Skocz do zawartości

dede34

  • Liczba zawartości

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O dede34

  • Urodziny 26.03.1976

Informacje osobiste

  • Imię
    Dominik
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    ŚRODA ŚLĄSKA

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI-PD 115KM (AJM)
  • Rok produkcji
    1999
  1. A JA MAM PROBLEM TEGO TYPU OTÓŻ: GDY RANO ZAPALAM NP: PRZY +10 STOPNIACH PO PRZEKRĘCENIU ZAPŁONU NIESŁYSZĘ JAK PRACUJE POMPKA W ZBIORNIKU PALIWA I MUSZĘ DŁUŻEJ POKRĘCIC ROZRUSZNIKIEM ZANIM AUTO ZAPALI:niekumam! NATOMIAST PRZY TEMPERATURZE - MINUSOWEJ LUB ZEROWEJ TAKOWĄ POMPE SŁYSZE JAK POMPUJE PALIWO I ZAPALA NORMALNIE:kciuki I O CO TU CHODZI????????DZIAŁA PRZY NIŻSZYCH TEMP. A PRZY WYŻSZYCH DODATNICH JEJ NIESŁYCHAĆ.ZAZNACZAM ŻE JAK JUŻ AUTO ZAPALI TO POMPA PRACUJE SŁYCHAĆ JĄ Z TYŁU W BAGAŹNIKU A PROBLEM Z PALANIEM JEST TYLKO RAZ I RANO POTEM PALI NORMALNIE. KTÓRY TO JEST PRZEKAŹNIK OD TEJ POMPY A MOŻE POMPKA MA JAKIEŚ ODPAŁKI HHEHEH I JUŻ JEJ ŻYWOT SIĘ KOŃCZY.CZY PRZEKAŹNIK POMPY JEST POWIĄZANY Z IMMOOBILAJZEREM???
  2. Po wymianie Vacum Pompy autko pali normalnie , także kolego piksa stawiam na vacum wymiana pomogła
  3. Kolego REMO! Pompowtryski wymienione i sprawdzone u diagnosty także to wykluczam stawiam na VACUM POMPE .Już kupiłem pompe BOSCHA jutro jade na wymiane ale dzięki za info
  4. Witam! Podepne się do tematu! Otóż ja mam taki sam problem co kolega'' tomlib''tylko u mnie jak postoi od 7-10 godz. lub całą noc to ciężko silnik kręci jakby był zapowietrzony a jak są mrozy na - rzędu -7 do -15 to trochę trzeba nim pochełtać czy przyczyną może być właśnie ta POMPA VACUM , a jak już zapali i go zgasze pali na dotyk mój motor B5(3B) 1.9 TDI-PD 115KM AJM I JESZCZE JEDNO PYTANIE ? JAKIE MA NR. TA POMPA DO TEGO SILNIKA AJM
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności