Skocz do zawartości

78zeus

  • Liczba zawartości

    17
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O 78zeus

  • Urodziny 17.09.1978

Informacje osobiste

  • Imię
    Darek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Czechowice-Dziedzice

Samochód

  • Silnik
    B3 2.8 174KM (AAA)
  • Rok produkcji
    1991
  1. witam mam problem ze sterownikiem silnika. Sterownik to bosch 0261200469 w metalowej obudowie , czy istnieje zamiennik tego sterownika ,ten jest bardzo trudno dostępny . . pozdr
  2. Jacek zapodaj jakieś foto skrzynki bez.z tyłu jak dasz rade , Mi tu coś nie gra z podpinką ,swapa robiłem z vra na afna , chyba będzie trzeba pruć kable wtyki się dublują
  3. potem to słono kosztuje
  4. witam 1 przeguby nie maja nic wspólnego z wielkością felg,problemem będzie chyba skrzynia biegów nie ten układ silnika (z czego ten silnik?) 2 . na pewno na przeglądzie kapnie się diagnosta że ten silnik jest inny,tak miałem ja tylko wkładałem vr ,i z 1,8 zrobiło się 2,8 (OC podrożało) sprawdzi czy takowe były montowane fabrycznie w tym modelu auta,poszerzony przegląd +90 zeta i wymiana dowodu rej,podjedź na stację diagnostyczną i się spytaj o konkrety bo 2,6 nie było w b3/b4.możliwe że tylko będą chcieli znać masę auta
  5. Witam Mam problem odnośnie podpięcia Climatronika ,1 foto wtyki wychodzące z komory silnika w środku nie mam do czego podpiąć, 2 foto wtyki wychodzące z wiązki climatronika , czerwony bez wtyczki to wiem że zasilanie panelu sterującego a gdzie go wpiąć to nie wiem , 3 foto wężyki który do czego ? pozdrawiam
  6. Sorki że dopiero teraz odpisuje Podstawą jest dobry dawca ,a czy to benzyniak czy diesel to nie ma aż tak wielkiego znaczenia .Z Benzyny Na Diesla większe koszty. Najlepiej mieć całe auto na placu Adaptujesz wtedy wszystko nawet zawieszenie bo też się różni, mocniejsze wersje to grubsze półośki ,większe tarcze i inne (poduszki silnika Diesel,licznik immobilaizer). Sam przekładałem z Vr6 na AFN kupiłem sam silnik z osprzętem a potem się zaczęło szukanie po szrotach różnych pierdół i dopiero kasa szła .
  7. Zostawiasz pasiora i do pciagu i czekasz na telefon po odbiór.tylko to są duże koszta i tak jak maniek230290 mówi skrzynia jest inna następne $$$ ,może lepiej coś z golfa 3 ABF 150 kucy lub TDi AFN 110 + soft .Mniejsze problemy z przeróbkami i taniej o parę $$$
  8. Spokojnie miejsca jest dość tylko problem z mocowaniem inne łapy silnika (da się wszystko zrobić namiary mam na gościa co takie rzeczy ogarnia kompleksowo )
  9. Do MAPETA uderzaj ja kupowałem u niego komplet na przód ,dwa lata bez ruszania zawieszenia już się poruszam
  10. Witam Wsadzałem AFN do swojego B3 .Szukaj całego auta najlepiej sprawnego,Przypome tylko że AFN jest na dwumasie.(słono kosztuje).
  11. 78zeus

    Pasy USA schemat

    ROSIEK jak nie masz tego urządzonka (seat belt warn ctrl unit) to czerwony do +12 po stacyjce przez jakis mały rezystorek a brazowy do pinu 18 w liczniku. A jak to urządzonko wygląda(jak przekażnik)? jak co to mi gościu co kupowałem od niego pasy dośle z wiązki od pasów mam lużne dwa pojedyńcze kabelki takie same brązowo czerwone Dodam że po podpięciu napięcia pod obojętnie który pasy działają,tylko strona pasażera nie odmyka pasu jest pozycja zamknięcia
  12. Potrzebuje schematu elektrycznego pasów USa
  13. Witam waga silnika i nic poza tym zmieniałem silnik z VR na tdi afn i o 4 centy do góry poszło
  14. wojta wsadziłem AFNa 3 lata temu
  15. Witam mam pytanie odnośnie sprzęgła,jaka jest odległość miedzy obudową skrzyni biegów tam gdzie wchodzi wysprzęglik a łapą (u mnie ok 2 cm,a do całkowitego wsprzęglenia potrzebuje 5,3 cm zrobiłem coś ala wysprzęglik tylko ręczny na śrubę ).Biegi wchodzą z potwornym zgrzytem i zakleszczaja się.Hydraulika sprzęgła jest sprawna. Czy to koniec dwumasa ? Usterka zlokalizowana temat do zamknięcia Pęknieta łapa
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności