Skocz do zawartości

agirek

  • Liczba zawartości

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O agirek

  • Urodziny 26.01.1973

Informacje osobiste

  • Imię
    Ireneusz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Radom

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.8 T 150KM (AWT)
  • Rok produkcji
    2009

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam. Dawno tu nie zaglądałem. Dziękuję za zainteresowanie tematem.Od ostatniego wpisu jeszcze trochę powalczyłem z tym swoim szerszeniem , ale efekty mizerne. 1. Odpięta cała instalacja gazowa - bez zmian. 2.podmieniony komputer silnika - bez zmian. I teraz pytanie do znawców tematu , ktoś wpadł na pomysł zmierzenia ciśnienia sprężania na zimnym silniku. wynik to kolejno 6 , 10 , 6 , 11 . Przy próbie olejowej bez zmian , ciśnienie nie wzrasta. Na rozgrzanym pisałem , ciśnienie od 11,5 do 12. Macie jakiś pomysł zanim zdecyduję się na rwanie głowicy? Chyba bardzo mało prawdopodobne żeby przy wypalonych zaworach po rozgrzaniu silnika ciśnienie aż tak rosło.
  2. Witam.Przeszperałem forum i skorzystałem z kilku porad odnośnie diagnozy i usunięcia usterki w postaci wypadania zapłonów. Niestety efekt mizerny czyli jest bez zmian.Opiszę co się dzieje i może jakaś dobra dusza coś podpowie. Silnik jak w temacie 1.8T AWT z instalacją gazową Prins , przebieg 270 tys od nowości na gazie. Jak do tej chwili bez żadnych problemów.Od jakiegoś czasu zaczął mieć problemy z paleniem po nocy,jak już odpalił bez problemu przez cały dzień palił od strzału.Jako że problemy chodzą parami przyplątało się wypadanie zapłonów na 1 i 3 cylindrze.Z częstotliwością około 1 cylinder-250 , 3 cylinder -50.Oczywiście kontrolka czek na zegarach. Diagnozy . 1. padły wtryskiwacze gazowe, i tak wytrzymały 270 tys. - wymienione - brak poprawy. 2. świece- wymienione 3. cewki- zamieniane miejscami na każdy sposób, to samo 1 i 3 wypadanie zapłonów. 4.brak kompresji- zmierzone od 11,5 do 12 na każdym cylindrze. 5.sprawdzone przewody podciśnienia,nic nie widać żeby było poprzecierane 6. wymieniony zaworek podciśnienia czarno- zielony ,ktoś na forum tu opisywał że pomogło, u mnie nie. 7.dzisiaj mechanik sprawdził że iskra jest na 1 i 3 cylindrze silnik jednakowo pracuje na gazie jak i na Pb, może trochę gorzej na gazie ale to może tylko wrażenie. Jeżeli mieliście cierpliwość dotrzeć do końca mojego wywodu macie jakieś pomysły to proszę o pomoc , mnie się już pomysły skończyły.
  3. :kciukiTo że nie kręci pow. 2500obr/min to jest normalne.Te silniki posiadają zabezpieczenie które nie pozwalają ich kręcić wyżej na biegu jałowym/automat-pozycja P/
  4. Witam . Może ktoś z Was mógłby mi pomóc .Mam problem z xenonami Adres 55: Zasięg xenonów Plik etykiet: 5M0-907-357-A.lbl Oznaczenie elementu SW: 5M0 907 357 C HW: 5M0 907 357 C Komponent: AFS-Steuergeraet 0136 Weryfikacja: 00H04000 Numer seryjny: Kodowanie: 2301953 Kod serwisu: WSC 00260 259 88088 Oznaczenie elementu: 8E0 941 329 Komponent: AFS-Lst.-Modul l 0020 Kodowanie: 00000048 Oznaczenie elementu: 8E0 941 329 A Komponent: AFS-Lst.-Modul r 0010 Kodowanie: 00000048 4 - ilość znalezionych błędów. Oto one: 01042 - Sterownik niezakodowany 000 - - - MIL zapalona Ramka zamrożona: Stan błędu: 11100000 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 146 Wskaźnik czasu: 0 Ramka zamrożona: nieważny nieważny nieważny 02656 - Końcówka mocy (J667) lewego reflektora; niezakodowana 000 - - - MIL zapalona Ramka zamrożona: Stan błędu: 11100000 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 146 Wskaźnik czasu: 0 Ramka zamrożona: nieważny nieważny nieważny 02657 - Końcówka mocy (J668) prawego reflektora; niezakodowana 000 - - - MIL zapalona Ramka zamrożona: Stan błędu: 11100000 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 146 Wskaźnik czasu: 0 Ramka zamrożona: nieważny nieważny nieważny 01539 - Reflektory nie zostały wyregulowane 005 - Brak lub niepoprawne nastawy podstawowe / adaptacja - MIL zapalona Ramka zamrożona: Stan błędu: 11100101 Priorytet błędu: 3 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 146 Wskaźnik czasu: 0 Ramka zamrożona: nieważny nieważny nieważny Xenony działają normalnie tz. są mijania i drogowe,ale na desce miga lampka od oświetlenia.To jedno a drugie to kiedy włączam prawy lub lewy kierunek to razem z tym kierunkiem miga światło w klapie bagażnika po danej stronie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności