest w aucie i nadal drży. Zastanawiam sie tylko czy konwerter ktory byl w zestawie z ta skrzynia nadawał by sie do wlożenia do mojego auta. Skrzynia z allegro pracowala w trybie awaryjnym jak poprzedni wlasciciel mowil ale z konwerterem nie wiele ma to wspolnego natomiast w moim przypadku napewno konwerter jest do wymiany. Jak wyciagne moja skrzynie a okaze sie ze sa te same konwertery to jak myslicie? Ryzykowac i założyc ten uzywany?? Przypominam ze jest to 4 biegowa skrzynia. A no i ta z allegro zostala wyciagnieta z takiego samego passata jak moj 98rok tdi. Co wy o tym myslicie....
  6. nie wiem i nie umiem znalesc osoby ktora sama robila remont ag4. Jezeli jest taka to prosilbym o maila.... Nie wiem nadal co myslec o tym konwerterze... Co z tym zaworkiem od sterowania konwerterem?? Wyzej pisze ze jednak regeneracja to nie do konca dobre rozwiazanie. Rozumiem ze tarczki z metalowymi przekladkami oprocz, filtra kompletu uszczelnien i konwertera tez dobrze wymienic..... Prosze o kontakt osobe ktora poradzila sobie z AG4 i jest zadowolona bo wyciagniecie skrzyni to duzo pracy i nie chcialbym co chwile jej wyciagac.....
  7. Witam, mam zamiar juz na 99% wyciagnac skrzynie (ag4). Potrzebuje tylko kilku fachowych porad. Do wymiany napewno mam konwerter (sprzeglo) i tu pytanie. Jedni mowia ze lepiej uzywane i nie regenerowane bo to jest ciezka sprawa zeby po regeneracji bylo 100& wywazone? Czy takie sprzeglo uzywane z benzyniaka ktorych na allegro jest pelno pasuje do tdi? Czy te sprzeglo jest jednoczesnie kolem zamachowym?? Jezeli ktos robil to to prosze bardzo o pomoc...... Skad wziasc najlepiej czesci. Wiem napewno ze komplet uszczelniaczy musze kupic, filtr i nowy olej. Wiem jeszcze ze ponoc zaworek do sterowania konwerterem tez musi byc nowy. Skad go wziasc. Co jeszcze jest niezbedne....?????
  8. Ja przed rozebraniem skrzyni postanowilem jeszcze dolac troche oleju bo jak wyzej jest mi podpowiedziane moze mialem za malo. Ciekawe ze podczas wymiany mojego oleju w AG4 konsystencja tego spuszsczanego (starego) byla taka sama jak nowego. Znaczylo to ze bylo chyba wszystko ok. Natomiast wczoraj kiedy po okolo 30tys km postanowilem sprobowac ostatniej deski ******* i dolac oleju to przez rurke pod maska widac bylo ze konsystencja oleju jest inna. Za pomoca gumowego weza wyciaglem troche zeby sprawdzic i wyglada on jak brudne z piasku mleko. Ogolnie jest mętny i białawy. Wnioskuje ze oznacza to koniecznosc wyciagniecia skrzyni. W przyszlym tyg mam zamiar sie za to zabrac i zrobic to samemu. Mam nadzieje ze sie uda i chodz troche zredukuje koszty naprawy. Jak miałbys ktos dla mnie cenne wskazówki bylbym bardzo wdzięczny.... Dzieki i pozdrawiam.....
  9. akurat moj model mial 250tys km jak go kupilem i do tego mowili jeszcze ze jest po wymianie silnika na nowy. Mozna by powiedziec ze gdyby nie skrzynia to bylo by git. Faktycznie zużyte sa plastikowe elementy, itp ale ogolnie gdyby nie skrzynia bylo by git. Gdzie moge szukac czesci potrzebnych w razie czego do naprawy mojej skrzyni?? W VW powiedzieli ze nie ma filtra a okazuje sie ze jest znaczy to ze w VW go nie dostane.... ---------- Post added at 09:42 ---------- Previous post was at 09:38 ---------- jestem poczatkujacy i nie bardzo rozumiem....
  10. Witam, jestem od niedawna posiadaczem passata B5 98r 1,9 Tdi AFN (110). Auto kupilem w niemczech po policji. Potrzebowal troche modyfikacji zeby wygladal jak b5 bo zostal plastik na dachu od kogotow itp. . . Mam natomiast problem ze skrzynia biegow. W tym momencie auto ma 280tys km ja zrobilem okolo 25tys. Od pewnego czasu skrzynia drży. Po przełączeniu biegu normalnie spada na niskie obroty okolo 1700 i do przedziału 2200 czuc systematyczne drżenie co pare sekund przez pare sekund. Nie znam sie na tym dlatego pisze. Takie uczucie jak by jakies sprzęgło nie dociskało do tarczy lub cos w tym stylu. Efekt jak by gdzies minimalnie uciekało cisnienie i minimalnie popuszczało bieg. Widac to bardzo delikatnym ruchem wskazówki obrotomierza. Dodam ze zaraz jak kupilem samochod pojechalem do vw u kupilem orginalny olej do skrzyni, nastepnie do zaprzyjaznionego niemieckiego warsztatu gdzie praktycznie samemu dokonalem wymiany. Nie majac za duzego pojecia robilem to na wylaczonym i nie zbyt cieplym silniku. Odkrecilem rurke spuscilem stary nastepnie wkrecilem rurke, lałem tak dlugo nowy plyn az sie przelało i zakreciłem śrube pod misko. Nie robilem nic z filtrem bo w vw powiedzieli mi ze nie ma mozliwosci wymiany filtra bez rozebrania skrzyni. Na poczatku bylo do 3 biegu wszystko ok a przelaczal 4 bieg wedlug mnie troche za szybko i dlatego drzalo bo robil to przy okolo 70km/h ale po pewnym czasie zmienilo sie to, bieg przelacza pozniej (dobrze) bo przy okolo 80-90km/h ale za to delikatnie drży... Jestem poczatkujacym forumowiczem i nie bardzo wiem jak sie obslugiwac forum za co z gory przepraszam. Wiele porad z forum przydalo mi sie w naprawie mojego auta. Natomiast nic nie umiem znalesc konkretnego na temat automatu. Gdyby byly gdzies schematy budowy, dane o czesciach jakie sa w skrzyniach gdzie mozna kupic itp to bylbym wstanie wyciagnac skrzynie i samemu zrobic sobie remont. Dodam jeszcze ze vagiem nic nie pokazuje. Kiedys pokazalo przez chwile blad sporadyczny cewki nr 2.(0260) Za bardzo nie wiem o co chodzi ale skasowalem i do tej pory cisza a skrzynia drży. Ostatnio wracalem z niemiec i po przejechaniu okolo 800km zjechalem z autostrady i mialem wrazenie jakby sama sie naprawila. Zaczeła pięknie pracować bez drżenia itp. Zastanawia mnie ze gdyby byl to blad mechaniczny to nie naprawila by sie na okolo 10 min sama. Szukam pomocy i fachowej porady. Moze ktos juz rozbieral skrzynie i moze mi pomoc. Potrzebuje schematy zasady dzialania i skad wziąsc cześci zamienne...... Dzieki i pozdrawiam
  11. Witam, jestem od niedawna posiadaczem passata B5 98r 1,9 Tdi AFN (110). Auto kupilem w niemczech po policji. Potrzebowal troche modyfikacji zeby wygladal jak b5 bo zostal plastik na dachu od kogotow itp. . . Mam natomiast problem ze skrzynia biegow. W tym momencie auto ma 280tys km ja zrobilem okolo 25tys. Od pewnego czasu skrzynia drży. Po przełączeniu biegu normalnie spada na niskie obroty okolo 1700 i do przedziału 2200 czuc systematyczne drżenie co pare sekund przez pare sekund. Nie znam sie na tym dlatego pisze. Takie uczucie jak by jakies sprzęgło nie dociskało do tarczy lub cos w tym stylu. Efekt jak by gdzies minimalnie uciekało cisnienie i minimalnie popuszczało bieg. Widac to bardzo delikatnym ruchem wskazówki obrotomierza. Dodam ze zaraz jak kupilem samochod pojechalem do vw u kupilem orginalny olej do skrzyni, nastepnie do zaprzyjaznionego niemieckiego warsztatu gdzie praktycznie samemu dokonalem wymiany. Nie majac za duzego pojecia robilem to na wylaczonym i nie zbyt cieplym silniku. Odkrecilem rurke spuscilem stary nastepnie wkrecilem rurke, lałem tak dlugo nowy plyn az sie przelało i zakreciłem śrube pod misko. Nie robilem nic z filtrem bo w vw powiedzieli mi ze nie ma mozliwosci wymiany filtra bez rozebrania skrzyni. Na poczatku bylo do 3 biegu wszystko ok a przelaczal 4 bieg wedlug mnie troche za szybko i dlatego drzalo bo robil to przy okolo 70km/h ale po pewnym czasie zmienilo sie to, bieg przelacza pozniej (dobrze) bo przy okolo 80-90km/h ale za to delikatnie drży... Jestem poczatkujacym forumowiczem i nie bardzo wiem jak sie obslugiwac forum za co z gory przepraszam. Wiele porad z forum przydalo mi sie w naprawie mojego auta. Natomiast nic nie umiem znalesc konkretnego na temat automatu. Gdyby byly gdzies schematy budowy, dane o czesciach jakie sa w skrzyniach gdzie mozna kupic itp to bylbym wstanie wyciagnac skrzynie i samemu zrobic sobie remont. Dodam jeszcze ze vagiem nic nie pokazuje. Kiedys pokazalo przez chwile blad sporadyczny cewki nr 2.(0260) Za bardzo nie wiem o co chodzi ale skasowalem i do tej pory cisza a skrzynia drży. Ostatnio wracalem z niemiec i po przejechaniu okolo 800km zjechalem z autostrady i mialem wrazenie jakby sama sie naprawila. Zaczeła pięknie pracować bez drżenia itp. Zastanawia mnie ze gdyby byl to blad mechaniczny to nie naprawila by sie na okolo 10 min sama. Szukam pomocy i fachowej porady. Moze ktos juz rozbieral skrzynie i moze mi pomoc. Potrzebuje schematy zasady dzialania i skad wziąsc cześci zamienne...... Dzieki i pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności