Skocz do zawartości

PeterX

  • Zawartość

    27
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O PeterX

  • Urodziny 10.05.1976

Informacje osobiste

  • Imię
    Piotr
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Warszawa

Samochód

  • Silnik
    B6 CC 2.0TSI 200KM
  • Rok produkcji
    2009
  1. CC - kontrolki po naprawie

    Zgodnie z w/w zaleceniami: -kręcenie kierownicą +jazda na wprost ok 50m i kontrolki zgasły -kilkukrotne zamkniecie maski obudzilo czujnik w zamku i wycieraczki ze spryskiwaczem ozyły -szyba i autohold miały chyba związek z kierą, esp lub czujnikiem maski bo nic oddzielnego z nimi robić nie musialem.
  2. CC - kontrolki po naprawie

    Wszystko działa już jak należy. Wielkie dzięki za pomoc!
  3. CC - kontrolki po naprawie

    Dżisas nidy jeszcze nieczego w moim pasiaku nie adaptowałem .... da się to zrobić utrojstwem jakie posiadam? https://viaken.pl/pl/nowy-vag-v-scan-5053-its-adapter-obd1.html
  4. Witajcie Robiłem DYI mojemu pasiakowi sporą rewitalizację przodu: nowe wszystkie tuleje zawiechy, sworznie, łożyska kolumn, odboje, sprężyny, końcówki drążków, wewnętrzne przeguby, rolka aternatora z napinaczem, akumulator, katalizator, regeneracja hamulców, tarcze, klocki, wymiana płynu hamulcowego /również w sprzęgle/, czyszczenie podszybia. W związku z tym poodpinałem parę wtyczek tu i tam, zdjąłem sanki, żeby wymienić dolne poduchy. Auto stało jakiś czas na kobyłkach bez aku. Wczoraj późnym wieczorem skończyłem składać graty. Odpalił z pierwszego, pracuje normalnie, skaner nie zgłasza żadnych błędów, ale świecą się kontrolki: - kierownica /wspomaganie działa/ - ESP - nie działają: wycieraczki, spryskiwacz, auto hold. - inne: okno kierowcy samo się uchyla o jakiś centymentr. Nie wyjeżdżałem na próbną, z uwagi na pogodę i nie działające wycieraczki. Wiem, że czeka mnie geometria, ale prośba o wskazówki od czego zacząć i co robić z w/w usterkami. Pozdr Peter
  5. Pytanie o numery części ETKA cz2

    Dzięki bardzo. P.
  6. Pytanie o numery części ETKA cz2

    Plis o pomoc w ustaleniu numerów dla: - tłumik końcowy - tłumik środkowy dla Pasiaka CC, 2.0 TSI CAWB 03.2009 Pozdr.
  7. wibracje od ok. 120 km/h

    Jo. Wracam sobie to tego posta, jak do Archiwum X, widzę, że problem jest znaczący, przybiera na sile i drenuje kieszenie. Pozwolę sobie na małe reasume: - wibracje nie zależą od obrotów silnika, tylko od prędkości km/h - wibracje są jednostajne, miarowe, narastają ze wzrostem prędkości: widać to po telefonie telepiącym się w uchwycie, miarowo falującej w kubku kawie z orlenu:), dlatego wydaje się, że mają ścisły związek z nieosiowością ruchu obrotowego, - wibracje sa najbardziej odczuwalne na podłodze samochodu - wibracje przybierają na sile przy przyspieszaniu, ustępując po odpuszczeniu pedału przyspieszenia Defekt jest ewidentnie związany z przeniesieniem napędu i raczej na pewno nie ma nic wspólnego z cięgłami i poduszkami zawieszenia. Uważam, ze skoro nie pomogła wymiana kompletnych półosi, trzeba przeanalizować: - skrzynię biegów - a konkretnie elementy, do których których wpuszczane są półosie, - dwumasę, - łożyska kół. Osobiście, miałam na gwarancji kilka problemów z różnymi łożyskami w moim VW, tak więc kto wie, może to łożyska, chociaz osobiście postawiłbtym pieniądze na wewnętrzne przeguby
  8. A gdzie tam. Problemy generują PowerBoxy i podobne badziewia, które wykańczają wtryski i pompy. Nominalnie wtryski są bardzo wytrzymałe w zakresie ciśnienia, jakie im fabrycznie dedykowano.
  9. wibracje od ok. 120 km/h

    Tak jak pisałem w poście z marca, u mnie to była sprawa opon.
  10. wibracje od ok. 120 km/h

    Jo Pawelp. Zapomniałem o tym poście jako jego autor ale skoro odgrzałeś kotleta to powiem od siebie, że te wibraje w moim przypadku nie były powodowane żadnym defektem mechanicznym, a po prostu defektem opon, które są wykańczane dynamiczną miejską jazdą. Mam już trzeci komplet /za każdym razem inna marka/ i w każdym przypadku było identycznie, tj. po ok 30 kkm życia opony zaczynają się wibracje przekraczjąc 140 km/h. Oczywiście maszayna pokazuje "koło wyważone", ale siła odśrodkowa przy dużej prędkości coś znimi jednak robi. Najdłużej wytrzymały zimówki Falkeny, które mam od 2009r. i które "dostały" dopiero tej zimy, ale to i tak już kres ich życia. Pozdro.
  11. 012356+008851 - pompa paliwa

    Dla potomnych: błędy powodowane przez zwalony sterownik pompy niskiego ciśnienia. 600 PLN z robocizną w ASO.
  12. Wywala błędy jak w temacie: a) 012356 - pompa paliwa - zbyt duża wartośc rezystancji b) 008851 - fuel pressure regulator (zawór N276) - zbyt duża wartość rezystancji. Problemy są takie, że ciepły silnik potrafi zgasnąć po uruchomieniu, przy próbie ruszenia, na zimno i w trakcie jazdy brak problemów, dopieto po zgaszeniu i ponownym uruchomieniu. Wymieniłem pompkę z tym czujnikiem (ta przy silniku), problem pozostał... jak żyć Z góry dzięki za pomoc.
  13. Pytanie o numery części ETKA cz2

    Dzięki za info, ma ktoś nowy silnik na sprzedaż? bo chyba prościej/taniej zrobić przekładkę
  14. Pytanie o numery części ETKA cz2

    Witam Czy ktoś mógłby sprawdzić, czy nastawnik rozrządu w tym silniku występuje jako niezależny element? Słyszałem, że akurat w 2.0 CAWB nastawnik jest trwale zespolony z wałkiem rozrządu, co oczywiście niesie ze sobą nieprzyzwoite koszty jego wymiany. Plis o jakies wiarygodne info, ewentualnie nr części z ETKi. Pozdrawki i dziękuję za pomoc.
  15. Łańuch rozrządu - gdzie zlecić wymianę

    Teoretycznie nie, ale jak ogónie wiadomo, jest z tym szajsem duży problem, który dopadł również mnie.
×