dede34
-
Liczba zawartości
5 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O dede34
- Urodziny 26.03.1976
Informacje osobiste
-
Imię
Dominik
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
ŚRODA ŚLĄSKA
Samochód
-
Silnik
B5(3B) 1.9 TDI-PD 115KM (AJM)
-
Rok produkcji
1999
-
A JA MAM PROBLEM TEGO TYPU OTÓŻ: GDY RANO ZAPALAM NP: PRZY +10 STOPNIACH PO PRZEKRĘCENIU ZAPŁONU NIESŁYSZĘ JAK PRACUJE POMPKA W ZBIORNIKU PALIWA I MUSZĘ DŁUŻEJ POKRĘCIC ROZRUSZNIKIEM ZANIM AUTO ZAPALI:niekumam! NATOMIAST PRZY TEMPERATURZE - MINUSOWEJ LUB ZEROWEJ TAKOWĄ POMPE SŁYSZE JAK POMPUJE PALIWO I ZAPALA NORMALNIE:kciuki I O CO TU CHODZI????????DZIAŁA PRZY NIŻSZYCH TEMP. A PRZY WYŻSZYCH DODATNICH JEJ NIESŁYCHAĆ.ZAZNACZAM ŻE JAK JUŻ AUTO ZAPALI TO POMPA PRACUJE SŁYCHAĆ JĄ Z TYŁU W BAGAŹNIKU A PROBLEM Z PALANIEM JEST TYLKO RAZ I RANO POTEM PALI NORMALNIE. KTÓRY TO JEST PRZEKAŹNIK OD TEJ POMPY A MOŻE POMPKA MA JAKIEŚ ODPAŁKI HHEHEH I JUŻ JEJ ŻYWOT SIĘ KOŃCZY.CZY PRZEKAŹNIK POMPY JEST POWIĄZANY Z IMMOOBILAJZEREM???
-
Po wymianie Vacum Pompy autko pali normalnie , także kolego piksa stawiam na vacum wymiana pomogła
-
Kolego REMO! Pompowtryski wymienione i sprawdzone u diagnosty także to wykluczam stawiam na VACUM POMPE .Już kupiłem pompe BOSCHA jutro jade na wymiane ale dzięki za info
-
Witam! Podepne się do tematu! Otóż ja mam taki sam problem co kolega'' tomlib''tylko u mnie jak postoi od 7-10 godz. lub całą noc to ciężko silnik kręci jakby był zapowietrzony a jak są mrozy na - rzędu -7 do -15 to trochę trzeba nim pochełtać czy przyczyną może być właśnie ta POMPA VACUM , a jak już zapali i go zgasze pali na dotyk mój motor B5(3B) 1.9 TDI-PD 115KM AJM I JESZCZE JEDNO PYTANIE ? JAKIE MA NR. TA POMPA DO TEGO SILNIKA AJM