Skocz do zawartości

Kristof

  • Liczba zawartości

    15
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Kristof

  • Urodziny 27.06.1974

Informacje osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Mirsk

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2003
  1. Czyli mówiąc krótko LIPA !!!! Muszę przejżeć jeszcze raz tą oryginalną elektronikę dlaczego działa tylko z blizka. Dzięki za informacje.
  2. Klucz 3 przyciskowy kupiłem na Allegro bo ze starym oryginalnym miałem taki problem że z odległości 1m działał OK, ale przy większych odległościach auto nie reagowało na pilot (baterie wymieniłem na nowe). Więc przełożyłem elektronikę z zakupionego do oryginalnego klucza, zsynchronizowałem z autem i mam to co opiywałem wyżej. Aha jeżeli chodzi o numey kluczy to: Oryginał ma - 1J0 959 753 AH Kupiony ma - 1K0 959 753 G
  3. Ja mam ten sam problem w kombi - wiem że na 100% zardzewiał switch (włącznik). Panowie wiecie może czy jest to część wymienna czy trzeba kupić cały nowy zamek ?? Jeżeli jest to część wymienna to gdzie można dostać taki switch ??
  4. Mnie też się tak udało, ale jest mały problem - posiadam pilot 3 przyciskowy i po zakodowaniu zamknąć i otworzyć mogę z pilota ale nie reaguje na przycisk środkowy (od tylnej klapy). Dodam że w jednym pilocie działają wszystkie przyciski bez problemu, a wtym dokodowanym tylko górny i dolny (zamknij, otwórz). Czy ktoś wie w czym problem ??
  5. Już sobie poradziłem - wszystko działa jak złoto . Właściwie to nie wiem co było powodem że nie działał tempomat - uaktywniłem go tym kodem jeszcze raz i teraz śmiga. A tak dla ścisłości to dla sprawdzenia trzeba wejść w pomiar bloku 08 a następnie kanał 006 (dla TDI) i tam faktycznie gdy tempomat jest wyłączony to wartość 0.0 , a gdy włączony 1.0. Dołączyłem poglądowo zrzuty ekranów z VAG-coma.
  6. Panowie wczoraj po kilkugodzinnej walce podłączyłem tempomat (zmiana manetki i podłączenie pod białą wtyczkę na podszybiu oraz zasilanie z pomarańczowej). Po przełączeniu tempomatu w pozycję ON zaświeca się kontrolka na zegarze sygnalizująca włączenie tempomatu. Zgodnie z wcześniejszymi opisami aktywowałem tempomat (przynajmniej tak mi się wydaje) VAGiem 01 - Engine, 11- Login wpisałem 11463 i potwierdziłem. Ale po teście na drodze tempomat nie działa. Czy można sprawdzić VAGiem czy faktycznie tempomat jest aktywny ?? Jeżeli tak to proszę o opis jak i gdzie. Pozdrawiam
  7. Ja też się dorzucam - niech ta strona istnieje do końca świata i jeszcze parę lat dłużej :-)
  8. Witam ponownie. Odebrałem swojego Passata z ASO VW z Wrocławia. Jestem zadowolony z naprawy bo wszystko znowu śmiga jak należy, tzn. w aucie jest cichutko. Faktycznie powodem wycia skrzyni biegów były łożyska na mechanizmie różnicowym. Zastanawiam się co było powodem tego, że te łożyska tak szybko się zmęczyły (przebieg 136500km). Serwisant w ASO VW też nie potrafił mi odpowiedzieć na to pytanie. Jedyne co mi się nie spodobało to cena: całkowity koszt naprawy (demontaż, naprawa,montaż) + częsci + olej = 2500zł no i dostałem 24 miesiące gwarancji. Gdybym kupił używaną taką skrzynię to koszt 1500zł niby z gwarancją rozruchową sprzedającego i małym przebiegiem + opłata za wysyłkę jakieś 100zł + demontaż i montaż skrzyni w zwykłym warsztacie samochodowym kolejne 300zł = 1900zł. Niby 600zł mniej, ale co by było gdyby okazało się że "nowa" skrzynia też nie działa jak należy?? Oczywiście mógłbym ją oddesłać sprzedającemu, ale od tego momentu zaczęły by się wielkie nerwy a koszta przewyższyłyby remonnt w ASO VW.
  9. Widzę że nikt nie może mi polecić dobrego warsztatu w mojej okolicy więc dzisiaj podzwoniłem po serwisaach ASO - najtaniej jest we Wrocławiu u Wojtanowicza. Demontaż, montaż i naprawa - 800zł + części. I chyba tam pojadę. Jak autko będzie naprawione to opiszę co dokładnie było uszkudzone.
  10. Dzięki Panowie za zainteresowanie moim temeatem, więc jeżeli to możliwe to proszę jeszcze polecić mi jakiś dobry warsztat na dolnym śląsku a najlepiej w okolicy Jeleniej Góry. WSZYSTKIEGO DOBREGO W NOWYM 2007 ROKU !!!!!
  11. Powiem szczerze że zastanawiam się nad naprawą tej skrzyni w ASO VW - tylko zastanawiam się ile może to kosztować.
  12. Witam Czy ktoś spotkał się z takim problemem - od kilku tygodni wyje mi skrzynia biegów (6-biegowa) bez względu czy jadę na luzie czy na biegach. Na początku nie było to zbyt głośne ale teraz słyszę już to wewnątrz auta. Podnosiliśmy auto na podnośniku i na wolnych obrotach na 3 biegu koła się kręciły - mechanik stwierdził że to może być coś w mechaniźmie różnicowym bo właśnie z tego miejsca dobiegał hałas. Czy opłaca się to naprawiać czy lepiej wymienić całą skrzynię biegów ??? Stan oleju w skrzyni biegów oczywiście jest właściwy. Proszę o pomoc.
  13. Tak jak w temacie - któregoś pieknego dnia oryginalny pilot od zamykania zaczął działać tylko z blizka max 1metr. z dalszej odległości nie reaguje po mimo że dioda w pilocie mróga. Wymieniłem już bateryjkę, ale bez zmian. Dodam że drugi pilot który posiadam działa bez problemu nawet z 8-10 metrów. Czy ktoś spotkał się już z takim problemem?? VW Passat kombi 2002r 1,9 TDI 130 KM.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności