Skocz do zawartości

kociruch

  • Liczba zawartości

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O kociruch

  • Urodziny 02.04.1981

Informacje osobiste

  • Imię
    pioter
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Breslau DW

Samochód

  • Generacja
    B4
  • Silnik
    B4 1.9 TDI 90KM (1Z)
  • Rok produkcji
    1994
  1. U mnie sprawa się rozwiązała po wymianie wężyków ciśnieniowych (nie znam się na tym) w okolicach mechanizmu napędu wycieraczek. Pewnie wszystkie wymiany podzespołów opisane wcześniej wiązały się przy okazji z wymianą wężyków więc i to pomogło, ale nie chę siać fermentu.
  2. Dołączam fotki: 1) Gniazdo podłączeniowe w zderzaku widok na wprost lewego przedniego koła. Niestety bez klapki i bez wtyczki a przydałaby się. 2) Gniazdo 230V wewnątrz auta pod schowkiem w nogach pasażera.
  3. Jeszcze raz dziękuję za pomoc Wczoraj dosyć późno skończyłem. Cała operacja poszła sprawnie na podstawie zdjęcia wskazanego przez qudlika oraz opisu ormowca. W opisie ormowca oprawiłbym tylko linkę od sterowania nogi/szyba, pancerz nie powinien się kończyć zaraz za spinką, tylko na wysokości końca pancerza dolnej linki (nogi/głowa) tak jak na fotce remka z wątku Wymiana nagrzewnicy w 35I – How To by Remek [ATTACH=CONFIG]66532[/ATTACH] Poradziłem sobie również z elektrycznością, w wiązce zółtych i białych kabli ma się znaleźć jeszcze jeden czarno cerwony (od zasilania wentylatora, u mnie była przeróbka i musiałem główkować). Jeszcze raz wielkie dzięki, dla wszystkich, którzy zabrali głos w tej sprawie, bo narawdę pomogli. Pozdrawiam - kociruch P.S. Gdyby ktoś z Wrocka potrzebował częśći zamiennych do tego panelu to mam dawcę w postaci swojego starego i chętnie się podzielę a i przy ewentualnej wymianie mogę już pomóc.
  4. Dzięki za poradę panowie. Zaraz idę zamontować panel Zdobyłem żarówkę do podświetlenia (narazie musi wystarczyć). Poszedłem do mechanika i powiedziałem, że potrzebuję żarówkę do podświetlenia panelu. On od razu zaproponował mi żarówkę 1,2W, wygląda trochę jak od lampek na choinkę (sama bańka z wystającymi dwiema nóżkami, bez gwintu), poniżej zamieszczam fotkę.
  5. Mój pasek w wersji wypuszczanej na Skandynawię ma grzałkę w bloku silnika na 230 V, w zderzaku wtyczkę a w nogach pasażera z przodu gniazdko wyglądające na zwykłe sieciowe z wytłoczkami VW. Dodatkowo mam spryskiwacze reflektorów i zbiornik na płyn o pojemności 8,5l. Postaram się wkrótce zapodać fotki. Nie wiem co z tego jest fabrycznym wyposażeniem, na pewno gniazdko, spryskiwacze i zbiornik. Pozdrawiam
  6. Witam. Mam problem z ponownym zamontowaniem cięgien do "panelu" sterowania ogrzewaniem (fotka). LEGENDA: 1,2,3,4 - zaczepy końcówek linek 1a, 2a ,3a , 4a - miejsca mocowania pancerzy linek Po pierwsze: kolejność cięgien, którą oczywiście zapomniałem zapisać podczas demontażu. Z tego co zapamiętałem to: 1 (dolne) - linka z oznaczeniem białym, 2 (górne) - linka z oznaczeniem niebieskim, 3 (dolne) - ???? (i tu proszę o kolory oznaczeń linek) 4 (górne) - ???? (i tu proszę o kolory oznaczeń linek) Po drugie: jak daleko mają sięgać pancerze linek. Najlepsza byłaby fotka zmontowanego panelu. Zaczęło się od tego, że mój Passat "od nowości" miał uszkodzone pokrętło regulacji obrotów wentylatora i była zrobiona mała przeróbka pozwalająca na używanie tylko "2" i "3" biegu. Wczoraj stałem się szczęśliwym posiadaczem nowego panelu, ktory postanowiłem wymienić. Po demontażu starego okazało się, że nowy jest niekompletny, tzn, nie miał wszystkich światłowodów, brakowało żarówki podświetlającej cały panel, pokrętło od kierowania powietrza było źle skalibrowane i nie kręciło się w całym zakresie, itd. Skończyło się na tym, że z dwóch zrobiłem jeden prawie kompletny panel. Przez to zamotałem się z kolejnością cięgien. A na koniec znalazłem jeszcze ułamany plastik (i to w obu panelach) na którym zatrzaśnięta była blaszka trzymająca linkę (2a na fotce). Mam nadzieję, że za pomocą opasek kablowych przytrzymam pancerz linki na miejscu. Po trzecie: Jaka ma być zamontowana żarówka (typ, moc) do podświetlenia panelu. Po czwarte: I chyba najważniejsze. Przeróbka pozwalająca na używanie tylko "2" i "3" biegu wymagała rozmontowania fabrycznej wtyczki 5-cio pinowej. Teraz mam podłączone tylko 4 przewody i jest pozostałość piątego (styk 2 najprawdopodobniej). Wszystkie przewody dochodzące do wtyczki są w podobnym kolorze (białe i żółte). Brakuje piątego przewodu, jednak znalazłem dosztukowany jakiś przewód z fabryczną jednopinową kostką VW, który był podłączony na krótko do styków. Nie wychodzi z wiązki z pozostałymi czterema przewodami. Wiązka też nie ma śladów wycięcia piątego przewodu. Nie chcąc czegoś popalić na wszelki wypadek nie podłączałem tego przewodu do kostki. Proszę o jakąś poradę dotyczącą podłączenia elektrycznego (może kolory przewodów dochodzących do kostki). Jak jeszcze napotkam na problemy z montażem to dopiszę kolejne pytania. Proszę osoby montujące już wcześniej ten panel o jakieś wskazówki czego nie robią a co robić, żeby montaż przebiegał bezproblemowo.
  7. Witam wszystkich. Mam podobny problem z Passatem 1,9 TDI 90 KM 1Z 1994. Wszystko zaczęło się od tego, że na 5-tym biegu gdzieś w okolicy 2800 obr/min, czasami silnik szarpał. Pojawiało się to tak sporadycznie, że na początku nie zwróciło to mojej uwagi. Zaobserwowałem, że najczęściej szarpanie pojawia się podczas przyspieszania na bardzo lekkich wzniesieniach lub zaraz po sekwencji: szybkie przyspieszanie w celu wyprzedzenia-zdjęcie nogi z gazu, bo coś jedzie z naprzeciwka i dodanie lekko gazu w celu utrzymania stałej prędkości. Później problem zaczął pojawiać się coraz częściej, więc pojechałem do mechanika. Zbiegło się to z wymianą paska rozrządu i poduszki pod silnikiem/skrzynią. Wymieniłem również filtr paliwa i powietrza. Oczywiście nic to nie dało. Zmienił się tylko moment występowania szarpania-przy obrotach 2000-2200 a nie jak wcześniej 2800. Później ten sam mechanik powiedział, że może to być pompa paliwa, więc ją rozebrał, przeczyścił i nic. Nadal nie wiem co to może być. Cieszę się, że trafiłem na ten wątek, bo może czegoś ciekawego się dowiem i spróbuję to wyeliminować, żeby nie popsuć do reszty auta. Proszę napiszcie w jakich okolicznościach pojawia się Wam ten problem, może to ułatwi zdiagnozowanie. Pozdro
  8. Ja dobierałem na podstawie kreatorka i wyszło mi to: http://www.akumulatorybosch.pl/numeracja_parametry.asp?rodzaj=wyniki&mod=2&idsamochodu=166888 . Nie wiem jak to się ma do rzeczywistości, bo sprzedawcy lubią zawyżać modele akumulatorów (i nie tylko), żeby więcej zarobić. Tutaj link do strony z wyborem modeli http://www.akumulatorybosch.pl/wyszukiwarka.asp?idmodelu=14261
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności