Skocz do zawartości

wishmaster

  • Liczba zawartości

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O wishmaster

  • Urodziny 13.09.1981

Informacje osobiste

  • Imię
    Klaudiusz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    kraków

Samochód

  • Silnik
    B3 1.8 90KM (RP)
  • Rok produkcji
    1988
  1. Aleś ty mądry. sam sobie popatrz na datę posta i poczytaj troszkę to zobaczysz że post został odgrzebany i jest to dyskusja na czasie a dopiero potem wyrażaj się
  2. po pierwsze primo w układzie chłodzenia panuje ciśnienie jak odkręcisz korek to jest nie szczelny i termostat nie puści na chłodnicę (wiem z autopsji) po drugie primo kobuzzz obejrzyj korek jest na nim odpowietrznik więc jeżeli układ sam Ci się nie odpowietrza na zakręconym korku to możesz mieć uwalony odpowietrznik na korku, a po trzecie primo nagrzewnica sama się odpowietrza wraz z całym układem gdyż przepływa przez nią cały czas płyn i nie trzeba tak jak niektórzy radzą włączyć nawiew na full i włączyć w środku ogrzewanie!!! Najważniejsze to tak jak wcześniej napisałem żeby ten cienki przewód od zbiorniczka do trójnika na silniku był drożny a jeżeli układ się nie odpowietrza to korek jest walnięty.
  3. Volkswagen sam się odpowietrza ale coś w tym racji jest sprawdź drożność wężyka który odchodzi od zbiorniczka wyrównawczego do trójnika przy silniku i sam wylot z tego trójnika jest on cienki i może się przytkać. Jeżeli przewód ten jest zatkany to sam Ci się nie odpowietrzy i będziesz musiał robić jak kolega kobuzzz radzi. Ja tak miałem i powiem że pomogło temp. na zegarach ruszyła a i ciepło powróciło.
  4. z 10w na 5w może nie jest aż tak tragiczne ale pisałeś że miałeś na początku 15w więc z 15w na 5w to troszkę dużo i weź pod uwagę że silniki wyścigowe mają wytrzymać kilka startów a nie jeździć kilka lat!!!. Ja serwisuję swojego konia w ASO toyoty i tam mechanicy wogóle nie przewidują takiej zmiany z minerala na syntetyk czy półsyntetyk.
  5. Kolego Tuner63 jesteś pewien że w 2,0 16v i VR6?? ja mam b3 z silnikiem 1,8 i też mam więc takie dopisywanie że takie modele miały a takie nie miały to tylko świadczy o wiedzy forumowiczów którzy tak piszą, jak napisał kolega herflik00 jest to jak w każdej szanowanej marce jak klient chce to się założy/dołoży. więc B3/B4 czy golfy 3 miały podgrzewane dysze już nawet z własnych obserwacji passat B3 '92 wersja CL. Pozdrawiam znawców
  6. A jakich wy mechaników słuchacie?! Po pierwsze primo jeżeli z 15w wlejesz rzadszy 10w lub 5w (o zgrozo) to wypłukasz nagar jaki Ci powstał więc jest to normalne że zużycie oleju może się zwiększyć więc DOBRZY mechanicy nie zalecają zmianę oleju z gęstszego na rzadszy chyba że po remoncie. Po drugie primo z tą temp. sprawdź czy niemasz wycieku płynu chłodniczego bo takie skoki mogą być spowodowane nieszczelnością układu chłodzenia (możesz mieć lekko wydmuchaną uszczelkę pod głowicą) albo co bardziej prawdopodobne walnięty czujnik wskazujący temp. (do silnika 1,8 RP gość w sklepie mówił mi że są dwa różnią się wskazaniem ok. 10stopni różnicy i miał rację mi wskazywał o te 10 za dużo ale wentylator działał prawidłowo) lub zegary (zimne luty).
  7. Dzięki ormowiec właśnie znalazłem posta dotyczącego takich cyrków jak umnie chodzi tylko o to że niewiedziałem że chodzi o zimne luty dzięki. a tak wogóle to co to dokładnie są zimne luty:taksobie:dolamam bo z elektroniki jestem nemo:/
  8. A to może skutkować brakiem wskaźników?? sprawdzę niestety dopiero w sobotę jak będzie więcej czasu dzięki
  9. Witam mam dziwną rzecz dziejącą się z zegarami lub ze światłami tzn. jak włączam światła to na zegarach świeci mi się kontrolka od długich a świecą się krótkie jak manetką przełączę to włączają się długie gaśnie kontrolka od długich i zegary przestają działać tzn. zegarek się wyłącza i resetuje obrotomierz i wszystkie inne wskaźniki nie działają wskazówki opadają. Co to może być?? spotkał się któś z czymś takiem?? autko to B3 '93 ABS Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności