wasermann
-
Liczba zawartości
22 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O wasermann
- Urodziny 23.08.1975
Informacje osobiste
-
Imię
Jacek
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Toruń
Samochód
-
Generacja
Nie passat
-
Silnik
B5(3B) 1.9 TDI 90KM (AHU)
-
Rok produkcji
1998
-
Wysokie spalanie w mieście 1.9 130 KM AVF
wasermann odpowiedział wasermann → na temat → Analizy logów
Wałek ustawiony na 0 rozrząd ok. Teraz pokazuje na 0 dawkę 10,4. Co jest grane? na kącie synchronizacji 1,26 pokazywał 9.Czy ktoś miał podobny problem? -
Wysokie spalanie w mieście 1.9 130 KM AVF
wasermann odpowiedział wasermann → na temat → Analizy logów
Co radzisz? Jak rozwiązać problem wysokiego spalania. -
Wysokie spalanie w mieście 1.9 130 KM AVF
wasermann odpowiedział wasermann → na temat → Analizy logów
Nie ma problemu z odpalanie i mocą raczej jakby rozrząd był przestawiony to by coś nie grało. A co sądzisz o dawce na wolnych obrotach 9 mg ? wiem że to nie zwykłe wtryski, ale w innych samochodach na PD była 4 mg.co sadzisz? -
Witam. Samochód bardzo dużo pali w mieście. Nawet 11 litrów a na kompie pokazuje nawet więcej.Powolna jazda.Można 40 kilometrów robić trasę pali i tak tyle. Na trasie pali 6. Co jest przyczyną ? Zrobiłem logi statyczne. Zobaczcie dawkę na wolnych jest 9. Jak podnieść? Czy tylko oprogramowaniem? Bo to PD. Proszę o pomoc może coś nie zauważyłem. Sorry za logi bo są z fotosika- mój błąd. http://www.fotosik.pl/zdjecie/7a49e78c1f2a9349- 003 http://www.fotosik.pl/zdjecie/e674ca49aad37817- 000 http://www.fotosik.pl/zdjecie/51b8629667752a4a- 001 http://www.fotosik.pl/zdjecie/9db7669b56ac8f8f- 004 http://www.fotosik.pl/zdjecie/c1bfe8ff0037e024- 007 http://www.fotosik.pl/zdjecie/239f00182421b09d- 013 http://www.fotosik.pl/zdjecie/b34623f6c6b7ed5b- 018 http://www.fotosik.pl/zdjecie/c41fb08939d992d7- 023
-
Skoda Fabia 1.4 benzyna duże spalanie i skaczą obroty
wasermann odpowiedział wasermann → na temat → Analizy logów
Sorry może grupa 000 mi się wplatała i na każdym logu ,ale grupy widać.W czym problem? -
Proszę o pomoc. Skoda Fabia 1.4 benzyna 2002r. Trzęsie budą na jałowym i strasznie dużo pali.Auto kolegi były dwa błędy,po wykasowaniu nie wróciły pomimo długiej jazdy. 16556 - Fuel Trim: System Too Rich: Bank 1 P0172 - 35-10 - - - Intermittent 18045 - Powertrain Data Bus: Missing Message from Electric Load Controller P1637 - 35-10 - - - Intermittent Zrobiłem logi statyczne tak jak leciało( gdzie były dane), na benzynie się nie znam, zauważyłem,że sonda strasznie skacze. Czy ktoś może popatrzeć i