Skocz do zawartości

kedpol

  • Liczba zawartości

    109
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O kedpol

  • Urodziny 06.04.1982

Informacje osobiste

  • Imię
    Paweł
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Szczecinek

Samochód

  • Generacja
    B4
  • Silnik
    B4 1.9 TDI 90KM (1Z)
  • Rok produkcji
    1995
  1. sprawdz układ napędowy, poduszki pod silnikiem skrzynią i czy masz koła dokręcone
  2. Czujnik ciśnienia doładowania u ciebie jest chyba w sterowniku silnika
  3. NIe wentylator zaczyna działać jak ciśnienie w układzie przekroczy ok 14 bar
  4. A ile czynnika ci odciągali? na mój rozum to masz nieszczelną klime i po miesiącu wszystko ucieka.
  5. Niestabilne ciśnienie doładowania, do sprawdzenia wszystko co jest związane ze sterowaniem turbo wężyki podciśnieniowe, N75, gruszka turbiny itp.
  6. trochę nie podoba mi się ten EGR, spróbuj zaślepić EGR Blaszką i zobacz czy będzie poprawa
  7. do sprawdzenia szczelność gruszki podciśnieniowej zaworu EGR zdejmij ten cienki wężyk co idzie do tej srebrnej gruchy i zobacz czy dalej jest ten dźwięk
  8. Syczenie z okolic filtra pyłkowego jest normalne i występuje w każdym aucie które ma dysze dławiącą. do sprawdzenia Szczelność układu klimatyzacji. Możliwe że masz już mało czynnika i będzie słabo chłodzić
  9. 03 bs robi się statyczny tylko musisz wejść w basic settings. Auto wchodzi na wyższe obroty i miga kontrolka świec żarowych uszczelniacze zaworowe odpadają bo by bardziej na niebiesko kopcił Bardziej mi się wydaje że coś z EGRrem jest nie tak Ewentualnie przy rozruchu pompki za dużo paliwa podają Tak z logów nic nie widać jest ok
  10. no to jeszcze gr 03 BS zobaczymy EGR a w sumie zrób komplet logów
  11. zrób logi statyczne gr 13, 18 i 23 na rozgrzanym silniku
  12. tak ma być z tego co wiem to wentylator od klimy ten mniejszy ma tylko jeden bieg. do podłączenia zegary do układu klimy i obserwowanie ciśnień HP i LP. HP przy ok 15 bar włącza się wentylator i jak zbije ciśnienie do ok 9 bar to przestaje pracować. Jak ci wyrzuca czynnik zaworem tym na sprężarce to raczej ciśnienie HP musi być grubo ponad 35 bar.
  13. Z ciekawości ile cię skasowali za nabicie i wymianę dyszy
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności