Bakamen
-
Liczba zawartości
17 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O Bakamen
- Urodziny 29.04.1975
Informacje osobiste
-
Imię
Baka
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Gdynia
Samochód
-
Silnik
B3 1.6 TD 80KM (SB)
-
Rok produkcji
1991
-
Bakamen obserwuje zawartość → dodatkowa elektryczna pompa wody, Wymiana pompy wtryskowej z Golfa do Passata, Spadek napiecia w aukumulatorze i oraz 1 inny
-
Witam, a kto mi rozwiąże problem? Wkładam do auta naładowany aku, napięcie podczas rozruchu 11V, napięcie ładowania 14V i tak jeżdżę sobie do pracy i z powrotem, a w czwartym dniu jazdy przygasają mi światła i ściemnia się na desce rozdzielczej, podłączam miernik a ładowanie wynosi 12,3V z włączonymi światłami, bez świateł 13V. Wymieniłem regulator napięcia, powtórzyła sie ta sama sytuacja, zmieniłem aku, i znowu ta sama sytuacja. Czy to padł alternator?
-
Proszę o opinie fachowców. Potrzebuje informacji czy mój WV będzie na tym bzykał. Mam Passata 1,6 TD z 91r. padła mi w nim pompa wtryskowa, dostałem drugą pompę wyciągniętą z Golfa 1,6 TD. Wizualne pompy się różnią, ta z golfa nie ma krućca do podcisnienia z turbiny. Oznakowania pomp są też inne; Golf ma znak: VE4/9 F2400 R 66-3 Passat : VE4/9 F2300 R 432-4
-
czytałem, czytałem MATEUSZ jak pójdziesz do sklepu kupisz taką pompę to na paragonie będzie istniała właśnie taka nazwa, a do czeko ona i jak pracuje, tego nie wiem:) POZDRAWIAM
-
Pompa cyrkulacji wody niezależnego ogrzewania, tak foachowo sie nazywa ta pompka elektryczna.
-
Niemcy nie na darmo mówią " lepiej silnik v6 niż 16v"
-
HE, mój pasio jeszcze nie widział normalnej ON.
-
eee jak zdejmiesz plastyk z podszybia to nie da sie tego przeoczyć
-
cholera a ja leje 0,5l na 1000km
-
GACEK!!! toś zabłysną!!!
-
u mnie turbina załącza sie ok 2500obr.
-
z tymi przewodami to tak jest, ja tez wymieniam co jakiś czas, a teraz dodatkowo przywiązałem je drutem, moze to pomoze.
-
to fajnie edde, ukoiłeś moje obawy dzięki!
-
To powiadacie , ze nie słyszeliście o wadzie turbo diesela? a ja co raz cześciej sie spotykam z opinią ze te wozy mają wade silnika, a dokładnie chodzi o zrywający się klin na wale korbowym, który mocuje koło paska rozrządu. Naprawde nikt tego nie przerabiał? W mojej firmie spotkałem sie z dwoma przypatkami tego typu 1. passat 1,9 TD z 92r. 2.golf 1,9 TD z 93r. i kolesie mnie straszą ze to mnie też dopadnie
-
Witajcie, czy słyszeliście o fabrycznej wadzie turbo diesela B3? czy miał już ktoś z tym do czynienia i jak to sie objawia? czy można temu zaradzić?
-
potwierdzam, też sie wożę bez tego amorka i wsio jest OK!