podpowiedzieć. [email=http://vaglog.pl/log_206054.html]http://vaglog.pl/log_206054.html[/email] [email=http://vaglog.pl/log_206055.html]http://vaglog.pl/log_206055.html[/email] [email=http://vaglog.pl/log_206056.html]http://vaglog.pl/log_206056.html[/email] [email=http://vaglog.pl/log_206057.html]http://vaglog.pl/log_206057.html[/email] [email=http://vaglog.pl/log_206058.html]http://vaglog.pl/log_206058.html[/email] [email=http://vaglog.pl/log_206059.html]http://vaglog.pl/log_206059.html[/email] [email=http://vaglog.pl/log_206060.html]http://vaglog.pl/log_206060.html[/email] [email=http://vaglog.pl/log_206061.html]http://vaglog.pl/log_206061.html[/email] [email=http://vaglog.pl/log_206062.html]http://vaglog.pl/log_206062.html[/email] [email=http://vaglog.pl/log_206045.html]http://vaglog.pl/log_206045.html[/email] [email=http://vaglog.pl/log_206046.html]http://vaglog.pl/log_206046.html[/email] [email=http://vaglog.pl/log_206047.html]http://vaglog.pl/log_206047.html[/email] [email=http://vaglog.pl/log_206048.html]http://vaglog.pl/log_206048.html[/email] [email=http://vaglog.pl/log_206049.html]http://vaglog.pl/log_206049.html[/email] [email=http://vaglog.pl/log_206050.html]http://vaglog.pl/log_206050.html[/email] [email=http://vaglog.pl/log_206051.html]http://vaglog.pl/log_206051.html[/email] [email=http://vaglog.pl/log_206052.html]http://vaglog.pl/log_206052.html[/email] [email=http://vaglog.pl/log_206053.html]http://vaglog.pl/log_206053.html[/email] [email=http://vaglog.pl/log_206044.html]http://vaglog.pl/log_206044.html[/email] [email=http://vaglog.pl/log_206043.html]http://vaglog.pl/log_206043.html[/email]
-
Jeżeli podłącze sprężarkę do przewodu, który idzie do kruchy i dam ciśnienie to jak słownik jest sprawny powinien wychwycić dźwignię upustową.Jakie ciśnienie ok.1 bar?
-
Witam.Samochód przechodzi(AHU) w tryb awaryjny.Sprawdzałem na vagu jest przeładowanie.Przeładowanie przy prędkości 80 km/h ładuje do 2400 mbar.Ciśnienie atm 1009 mbar. Wysterowanie zaworu 40 a później do 80.Napięcie jest,opór tez sprawdzony,przewody wymienione.Nawet zamiana N75 na używkę po regeneracji( w innych samochodach nie było trybu awaryjnego) nic nie dała.W przewodach do gruchy i prawdopodobnie myślę w niej olej też.Cięgno od upustu chodziło słabo po rozruszeniu lepiej.Ja myślę że może grucha nie wypycha.I jeszcze tam olej, bo gościowi przelali olej.Czy mostkować węże tego co dochodzi do n75 i dołożyć go do gruchy.Podobno samochód będzie słabszy, ale bez trybu awaryjnego( by na sto procent wykluczyć n75). Szkoda że to nie AFN bo bym dmuchnął wężyk, lub zrobił test w 011 BS. Czy test zaworu N75 ruszy dźwignie?Proszę nie wyrzucać wątku tylko pomóc.
-
000387 - Fuel Temp. Sensor A (G81) - prośba o analizę
wasermann odpowiedział passatboss → na temat → Analizy logów
Bardziej przetarty przewód i robi zwarę.Miałem to samo tylko w innym modelu.Przewody zaizolowane a pin był upalony w sterowniku silnika.Jak płytka w środku ma przulutowane piny do tego gdzie wtykasz wtykę(tył sterownika).Rozebraliśmy i dolutowaliśmy kabelek na kwas.Błąd zniknął -
Witam.Mam problem.Chciałem wczoraj zmienić dawkę paliwa znajomemu bo ma zbyt niską.Login 12233 i wejście w adaptacje i widać tylko kanał 05.W grupach piszę error.Czy jest jakiś inny kod aby zmienić dawkę? We wszystkich starszych autach kod działał.skoda octavia II 2007 BXE.
-
Witam.Dziś podłączyłem samochód vw bora,który słabo zapala rano.Świeczki dobre.Na kompie wyszedł błąd,-sterownik silnika brak komunikacji . 01314 - Engine Control Module 49-10 - No Communications - Intermittent. Błąd się kasuje, ale powraca przy zapalaniu silnika. Dziwne bo samochód chodzi i przyspiesza i to całkiem nieźle.Moje obserwacje to w nastawach podstawowych grupa 0 poz. 2 stateczny kąt wtrysku 001-004 tak się zmienia(brak wykresu tylko kropka).Wiem, że tam się tylko patrzy i trzeba przestawić, ale dlaczego w wartościach mierzonych w tej samej pozycji jest 48? Pytam bo u mnie w 1Z te wartości są takie same w tych grupach i pozycjach.Kiedyś miałem taki przypadek w passacie B5 i tam też te wartości były nie równe.Czy to może coś jest uszkodzone? Czy ustawiać kąt patrząc tylko w nastawy i wykres.A może błąd jest przyczyną? proszę o opinie. _________________
-
Witam.Chodzi o samochód kolegi Audi80 B41.9 tdi.Od jakiegoś czasu słyszał pod kierownicą jakiś zgrzyt, ocieranie przy skręcaniu.Postanowił zdjąć kierownice i po zdjęciu cały zwijacz poduszki się otworzył(harmonijka) i wyskoczyła blaszka w kształcie literki L(z pod kierownicy).Dodam ze od dłuższego czasu pali się kontrolka poduchy błąd 588.Zwijacz jest dobry bo jest przejście.Czy ktoś wie jak była założona ta blaszka i czy ona jest powiązana ze zwijaczem(myślę że tak) i czy może od tego wyskakiwać błąd 588?Oto foty http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1adf2aa5648d1e32.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/418a59c8aa11fd64.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b79aed6f97793571.html
-
Witam.Poszukuje pilnie wartości mierzonych do silnika benzynowego BXW 1.4 16V 63Kw.Wiem co należy logować,ale nie mam doświadczenia w silnikach benzynowych(tylko diagnozowałem diesle).Ważne jest to dla mnie bo muszę pomóc rodzinie.Niestety w necie nie mogę znależć tego silnika.Jak ktoś wie niech wskaże źródło.Naprawdę pilne.
-
nie nie.Przyczyne spowodowała zwara.Błąd był tego skutkiem.To że napisałem post to tylko dlatego żeby naprowadzić na trop.Po to jest forum-pomagać.
-
Witam.Postanowiłem umieścić krótki opis-poradę dla klubowiczów odnośnie błędu 00539 - Fuel Temperature Sensor (G81) 30-00 - Open or Short to B+ wszystkie marki koncernu.Samochód był w serwisie skody w sprawie tej usterki.Chcieli wymienić całą pompę-dlaczego?Wiele ludzi z rożnych forum boryka się tym,jest wiele opisów jak zbadać czujnik,przewody(sprawdzić przetarcie,piny na złączach).Wymiana czujnika czasami nic nie daje.Wystarczy miernik z piszczkiem.Przykład passat B5 AFN.Sprawdziliśmy grzebień i napięcie na nich,dojście napięcia na czujnik,szliśmy po przewodach.Przewody przy pompie były przetarte-ktoś (gość ze skody po izolował).W ASO skody się poddali i skasowali za wjazd.Co zrobił źle elektryk z ASO?To że nie rozebrał sterownika bo którego wchodzi wtyka.W sterowniku silnika był upalony styk od środka gniazda.Wystarczył do tego brzęczek i chęci.Dolutowanie kabelka i kasowanie.Efekt brak temp.paliwa w -5,4 stopnia.Możliwość ustawienia poprawnie statecznego kata wtrysku.korekcja dawki paliwa(przedtem ECU ustawiał 9mg\R.Konieczność przestawienia nastawnika).Także nie wymieniać pochopnie czujnika,jest dużo opisów jak sprawdzić przewody.Na moje to poszła zwara do masy i dlatego zjarał się pin,ale przygrzały się takie procesorki(były okopcone).Szukać samemu i nie bać się patrzeć w ECU bo tym w ASO się nie chcę, a kasę i tak biorą. _________________