Skocz do zawartości

grimlord

  • Liczba zawartości

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O grimlord

  • Urodziny 07.01.1980

Informacje osobiste

  • Imię
    Damian
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Katowice

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.8 20V 125KM (ADR)
  • Rok produkcji
    1997
  1. Witam, Jak wyjąć te pokrętła do regulacji oparcia i lędźwi? Czy normalnie wychodzą po podważeniu, czy trzeba dostać się do wnętrza fotela? Pozdrawiam
  2. Witam, Chciałbym zapytać, jak zachowuje się samochód przy uszkodzonym czujniku ciśnienia? Moja sytuacja wygląda tak, że samochód szarpie, ma mniejszą moc, chwilowo odcina gaz i wtedy przełącza na benzynę. Rozsądnym jest abym udał się do odpowiedniego warsztatu, zamiast pisania na forum, co tez uczyniłem. Niestety bez skutku. W skrócie. Byłem u trzech gazowników (z czego dwóch znalazłem na stronie Czakramu) i nic. Jeden stwierdził, że to filtry i kwestia regulacji, drugi, że kable WN, a trzeci (ostatni), że to czujnik ciśnienia. Mam czujnik montowany bezpośrednio na listwie, i one ponoć często psuły się, powodując różne problemy. Jak na razie wydałem 300zł i wciąż zostałem z problemem. Objawy mam takie jak pisałem wcześniej. Dodam również, że na gazie nie mam wstecznego biegu, tzn jak wrzucę wsteczny i zacznę dodawać gazu (nawet sporo) puszczając jednocześnie sprzęgło, momentalnie odcina gaz, spadają obroty i auto gaśnie (nawet przy sporym "gazie") Przy ostatniej wizycie widziałem, jak w czasie tego zjawiska, na komputerze gazownika pole pokazujące ciśnienie zaświeciło sie na czerwono i pojawiły się tzw "minusy" (tak stwierdził gazownik). Jak myślicie, czy to może być felerny czujnik, czy może reduktor? Jak to najlepiej sprawdzić? Pozdrawiam Damian
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności